Lähigrillin työntekijä teki lastensuojeluilmoituksen, koska lapseni käyvät siellä monta kertaa viikossa
hakemassa grilliruokaa. Lapsilla on lupa käydä siellä omalla kortillaan. Ostavat vaihtelevasti eri aterioita. Ei tähän syynä ole muu kuin se, että siellä on hyvät ruoat. Huolenaiheena on nyt se, että onko lapsilla ketään laittamassa ruokaa. On kyllä, mutta olen laiska ruoanlaittaja, laitan lämmintä ruokaa vain kolmisen kertaa viikossa, muuten syömme noutoruokaa. Tämän lasun johdosta kyllä siirrymme toiselle grillille/kotiinkuljetukseen.
Kommentit (38)
Oikeesti? Ampui sitte omaan jalkaan?
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Älä sitten usko. En olisi uskonut itsekään.
Ap
Nyt oli myyjällä pienehkö äo. Ilmoita omistajalle.
Miiitäää… no jo on lasun aiheet nähty
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaikki ylipainoisia?
Ihan normaalipainoisia ollaan
Ap
Provo.
Itse teit lasun naapurillesi ja yrität näin peittää jälkiäsi.
No voi hyvän tähden tää holhous yhteiskunta on jo aivan pimeä!
Ysärillä me pennut mentiin miten tahdottiin ja haettiin pizzaa iltamyöhällä eikä kellekään olis ikinä tullu mieleenkään tehä jotain lasuja 😀
Tunnette siis toisenne? Tietää lastenne nimet ja osoitteen yms?
Tee ilmoitus siitä grillistä että valmistavat syömäkelvotonta ruokaa jopa omasta mielestään.
Mistä sä tiedät, että hän teki lasun?
Vierailija kirjoitti:
Tunnette siis toisenne? Tietää lastenne nimet ja osoitteen yms?
Ei todella tunneta, mutta oli lapsilta vaivihkaa kysellyt tietoja. Lasu oli oikeasti huolissaan. Saahan tuon kuulostamaan siltä kuin haluaa. ”Lapsiraukat nälkäisenä grillillä monta kertaa viikossa, missähän äiti on..”
Ap
Oletko varma, ettei joku naapuri ole tehny?
Mikä estää ettei maailmassa voisi käydä näin?
Luulette että on provo. Jokainen voi tehdä lasun valitettavasti
Kertokaa miksette usko tähän
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää ettei maailmassa voisi käydä näin?
Luulette että on provo. Jokainen voi tehdä lasun valitettavasti
Kertokaa miksette usko tähän
Ylennsä se tehdäänkin nimettömänä eli ei voi tietää kuka teki.
Lasun sostt itse kertoi että grillin työntekijä on ilmoituksen tehnyt. En tiennyt tosiaan että lapset eivät saa käydä ostoksilla itse. Aion kieltää lapsilta myös kaupassa käynnin tästä lähtien, he nimittäin tykkäävät käydä tekemässä ostoksia kun annan kauppalapun mukaan. Nyt kun mietin, niin lapset ovat käyneet lähikaupassakin niin usein keskenään että varmasti pamahtaa sieltäkin lasu pian. Sittenhän on jo iso huoli valmis, kun monesta paikasta soitetaan.
Ps. Luen parhaillaan Orwellin kirjaa ”1984”. Miten sattuikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tee ilmoitus siitä grillistä että valmistavat syömäkelvotonta ruokaa jopa omasta mielestään.
Niin niin, että syyntakeettomalle grillille paskaa niskaan.
En usko.