Miksi ei ole jalostettu isoa ja värikästä kärpästä, joka kävelee koko päivän ihmisen iholla ja nuolee hellästi kärsällään?
Yksi maailman mukavimmista tunteista on se, kun iso kärpänen kävelee jalalla ja nuolee kostealla kärsällään. Vähän haittaa kun tietää että se varmaan minuutti sitten nuoli jotain raatoa tai p*skaa ulkona.
Miksi ei ole jalostettu kesyä oikein isoa ja hygieenistä kärpästä, joka ei lentele pitkin ikkunoita ja mieluiten vain kulkee aamusta iltaan sivelemässä ihmisen ihoa? Olisi kiva ja helppohoitoinen lemmikki vaikka etätyöpäivää piristämään. Voisi olla oikein värikäs ja metallinhohtoinen.
Kommentit (10)
Kärpäset lisääntyvät nopeasti, joten ei pitäisi olla vaikea jalostettava, siitä vain isoimpia, värikkäimpiä ja rohkeimpia risteyttämään. Oletko ajatellut etsiä rahoitusta idealle?
Semmonen pimppaan kärsänsä työntävä lonkerokärpäinen.
aasiassa varmaan aloittivat just jalostuksen kun lukivat tämän. On se sen verta hullu maa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin 😶?
Meillä on näemmä uusi palstahullu, miksi ei ole jalostettu -hullu. Eilen piti jalostaa koiria, jotka hakisivat vainajia pois Mount Everestiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin 😶?
Niinpä. Jollain taitaa helteet pehmentää pään.
Ja joka olisi sen verran fiksu, että osaisi mennä ulos talosta yhtä pienestä kolosta kuin on tullut sisäänkin.
Enpä oikein tiedä olisiko sellainen jättirainbowraatokärpänen imuttelemassa nyt ihan niin ihana?
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein tiedä olisiko sellainen jättirainbowraatokärpänen imuttelemassa nyt ihan niin ihana?
No tottahan nyt olisi
Siis tällaisellehan olisi ollut tilausta jo muinaisessa Roomassa tai Egyptissä. Siellä oli vaurailla erikseen orjia, joiden tehtävä oli rapsuttaa selkää kepillä tai sivellä jalkoja höyhenellä. Ja rokokooaikana hoveissa ilman muuta, silloin oli sen parempaa mitä överimpää.
Saman orjan tai palvelijan työn olisi voinut tehdä kärpänen onnellisena.
Nythän kärpänen olisi mitä parhain lemmikki. Syö ekologisesti vain mikroskooppisen määrän ruuantähteitä, elää tyytyväisenä pienessä terraariossa eikä vaadi omistajalta säännöllisiä elämäntapoja.
Mustarastaan kokoinen riittäisi. Rytmikkäästi väpättävä imukuppi sopisi täydellisesti klitorikseni ympärille.
Mitä mä just luin 😶?