Bändin materiaali kielletty useissa maissa, Nosturissa ikärajaton keikka.
Sinne sitten koko perheen kanssa katsomaan Cannibal Corpsea, eikös vaan.. Huh. Sinne mun teinini kuitenkin tahtoisivat päästa. Vähän huolettaa kun googlasin että yhtye on tunnettu äärimmäisestä väkivaltaisuudestaan..
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:36"]Olen itsekin aikoinaan kuunnellut Cannibal Corpsea, ja kuten sanottua metalliväki on oikeasti mitä mukavinta porukkaa vaikka ulkoinen habitus on mitä on.
Moshpititissä jos joku kaatuu, muut nostavat ylös, ei se ole niin vaarallista miltä näyttää.
En tiedä millä festareilla nro.17 oikein on käynyt mutta itse en ole koskaan moiseen kieltoon törmännyt?
[/quote]
Varmaan joku porvoolaisfestareiden sääntö
Sama jos Rihannan keikalla olisi yleisössä tanssiminen kielletty (pittikielto metallibändin keikalla..)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:32"]Jos on pittilupa, siihen on yleensä varattu oma alueensa. Mm. Jurassic Rockissa oli näin.
[/quote]
Mikä helvetin pittilupa :D
No hitto vie. Lupa siihen, että tietyllä - ihan aikuisiakin varten rajatulla - alueella SAA pitata, muualla yleisössä ei. Saatoin keksiä uuden sanan. Ole hyvä, levitä eteenpäin.
Loppujen lopuksi sinä vanhempana olet vastuussa siitä, menevätkö lapsesi sinne keikalle vai eivät. Selvästi peläät lastesi urputusta ja kiukuttelua, ellet anna lupaa. Mutta sinä päätät (ukkosi kanssa, jos sellainen on). Ei lasten tarvitse saada kaikkea haluamaansa.