Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain nimipäivälahjaksi kumppanilta ainoastaan itse kerätyn kukkakimpun ja ilmaisen kortin

Vierailija
09.07.2021 |

Nyt on vähän surkea olo. Joku koru tai vaikka vaan suklaakonvehdit olisi ollut mieluinen lahja. Kortti on sellainen ilmaiseksi saatu kun kumppani sai jonkun näytepakkauksen suulla tai jalalla maalattuja kortteja...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä annoit hänelle hänen nimipäivänään?

Vierailija
42/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kostoksi et anna koko kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja aamen. Onhan se itse kerätty kukkakimppu arvokkaampi kuin helyt. Mies on viisas talouden pitäjä.

Vierailija
44/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kyseessä on tyypillinen nuukurin antama lahja. -Vastalahjaksi voisi antaa esim. tulitikun.

Olipa hauska.

Vierailija
45/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvii suklaarasiaa, oot jo riittävän läski. Eikä se koru sua kaunistaisi mitenkään.

Vierailija
46/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita nimipäiviä juurikaan noteerata.  Työpaikoilla ne kuitenkin saatetaan huomioida.  Onnitteluja tulee jo aamusta alkaen ja usein on jotain tarjottavaa läheiselle työtiimille.  Tähän on syynä se ettei työkavereiden syntymäpäiviä niinkään tiedetä tai muisteta, paitsi sitten ne perinteiset pyöreät, kun keski-ikäisyys virallistuu, vaikka todellisuudessa on ehtinyt olla jo ainakin 10 vuotta keski-ikäinen.  Mutta ne tarjoilut yleisimmin hoituu esimiesten toimesta. Riippuu tietysti työpaikasta.  Miehelläni on vähän "huono muisti" monesti sattui, että asia tuli puheeksi pari tuntia ennen kauppojen sulkemista.  Sitten piti kiireellä lähetä ostoksille ja haalia useista kaupoista viemisiä, kun porukkaa oli tosi paljon.  Tietysti siinä oli harmillista se, että tarjottavaa oli montaa sorttia, kauppojen tarjonnan takia. Luonnollisesti porukka oletti, että kaikkea sorttia saa ottaa.  Muistan hyvin, miten kalliiksi nuo nimpparit joskus tuli, meille isoa asuntolainaa maksaneille.  Ettei tärkein unohtuisi, niin hyvää nimipäivää ap.  🥂 🍾

Vierailija
47/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut edes nimipäivä, eilen kun mies tuli töistä (ojan kaivuuta koneella) hän tuli kotiin kauhassa läjä päivänkakkaroita multapaakussaan. Oli rouhaissut sellaisen kauhaan kukkia nähdessään ja ajatellut että ne mua ilahduttaisi. No löytyi niille paikka aitan nurkalta. Ja ilahdutti, ennenkaikkea ajatus. Ei sillä, saan mä kukkia joskus muurtenkin. "Sä olet se syy" oli vastaus kun talvella kysyin, että miksi.

Vierailija
48/48 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittäjälle 47/47

Ai kun oli söpöä.  Siis kauhakuormallinen kukkia, vautsi.  Arvostan kovasti sellaisia pieniä ja vaatimattomiakin huomionosoituksia.  Vaikkapa kädet ympärille halaukseen ja pussausta.  Siitä se hyvä päivä lähtee.   Kuulema myös edesauttaa muutenkin hyvinvointia ja terveyttä. Olen iloinen puolestasi, vaikken itse tule koskaan saamaan mitään noin hurmaavaa, istutusta vaille olevaa kukkakimppua.