Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töykeää asiakaspalvelua..

Vierailija
18.06.2014 |

Olen 20-vuotias nainen joka kaikkien kauhuksi polttaa tupakkaa ja viikonloppuisin saattaa jopa muutaman saunasiiderin juoda. Olen koko täysi-ikäisyyteni ajan huomannut, että jos ostaa jotain k-18 tuotetta, tulee yleensä todella töykeään äänensävyyn "No näytäs ne paperit!"

Joo, tottakai nuoren ikä pitää tarkistaa, mutta eikö niitä papereita voisi ihan normaaliin äänensävyyn kysyä? Onko pakko tiuskia ja vielä jälkeenpäin mulkoilla ikävästi?

Niin ja poikkeuksetta nämä tiuskijat ovat olleet semmoisia keski-ikäisiä kassaleidejä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä mikään naine oo :D

Vierailija
2/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on. Itse kysyn aina " oisko henkilöllisyystodistusta". Yritän pysyä neutraalina ja hymyilen jos ikä on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Useasti nuorempaa kohtaan palvelualoilla käyttäydytään jopa loukkaavasti ostavaa asialasta kohtaan joka on ikänsä puolesta nuorempi.

Minimerkki saman kokenut

Vierailija
4/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:17"]

Olet oikeassa. Useasti nuorempaa kohtaan palvelualoilla käyttäydytään jopa loukkaavasti ostavaa asialasta kohtaan joka on ikänsä puolesta nuorempi.

Minimerkki saman kokenut

[/quote]

Minimerkki. Tirsk!!

Vierailija
5/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:17"]En tiedä mikä siinä on. Itse kysyn aina " oisko henkilöllisyystodistusta". Yritän pysyä neutraalina ja hymyilen jos ikä on ok.

[/quote]

Miksi sain alapeukkuja tähän kirjoittamaani viestiin?

Vierailija
6/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:17"]En tiedä mikä siinä on. Itse kysyn aina " oisko henkilöllisyystodistusta". Yritän pysyä neutraalina ja hymyilen jos ikä on ok.

[/quote]

Miksi sain alapeukkuja tähän kirjoittamaani viestiin?

[/quote]

Minäkään en tajua. Täällä on perusnegatiivista porukkaa kai.

Vierailija
7/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:17"]

Minimerkki saman kokenut

[/quote]

Juuri näin. Olenkin siirtynyt enenevässä määrin verkkokauppojen asiakkaaksi, siellä sentään minun rahani kelpaa siinä kuin muidenkin. Siinäpä sitten ylimieliset ja -ikäiset puotipuksut ihmettelevät yt-neuvotteluitaan.

Vierailija
8/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä usein on henkkarit valmiina jo kädessä ostotilanteessa. Tällä välttää tiuskinnan! Useimmat ovat nimittäin jostain syystä mielissään siitä, että on asiakkaana ne valmiiksi kaivanut jo esille. Molemmille hyvä mieli. 

Vierailija
9/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on henkkarit kädessä valmiiksi, koska lähes poikkeuksetta niitä kysytään. Silti, vaikka niitä olisi jo ojentamassa, saattaa täti tiuskaista että näytäppäs.

Ap

Vierailija
10/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö alkaa näyttää henkkarit, ois kiva nähdä ilmeet kun yli 40v näyttää papruja.

Vierailija
11/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti veikkaan, että tuossa on kyse siitä, että hirmu moni nippanappa täysi-ikäinen tulee silmille, jos heiltä kehtaa papereita kysyä. Onhan se ehkä vähän huono syy, mutta kai sitä jotain ennakkoluuloja syntyy kun 378:s alle viikko sitten 18 vuotta täyttänyt draamailee kassalla.

P.S. En itse ole kassalla töissä, mutta näitä tilanteita tarpeeksi sivusta seurannut.

Vierailija
12/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tiuskitaan ja nyrpistellään joskus, olen 24 vuotias. En noteeraa asennetta ja osa hymyilee takaisin ja on asiallisia kun huomaavat että ikää löytyy. Mutta on niitäkin jotka pitkään tuijottelee niitä papereita ja minua vuorotellen ja nyrpistelee kun eivät löydä mitään vikaa.

Ei ne nyrpistelijät mua häiritse, häiritsevintä oli kun erittäin epäuskoinen nuori miesmyyjä tuijotteli mun papereita ja haukkui mut babyfaceksi.

Työskentelen itse myyjänä ja yritän aina olla asiallinen ja ystävällinen kaikille. Vaikka olis miten huono päivä itsellä ollut niin koskaan ei ole tuottanut vaikeuksia olla iloinen ja palvelualtis kun se kuuluu toimenkuvaan. Eikä tulis mieleen kommentoida asiakkaiden ulkonäköä. Olen kyllä kysynyt paperit parhaimmillaan 3-kymppiseltä, jolta kuulemma usein kysytäänkin :) silloin raja oli sen alle 24 näyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän