Työnantaja on edelleen sitä mieltä, että 1.8 lähtien voidaan tulla toimistolle, vaikka koronaluvut vain kiihtyvät!
Paska työnantaja. Ihan sama vaikka tunnistaisitkin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mun esimies on 62-vuotias nainen, joka haluaa että elokuussa hänen alaisensa (myös minä) palaavat toimistolle, koska hänellä on sellainen tunne, että haluaa meidät lähelleen.
Siis ei herra jeesus kristus.
Rouva kyllä on kova esittämään, ja haluaa ilmeisesti vain yleisöä, mitä ilman on joutunut pitkään olemaan. Shown vetäminen Teamsissä on hivenen vaikeampaa.
Tyypillistä paskaa, mitä meidänkin HR suoltaa. Aivan uskomattoman yliampuvaa yhteisöllisyyden hehkutusta - kuulemma ei malttaisi kesälomien yli odottaa, että pääsee syksyllä "uuteen normaaliin". Tsemppihalien kaipuun sijaan taustalla piilee epäluottamus.
Ap hanki lääkitys. Ymmärrätkö ollenkaan että meidät rokotetaan ja sillä ei nyt sitten ole väliä monellako on nuha ja monellako ei?
Kauanko jatkatte tätä paniikkianne vielä? Meni jo.
"Jokainen työ, missä voi tehdä etätyötä, on turhaa." Tämä on kyllä harvinaisen totta, näyttää etä"työn" tekijöitä hieman pistävän sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se ja sama, mutta jo nyt on esille noussut ilmiö, jossa pomon kanssa päivittäin toimistolla olevat on "henkisessä etulyöntiasemassa" etäilijöihin verrattuna. Etätöissä tekee kyllä töitä, mutta ei etene uralla, saa uusia mahdollisuuksia tai verkostoidu.
Erittäin hyvä, ettei tarvitse käyttää aikaansa "verkostoitumiseen". Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan kerran kuussa tilille tupsahtava palkka, ei uralla eteneminen.
Eli et ole kiinnostunut palkankorotuksista, sinulle kelpaa se, mitä saat nyt ja ehkä ne talon tylsimmät hommat? Hienoa, jos ajattelet niin, että olet valmis olemaan se matalapalkkaisin tekijä.
Miten suurempi vastuu, sitä "tylsempää" työ on siitä yksinkertaisesta syystä, että se on stressaavampaa. Progressiivinen verotus sitä paitsi söisi palkankorotuksesta niin suuren siivun, että mieluummin teen lunkia ja vähäpätöisempää hommaa aivot seminarikassa kuin pyörin jossain urapolulla pätemässä, tekohymyilemässä ja stressaantumassa.
Mä en tajua miten kukaan haluaa pilata kotinsa työasioilla.
Syksyllä piti olla korona aisoissa mutta nyt se leviää kesälläkin ja hyvältä ei näytä. Kaikki melkein sitä deltaa.
Eli et ole kiinnostunut palkankorotuksista, sinulle kelpaa se, mitä saat nyt ja ehkä ne talon tylsimmät hommat? Hienoa, jos ajattelet niin, että olet valmis olemaan se matalapalkkaisin tekijä.