Onko täällä paljon yli 4500 € bruttona saavia?
Jos on, kertokaa, mikä on koulutuksenne ja työnne.
Kommentit (21)
Saan yli tuon verran. Koulutus on FT ja työ on yliopistotutkijan. Senkin palkka menee yli tuon, lisäksi mulla on pääomatuloja sijotuksista.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:01"]Saan yli tuon verran. Koulutus on FT ja työ on yliopistotutkijan. Senkin palkka menee yli tuon, lisäksi mulla on pääomatuloja sijotuksista.
[/quote]
Mistä lähtien yliopisto on maksanut noin paljon? Olen selkeesti väärällä alalla, meillä ei post docit saa tuota dosentuurin kanssakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:01"]Saan yli tuon verran. Koulutus on FT ja työ on yliopistotutkijan. Senkin palkka menee yli tuon, lisäksi mulla on pääomatuloja sijotuksista.
[/quote]
Mistä lähtien yliopisto on maksanut noin paljon? Olen selkeesti väärällä alalla, meillä ei post docit saa tuota dosentuurin kanssakaan.
[/quote]
en mä mikään post doc olekaan, vaan yliopistotutkija. Siis hierarkiassa ylempänä. Katso ypj-taulukkoa, lähes kaikki yliopistot maksavat tuon verran, kunhan merittejä löytyy tasojen nostoon.
Lääketieteen lisensiaatti, juuri valmistunut, brutto noin 4850 €, ei päivystyksiä.
KTM, taloushallinnon esimiestehtävissä, palkka 5.500 + bonarit. Ikä 36v.
FM, lukion lehtori. Brutto n. 4700e. Vaaditaan kyllä kursseja yli opetusvelvollisuuden ja 10+ vuotta työkokemista
Itse en saa, mutta mieheni tienaa yli tuon.
Ihan vaan merkonomi ja tekee siis provisiotyötä johtotehtävissä ja on 25v
Mullakin miekkonen tienaa 21v yli tuon, pohja+provikkapalkalla johtotehtävissä myyntialalla. Ilman mitää koulutusta, jätti koulut kesken ja päätti lähteä töihin.
IT-alan asiantuntija tehtävissä ja yli tuon. Koulutus opistotasoinen datanomi.
No ei ole. Vai vaikuttaako siltä?