Siis oikeasti, deittisivustolla 40v+ naisia, joilla "lapsia" kohdassa vastaus "ehkä joskus" ??
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ton koska aattelin adoptiota, sijaisvanhemmuutta, ja ei se nyt nykyaikana ivf hoidoilla mahotonta biologinenkaa ollu.
Muutama vuosi sitten olisit voinut tehdä luomusti kilttiksen kanssa.
Toisille on ok seurustella yh-isien kanssa ja perustaa uusioperhe, jossa lapset tulee miehen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ton koska aattelin adoptiota, sijaisvanhemmuutta, ja ei se nyt nykyaikana ivf hoidoilla mahotonta biologinenkaa ollu.
Muutama vuosi sitten olisit voinut tehdä luomusti kilttiksen kanssa.
älä ûlise niistä kilteistä.
Ja 45 + miehiä, joilla lukee ei lapsia vielä. Taisi juna mennä jo, vai kauanko meinasivat vielä odottaa.
Oletko mies vai nainen?
Sillä miksi kukaan nainen katselisi mistään naisten deitti-ilmoituksia.
Ne on laadittu ja tehty miehiä varten, ei toisia naisia.
Ja monet eivät niin tarkkaan aattele, mitä kohtia sinne ruksivat.
Kyhäävät ilmoituksia lonkalta, ja lähettävät tiukasti suodatetun valokuvan mukaan.
Olsiko heidän sitten kerrotttava mieluummin, että haluavat lapsia alken 10.7.2022 -10.7.2028, niin ehivät ensin vuoden ajan tututsa ja ennätetään lapsi synnyttämään vielä naisen (lapsen äidin) ollessa alle 50 vuotias.
Olen joitain kertoja ihaillut toki hieman myös hämmästellyt heitä, jotka onnistuvat lapsien saamisen ajoittamisessa niin, että antavat ymmärtää, että vuosikalenterista vain katosivat sopivan ajankohdan, milloin on on sopiva lapsen syntyä. - Totta kai lapsen saamiseen ja tai tuloon kannattaa valmistautua mutta harva onnistuu siinä päivälleen tuskin edes viikolleen, jos nyt aloittaa asian laittamisen alulle, niin että vielä hakee (mahd.) "tekijä kumppania" .
Sinkkumies
Olen törmännyt myös palstoilla näihin. Olen laskenut sen tyhmyydestä johtuvaksi. He eivät ymmärrä biologisten lainalaisuuksien koskevan myös heidän uniikkeja lumihiutale-kehojaan.
Suuri osa kliinisesti ns. normaaliälyisistäkin ihmisistä on suunnattoman tyhmiä. Sanon tämän toteamuksena, en moittien enkä ylempää.
En moiti koska ei ihminen sille mitään voi. Tämä jatkuva tyhmistymisemme eli idioluutio on nähtävissä jokaisella elämänalueella.
Idiootitkin ovat kuluttajia ja heidän takiaan esim. kirjallisuus, musiikki, nykytaide lehti-, tv- ja radio-ohjelmien tarjonta on mitä on. Helmiä on todella harvassa.
Ei minua yllätä nähdä tyhmyydestä esimerkkejä. Yllätyn enemmän silloin, kun joku on älykäs.
Todella paljon on miehissä sekä naisissa jotka toivovat vielä. Myös jopa sellaisia löytyy naisista joilla on jo mutta haluu vielä lisää.
Ainoastaan palstan juniorit näkevät tuon ongelmana. Totuus on kuitenkin että osalle meistä vanhemmista henkilöistä, biologinenkello ei ole vielä hajonnut.
Ps. Joskus, tarkoittaa minulla sitä että haluanboikeasti varmistua parisuhteesta ennen kuin alan haaveilemaan uuden kumppanin kanssa lasta. Voi olla että juna menee ohi ennenkuin sellainen vastaa tulee mutta se on sen ajan murhe.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt myös palstoilla näihin. Olen laskenut sen tyhmyydestä johtuvaksi. He eivät ymmärrä biologisten lainalaisuuksien koskevan myös heidän uniikkeja lumihiutale-kehojaan.
Suuri osa kliinisesti ns. normaaliälyisistäkin ihmisistä on suunnattoman tyhmiä. Sanon tämän toteamuksena, en moittien enkä ylempää.
En moiti koska ei ihminen sille mitään voi. Tämä jatkuva tyhmistymisemme eli idioluutio on nähtävissä jokaisella elämänalueella.
Idiootitkin ovat kuluttajia ja heidän takiaan esim. kirjallisuus, musiikki, nykytaide lehti-, tv- ja radio-ohjelmien tarjonta on mitä on. Helmiä on todella harvassa.
Ei minua yllätä nähdä tyhmyydestä esimerkkejä. Yllätyn enemmän silloin, kun joku on älykäs.
Suomessa(kin) on joukko 50+ vuotiaana synnyttäneitä. - 40 + vuotiaana synnyttäny ei ole nykyisin mitenkään erityisen ihmeellistä ja ainutlaatuita. Mutta harmillisintta on minusta se, että ei haluta hyväksyä muiden ihmisten haaveita; jos tai kun haave on perin yleisinhimillinen.
Väitän, että valta osa yli 35 vuotiaista naisista tietää, että jos he haluavat oman lapsen, niin se ei välttämättä onnistu välittömästi, vaikka vierellä olisi jo "tekijä kumppanikin" jonka kanssa voisivat haaveensa ja unelmansa omasta lapsesta jakaa.
Mutta miksi tyrmätä toisten haave ja unelma, pitämällä haaveensa ääneen launutta tyhmänä - Olkoonkin, ettei laps(i)en saminen ole mikään ansio tai yksinomainen tavoite, johon kaikkien edes tarvitsisi pyrkiä ja tähdää, ellei itse koe sitä omaksi asiakseen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Kyhäävät ilmoituksia lonkalta, ja lähettävät tiukasti suodatetun valokuvan mukaan.
Olisiko vaikka naiset jotka etsii seuraa naisista?
Vierailija kirjoitti:
Tulkintasi kertoo enemmän sinusta kuin muista ihmisistä.
Mun 50-vuotias kaverikin haaveilee vielä lapsesta. Annan haaveilla. Eihän sitä koskaan tiedä. Mutta aika epätodennäköistähän se on luomuna. Ja vaikka olisi kuinka säännöllinen kierto. Solujen laatu kun voi olla jo suht heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa(kin) on joukko 50+ vuotiaana synnyttäneitä. - 40 + vuotiaana synnyttäny ei ole nykyisin mitenkään erityisen ihmeellistä ja ainutlaatuita. Mutta harmillisintta on minusta se, että ei haluta hyväksyä muiden ihmisten haaveita; jos tai kun haave on perin yleisinhimillinen.
Väitän, että valta osa yli 35 vuotiaista naisista tietää, että jos he haluavat oman lapsen, niin se ei välttämättä onnistu välittömästi, vaikka vierellä olisi jo "tekijä kumppanikin" jonka kanssa voisivat haaveensa ja unelmansa omasta lapsesta jakaa.
Mutta miksi tyrmätä toisten haave ja unelma, pitämällä haaveensa ääneen launutta tyhmänä - Olkoonkin, ettei laps(i)en saminen ole mikään ansio tai yksinomainen tavoite, johon kaikkien edes tarvitsisi pyrkiä ja tähdää, ellei itse koe sitä omaksi asiakseen.
Sinkkumies
Ensisynnyttämistä ei suositella yli 40+ vuotiaille. Ensimmäinen raskaus on keholle kaikkein haastavinta, joten raskauden ongelmat moninkertaistuu iäkkäillä ensisynnyttäjillä. Sen sijaan niitä myöhempiä lapsia voi pukatakkin vanhana, vaikka silloin kehitysvammat ovat todennäköisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olisiko vaikka naiset jotka etsii seuraa naisista?
Nämä naisparithan tunnetusti saavat lapsia keskenään harrastamalla seksiä..
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on monenlaista taustaa.
Minä olen kuullut koko lapsuuteni kuinka pilasin äitini mahdollisuudet. Mulle ei ole kukaan ikinä puhunut hedelmällisyydestä. Mun ympärillä moni on saanut lapsia yli 40 vuotiaana.
Kun itse olin valmis siihen, juna meni jo osaltani ohi. Olen äärimmäisen tyhmä ollut tässä asiassa. Jos olisi ollut adian suhteen kannustavampi ympäristö, olisin ehkä havahtunut aiemmin.
Nyt aion jäädä sossupummiksi, kun ei ole mitään syytä osallistua lapsettomana maksamaan yhtään enempää veroja tälle yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ensisynnyttämistä ei suositella yli 40+ vuotiaille. Ensimmäinen raskaus on keholle kaikkein haastavinta, joten raskauden ongelmat moninkertaistuu iäkkäillä ensisynnyttäjillä. Sen sijaan niitä myöhempiä lapsia voi pukatakkin vanhana, vaikka silloin kehitysvammat ovat todennäköisempiä.
Luuletko, että tämä kertomasi on monellekin täysi-ikäiselle uutta? - Onko vain täysin kehitysvammattomat lapset hyväksyttäviä? - Eli ei alun alkaenkaan saisi synnyttää ja saada lasta jos on todennäköistä, että tuleva lapsi on kehitysvammainen (tai muutoin poikkeava)?
Sinkkumies
Minä tulkitsisin tuon tässä kontekstissa niin, että henkilö ei todennäköisesti tee aborttia, jos tulee kanssakäymisenne seurauksena raskaaksi. Hän tuskin aktiivisesti tavoittelee perhettä, mutta jos kysymys tulee ajankohtaiseksi, hän on mahdollisesti valmis pitämään lapsen.
Tällainen on kyllä ollut tie perheellistymiseen useammalla kuin yhdellä tuttavallani.
Rautalangasta väännettynä, tuskin kannattaa lähteä suhteeseen jos itse ei missään olosuhteissa halua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulkitsisin tuon tässä kontekstissa niin, että henkilö ei todennäköisesti tee aborttia, jos tulee kanssakäymisenne seurauksena raskaaksi. Hän tuskin aktiivisesti tavoittelee perhettä, mutta jos kysymys tulee ajankohtaiseksi, hän on mahdollisesti valmis pitämään lapsen.
Tällainen on kyllä ollut tie perheellistymiseen useammalla kuin yhdellä tuttavallani.
Rautalangasta väännettynä, tuskin kannattaa lähteä suhteeseen jos itse ei missään olosuhteissa halua lasta.
Hienoa - Samantapaisesti minäkin tuon "ehkä joskus" ymmärisn.... On hieman tylsää, kun tässä kohtaa tulisi olla, jotenkin ehdoton. Eli saisi vastata vain joko kyllä haluan lapsia tai ei en halua lapsia.
Sen sijaan, että voisi vastata, että "ehkä joskus" (, jos niin on arkoiteu ja se käy luontevasti mahdolliseksi) voin saada lapsen mutta hyväksyn myös sen, että en tule saamaan omaa jälkikasvua.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ja 45 + miehiä, joilla lukee ei lapsia vielä. Taisi juna mennä jo, vai kauanko meinasivat vielä odottaa.
Mies voi saada lapsia vielä vaikka 90 vuotiaana.