Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhteinen aika

maalaismies
09.07.2021 |

puolison kanssa yhteistä aikaa , kesän riennot = kuskata tyyymätöntä ja kiukkuista ihimstä paikasta toiseen.

Itse olisin omassa rauhassa .

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vietä puolison kanssa aikaa muutakuin pakolliset lapsiin liittyvät jutut, sukuloinnit ym.

Rakastajan kanssa villiä seksiä noin 2-3krt per kuukausi + omat harrastukset (golf, lukeminen) pitää kiireisenä, mihin sitä  kulahtanutta vaimoa tarvitsee?

Tv. Mies, 38v

Vierailija
2/3 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vietä puolison kanssa aikaa muutakuin pakolliset lapsiin liittyvät jutut, sukuloinnit ym.

Rakastajan kanssa villiä seksiä noin 2-3krt per kuukausi + omat harrastukset (golf, lukeminen) pitää kiireisenä, mihin sitä  kulahtanutta vaimoa tarvitsee?

Tv. Mies, 38v

Tunnut tarvitsevan kun et osaa lähteä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv. Mies, 38v

Meillä mies jättää tekosyihin vedoten nuo sukulaisvierailutkin väliin. Ehkä sekin käy sillä aikaa bylsimässä jotain toista. Pitäisköhän munkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän