Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 vuotta ilman tupakkaa ja silti vastasytytetty tupakka tuoksuu yhä ihanalle. Ja sikari

Vierailija
09.07.2021 |

Poltin 35 vuotta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Sikari varsinkin kiistatta, vaikken enää poltakaan. Jos tulee mukava tapahtuma alkon kera niin sikarin voin vieläkin polttaa. Ei kaikesta hyvästä tarvitse luopua vain periaatteessa.

Vierailija
2/7 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Sikari varsinkin kiistatta, vaikken enää poltakaan. Jos tulee mukava tapahtuma alkon kera niin sikarin voin vieläkin polttaa. Ei kaikesta hyvästä tarvitse luopua vain periaatteessa.

Minun ei kestä, ajaudun takaisin riippuvuuteen tosi herkästi. 

Aiemmista lopettamisyrityksistä viimeisin epäonnistunut kaatui pikkusikareihin.  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökin se eka tuoksahdus, kun joku sytyttää. Se on se, kun alkaa tekee mieli. itse olen ollut polttamatt 5 vuotta, mutta silti se eka savu saa silmät kiinni.

Vierailija
4/7 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeen päin ajateltuna olin täysi idiootti, kun aloin polttaa uudestaan 2 vuoden tauon jälkeen. Odotus- ja imetysaikana en polttanut ainuttakaan tupakkaa. Ja exä ei polttanut muutenkaan niin jostain syystä silti muka piti aloittaa taas heti kun pystyi. ap

Vierailija
5/7 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kohta 8 vuotta polttamatta ja taas viime yönä näin unta että poltin. Sitkee on riippuvuus.

Vierailija
6/7 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuosia poltti niin tupakanpolttoon liittyy kiistatta paljon hyviä muistikuvia ja kaikenlaisia tapahtumia, se tuoksu yhdistettynä hyvään seuraan tuo edelleen mieleen kaikenlaista positiivista. Siksikin lopettaminen oli iso kynnys. Siksen myöskään sano "en koskaan" jos tulee ehdottoman hyvä tapahtuma? Vielä en ole sortunut ja siksi pidän nikotiiinipurkkaa mukana kaikille reissuilla. Koska jos tulee vaikka poltettuakin muutama sikari niin en sitten purkan avustuksella jatkaisi sitä enää sen tapahtuman jälkeen! Jos sorrun yhtenä iltana - ei toivottavasti tule tarkoittamaan jotta sortuisin takaisin entiseen.

Vierailija
7/7 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tässä kysyä teiltä muilta lopettaneilta, kun teitte sen päätöksen, että nyt se on loppu. Tuliko teille se fiilis, että ei ole mitään tekemistä. Ihan ku maailma olis loppunu siihen vikaan röökiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä