Olen kuulemma kuuma MILF :)
Sanoi joukko n.20vuotiaita. Hämmensi ja hävettikin, mutta nyt parin päivän miettimisen jälkeen taisi tuo tuntua ihan hyvältäkin näin nelikymppisen korvissa. Hauskaa kesää kaikille, nautitaan :)
Kommentit (8)
En ollut kännissä, olin kuskina. Ja sanoinhan jo että hävetti, mutta toisaalta nyt jo hymyilyttää! Mukava kuulla, että on hyvin säilynyt.
Samoin! High five! :D Toki puuman metsästys on nyt muotia, mutta silti.. ;)
Eli pojat olivat kännissä ja imartelivat täti-ihmistä kiitokseksi :) No, tietävät mistä narusta vetää vähän vanhempaakin naista, niin johan se kiheetää!
Ootteko yhtään kartalla miltä nykyisin nelikymppiset voivat näyttää? Ei sitä turhaan sanota, että 40 on uus 30. Mä en ole milf mutta sen verran tiedän että hyvinkin voivat miellyttää parikymppisen silmää.
Onpa paljon kateellisia posteja, joiden kirjoittajat tietävät paremmin, mikä oli tilanne. Edes näkemättä ap:ta tuntuvat myös tietävän poikia paremmin, kuinka kuuma (tai kylmä) pakkaus ap on.
Itse olen mies, 27, ja tiedän, että monet itsestään huolta pitäneet nelikymppiset, viisikymppiset ja jopa kuusikymppiset ovat todella kuumia pakkauksia. Monet ovat toki myös sellaisia, ettei heitä viitsi vilkaistakaan, mutta niinhän se on kaikissa ikäryhmissä?
Ap:lle sanoisin, ettei savua ilman tulta. Nauti kehuista!
Yäk......... Oman lapsen ikäiset pohtivat pantavuuttasi ja se imartelee? Hävettäisi pikemminkin. Olitko kännissä ja mielestäsi vetävän seksikäs?