Minua ei hävetä olla nepsy
Juoruilkaa ja haukkukaa ihan rauhassa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa.
Mulla on syntymästäni lähtien ollut erilaiset aivot ja hermosto. Mitä sitten?
Säälin kiusaajiani.
Kommentit (19)
Naisilla esim. pieni varautuneisuus ja ujous on ollut sosiaalisesti hyväksyttävä tai jopa toivottava ominaisuus tuhansia vuosia joten nepsynaista ei välttämättä edes voi tunnistaa ja nämä saavat huomattavasti vähemmän esim. autismidiagnooseja tämän takia.
Jos mies on nepsy niin paitsi työnantajat ja muu yhteiskunta kyllä hylkii ja rajusti, myös naisilta tulee jatkuvaa vittuilua ja hyljintää - myös niiltä nepsynaisilta itseltään.
Onneksi olen neurotyypillinen, mutta jos olisin syntynyt nepsyksi niin ampuisin itseni jos olisin mies.
Minuakaan ei hävetä. Eikä taida Elon Muskaan paljoa vaivautua itseään häpeämään.
AspiGurl nettisarjis on muuten loistava! Galleryn takaa löytyy ne oikeaan elämään viittaavat tarinat.
Nepsyt on ihania tyyppejä. Tulkaa ulos kaapista!
Ihmiset käyttäytyvät todella typerästi haukkuessaan nepsyjä. Tämäkin palsta pursuaa epäkunnioittavia aloituksia. En tajua motiiveja. ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään joka olisi kaapissa. Ja koko tuttavapiirini on nepsyjä.
As&ADD
Ei siinä mitään hävettävää ole. Inhoan kun sanotaan että kärsii autismista. En minä ainakaan kärsi. Kärsin jos en saa harjoittaa sitä ja olla niin kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään joka olisi kaapissa. Ja koko tuttavapiirini on nepsyjä.
As&ADD
Olin kaapissa ja se oli ihanaa aikaa kiusaajilleni. He saivat häpeästäni lisää intoa kiusaamiseen. Kun on avoimesti nepsy, kiusaajat menettävät voimansa.
Vierailija kirjoitti:
Huuuuuuutista!!!!! ::::DDDDDD
:D :D :D Se parhaiten nauraa...
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään hävettävää ole. Inhoan kun sanotaan että kärsii autismista. En minä ainakaan kärsi. Kärsin jos en saa harjoittaa sitä ja olla niin kuin olen.
Sama juttu! Kärsin hengittämisestä tai silmien räpsyttämisestä. Miten omasta itsestä voi kärsiä? Jos muut kärsivät seurastani, se on asia erikseen. Itse nautin siitä.
Idioottien Cooperintesti: Olla 12 minuuttia tekemättä tai sanomatta jotakin typerää.
Taitaa vähän hävettää kuitenkin kun täällä noin huutelee ;)
Ei kannata hävetä mutta nepsyydellä rehentely ja sellainen "mä oon nepsy enkä mikään TAVIS" -tyylinen itsensä jalustalle nostaminen on myös ärsyttävää. Mielestäni voi olla sellainen kuin on mutta sitä ei tarvitse erikseen mainostaa eikä varsinkaan oikeuttaa sillä huonoa käytöstä tai vaatia erioikeuksia. Tietysti asiasta on hyvä mainita silloin, jos se johonkin olennaisesti vaikuttaa, esim. työelämässä jos tarvitsee jotain erityisapuja jossain tai haluaa muiden ymmärtävän miksi käyttäytyy joskus "hassusti", mutta noin muuten, en näe tarvetta sitä mainostaa ihan vaan mainostamisen ilosta.
Ei minuakaan hävetä astma sen enempään kuin nepsyyteni. En tosin ole kovin "näkyvä nepsy", koska diagnostiset rajat ylittyvät juuri, eikä ADD:heni liity esimerkiksi oppimisvaikeuksia.
Miksi pitäisi HÄVETÄ jotain, jolle ei voi mitään?