Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeasti, deittisivustolla 40v+ naisia, joilla "lapsia" kohdassa vastaus "ehkä joskus" ??

Vierailija
09.07.2021 |

Ehkä? Joskus?

Milloin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kohta haittaa sinua niin paljon? Jos olet kiinnostunut, niin voi kysyä asiallisesti lisää. Jos et ole kiinnostunut, niin jatka selailua seuraavaan. En ymmärrä miksi tänne pitää tulla kitisemään asiasta, josta et selvästi tiedä tarpeeksi.

Vierailija
22/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 45 + miehiä, joilla lukee ei lapsia vielä. Taisi juna mennä jo, vai kauanko meinasivat vielä odottaa.

Mies voi saada lapsia vielä vaikka 90 vuotiaana.

Joo ja potkaista tyhjää jättäen lapsensa ilman isää nuorena. Todella itsekästä ja typerää, 45+ on jo liian vanha isäksi, koska lapsi tarvitsee isän ei mitään pappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ton koska aattelin adoptiota, sijaisvanhemmuutta, ja ei se nyt nykyaikana ivf hoidoilla mahotonta biologinenkaa ollu.

Paitsi ikärajat näissäkin paukkuu vastaan. Ei vanhoille enää anneta sijaislapsia ja adoptiossakin yläikäraja taitaa olla 45v.

Vierailija
24/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille on ok seurustella yh-isien kanssa ja perustaa uusioperhe, jossa lapset tulee miehen mukana.

Itse tulkitsen kysymyksen, että puhutaan omien lapsien hankinnasta. Siispä itse skippaan kaikki lapsia haluavat tai "ehkä joskus" lapsia halauvat, kun itsellä lapsiluku täynnä.

Vierailija
25/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet niitä lue kuitenkaan.

Vierailija
26/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kohta haittaa sinua niin paljon? Jos olet kiinnostunut, niin voi kysyä asiallisesti lisää. Jos et ole kiinnostunut, niin jatka selailua seuraavaan. En ymmärrä miksi tänne pitää tulla kitisemään asiasta, josta et selvästi tiedä tarpeeksi.

Itse ainekin ohitan tuollaiset profiilit, koska itse en enää halua lisää lapsia. Olen samaa ihmetellyt. Toki on outoa keskustelupalstalla koittaa keskustella itseä kiinnostavasta asiasta.

Vierailija
27/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan ap on esimerkki miehestä ( oletettavasti ) joka on profiilin lukenut. Itse olen toinen. Itse sivuutan useimmat näkeväni profiilit eri deittipalveluissa. 

Vierailija
28/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 45 + miehiä, joilla lukee ei lapsia vielä. Taisi juna mennä jo, vai kauanko meinasivat vielä odottaa.

Joo ja potkaista tyhjää jättäen lapsensa ilman isää nuorena. Todella itsekästä ja typerää, 45+ on jo liian vanha isäksi, koska lapsi tarvitsee isän ei mitään pappaa.

Aika raakaa, että jokainen 45 vuotias joutuu luopumaan lapsistaan. 

Vierailija
29/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, koska naiset eivät huoli tuon ikäistä.

Vierailija
30/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt myös palstoilla näihin. Olen laskenut sen tyhmyydestä johtuvaksi. He eivät ymmärrä biologisten lainalaisuuksien koskevan myös heidän uniikkeja lumihiutale-kehojaan.

Suuri osa kliinisesti ns. normaaliälyisistäkin ihmisistä on suunnattoman tyhmiä. Sanon tämän toteamuksena, en moittien enkä ylempää.

En moiti koska ei ihminen sille mitään voi. Tämä jatkuva tyhmistymisemme eli idioluutio on nähtävissä jokaisella elämänalueella.

Idiootitkin ovat kuluttajia ja heidän takiaan esim. kirjallisuus, musiikki, nykytaide lehti-, tv- ja radio-ohjelmien tarjonta on mitä on. Helmiä on todella harvassa.

Ei minua yllätä nähdä tyhmyydestä esimerkkejä. Yllätyn enemmän silloin, kun joku on älykäs.

Haluaisinpa nähdä miten muuten annat ihmisille palautetta, tietenkin vain todeten, et moittien etkä ylempää. Huh huh.

Vierailija
31/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika raakaa, että jokainen 45 vuotias joutuu luopumaan lapsistaan. 

Ei sellasesta voi luopua, mitä ei ole. Lapsihaaveista voi ja kannattaakin tuossa iässä.

Vierailija
32/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joko ei lue, tai ajattelevat, että nainen luopuu lapsihaaveistaan… näitä tuli nähtyä aika monta. Osa jopa itse huijasi ’ehkä’ (eli suomeksi helpompi saada nuorempi nainen nalkkiin laittamalla ’ehkä’ eikä ’ei’-lapsia)

Vierailija
33/33 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos on tuollaisiakin ilmoituksia. Tiedä vaikka tässä vielä itsekin innostuisi sopivan kumppanin löytyessä.

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi