Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtö mökille, mitää tekee mies.

Vierailija
14.07.2014 |

Aamulla kun oltiin lähdössä mökille, mies tuli kesken mun pakkaamisen kysymään koska lähdetään. Sanoin että puolen tunnin päästä. Hetken päästä ihmettelin mihin mies on kadonnut ja löysin sen ulkoa aurinkotuolista. Ajatteli varmaan, että voi puoli tuntia ottaa aurinkoa, pakkaa sitte kalsarit ja uikkarit kassiin ja lähdetään. Meillä kuitenkin 2 lasta jotka pitää pissattaa ja välipalattaa juuri ennen lähtöä, tomaatit kasteltava, ulkoalueet laitettava kuntoon, kylmälaukku pakattava, vesilelut ja pelatusliivit etsittävä esiin, kalat ruokittava ym ym ym

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu meillä. Eikä voi ohjeistaa kuin yhden asian kerrallaan, jos pyytää että tee ensin tämä ja sitten tuo, niin muistaa jommankumman, ei koskaan molempia. Tää on helpottunut lasten kasvaessa, mikäli lähtee itse lasten kanssa lyhyelle reissulle, enkä ole pakannut lapsille mitään valmiiksi, laittaa lapset pakkaamaan itse ja jos jotain unohtuu, voi,voi.. Onhan toi tietty ihan hyvää oppia, mutta vähän voisi olla mukana isäkin.

Kannattaakin tehdä listat valmiiksi mitä kissat tarvii, mitä koirat, lapset, hygieniavälineet, ruoat, lääkkeet jne. Muokkaa listaa tarpeen mukaan ennen lähtöä ja ruksii mitä tekee itse ja mitä mies. Ei toimi ihan kaikilla miehillä, mutta osalla hyvinkin..

Vierailija
22/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:49"]

Mistä te av-mammat tuollaisia ukkoja oikein kaivatte esiin?

[/quote]

Kun on pakko mennä naimisiin ettei olisi vanhapiika, ja rahkeet ei riitä parempaan

[/quote]

Niin mutta missä tuollaisia oikein kasvaa? Mistä nämä mammat ne hakee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:52"]Kumpi teistä on mökkiin rahat hankkinut

[/quote]

Edelleen: onko ihan mahdoton uskoa, että mies ja vaimo voivat molemmat osallistua perheen elättämiseen myös rahallisesti? Aika moni suomalainen nainen käy työssä ja käyttää ansaitsemaansa rahaa perheen hyväksi. Mies maksaa ehkä mökkilainaa, vaimo ruokaostokset ja lasten vaatteet. Fiksu mies ei sitten ala ärpättämään, että kenenkäs maksamalla autolla tässä ajellaan ja kenen mökillä yövytään.

Vierailija
24/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olette miehenne valinneet.

Vierailija
25/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vieraat (miehen sukulaiset) tulossa 30 min kuluttua syömään. Pöytä kattamatta, lapsilla arkivaatteet, tavarat eteisessä hujanhajan - ja mies ajaa vierasvessassa partaansa yhjentäen karvat lavuaariin ja jättäen siihen. Sen jälkeen hän meni katsomaan televisiota, koska "kaikkihan on valmiina".

Minä tein saman eli asettauduin tv:n äärelle, Hetken kuluttua mies ihmetteli, että miksi eteisen lattialla on lasten haalarit ja hatut sotkuna, miksi en siivoa niitä, kun vieraat on tulossa. Katsoin miestä hämmentyneenä ja ihmetelin, että äskenhän sanoit, että kaikki onn valmiina. MInä luulin, että voin katsoa telkkaria kun sinäkin katsot!

Vierailija
26/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee sille kirjallinen lista hommista ja tarkat ohjeet...

Vierailija
27/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Mun mies osaa kyllä lähdöissä toimia tehokkaasti. Me ollaan hitsauduttu sen verran hyviksi lähtijöiksi, ettei tarvitse juuri kummankaan komennella, vaan molemmat tekevät oman osuutensa ja lopuksi tarkistetaan, että tärkeimmät on hoidettu.

Mutta tuo "ennen juhlia vahataan auto" on kyllä tuttua! Tosin kun mietin itseäni juhlia valmistellessani, niin olen sen verran kireänä yleensä, että ymmärrän tuon kyllä hyvin. En haluakaan ketään sohlaamaan keittiöön. Joskus pyydän ihan suoraan vaikka siistimään eteisen tai vessan tai viemään roskat, mutta muuten tykkäänkin, että muut pysyvät pois tieltä.

Vierailija
28/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa valitettavan tutulta...

Vierailija
29/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka on olla kodin hengetär ja hoitaa juurikin ruoat, tiskit, lapset, kasvit jne. Oikeasti jos miehesi alentuisi tekemään noita naisten hommia, menettäisit kunnioituksesi häntä kohtaan ja alkaisit salaa vihaamaan häntä.

Vierailija
30/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin näitä ääneen miehelleni. Hän vähän ihmetteli mikä on ongelma. Eli samaa käytöstä löytyy täältäkin lähtö- ja kiiretilanteissa.

Vierailija
31/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:47"]Naisen paikka on olla kodin hengetär ja hoitaa juurikin ruoat, tiskit, lapset, kasvit jne. Oikeasti jos miehesi alentuisi tekemään noita naisten hommia, menettäisit kunnioituksesi häntä kohtaan ja alkaisit salaa vihaamaan häntä.

[/quote]

Mä hoidan mielelläni edellämainitut, JOS mies tekee miesten työt ja tienaa sen verran, että sillä maksetaan menot mennen tullen ja palatessa.

Vierailija
32/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:48"]

No kun miehelle pitää S A N O A. O H J E E T.. Ei se osaa A J A T E L L A.

[/quote]

Ei, vaan se ei osaa Lukea Sun Ajatuksia Pilkulleen. Ja sinähän et vaivaudu erikseen antamaan ohjeita, koska pitäisihän sen nyt herranjumala tajuta sanomattakin...

Vierailija
33/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:48"]

No kun miehelle pitää S A N O A. O H J E E T.. Ei se osaa A J A T E L L A.

[/quote]

Ei, vaan se ei osaa Lukea Sun Ajatuksia Pilkulleen. Ja sinähän et vaivaudu erikseen antamaan ohjeita, koska pitäisihän sen nyt herranjumala tajuta sanomattakin...

[/quote]

Jos eteisen lattialla on sinne  kuulumatonta tavaraa ja mies kykenee sanomaan vaimolle, että miksi et siivoa niitä pois, niin miksei se mies sanomattakin tajua, että myös hän voi siivota?

Vierailija
34/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mistä te kaivatte tuollaisia miehiä kuin ap:lla. 

Vierailija
35/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen täälläkin. Yleensä ennen vieraiden tuloa tekee jotain kiireellistä: puhdistelee tietokoneen muista, vetelee jotain piuhoja. Paras oli, kun kesäkuumalla päätti n. 45 min ennen vieraiden tuloa siivota takan. Ja viimeksi kun vieraita tuli vajaa kymmenen oli kaivellut esille kaikki liikenevät taloutemme lasit. Ehkä n. 40 kpl. Mutta sentään edes yrittää.

Vierailija
36/36 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 20:14"]

En ymmärrä, mistä te kaivatte tuollaisia miehiä kuin ap:lla. 

[/quote]

Suurin osa miehistä on samanlaisia kuin ap:lla tai pahempia. Sellaisen naiset sitten joutuvat ottamaan, jos ylipäänsä miehen haluavat, kun ei niitä laatuyksilöitä riitä kuin muutamalle onnekkaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä