Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko löytäneet hyvää ekan kierroksen kumppania enää 25+ ikäisenä

Vierailija
14.07.2014 |

Vinkkejä, kiitos.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olin 25, mies 26 kun tapasimme työn kautta. Itsellä oli takana pidempi nuoruuden suhde, myös miehellä yksi pidempi hankala suhde nuorena josta pelästyneenä oli vuosia sinkkuna. Vietimme useamman vuoden kahdestaan, matkustelimme, ostimme yhteisen asunnon, menimme naimisiin. Eka lapsi tuli kun olin 30, nyt lapsia kolme, olen 38v. Olemme onnellisia, meillä on hyvä elämä ja sama arvomaailma. Ja on hyvä että ehdimme opiskella, nähdä maailmaa ja bilettää ennen vakiintumista.

Vierailija
22/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:37"]

Ekan kierroksen kumppania?

[/quote]

Minä 38-vuotias etsin vielä sitä ekan kierroksen kumppania... selkäpiitä karmii tällaiset aloitukset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliseen asti olisin vastannut että todellakin on, mutta tänään täytyy todeta että huonolta näyttää. Itse tapasin pari kk sitten itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen (37v ja 39v), jonka kanssa aika piankin alkoi yhdessäolo tuntumaan juuri siltä miltä kuuluukin. Puolin ja toisin. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita sekä harrastuksia, melkein pelottavan paljon. Yksi molempien tulevaisuuden toiveista ja pitkäaikaisista haaveista oli saada lapsi(a), kummallakaan kun ei lapsia ennestään ole.

Eilen illalla mies sitten päätti suhteemme ja syynä oli se, että hän kuitenkin haluaa tuleville lapsilleen minua nuoremman äidin.

En oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, ainakin oli originelli perustelu.

Vierailija
24/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:42"]

[/quote]

Minä 38-vuotias etsin vielä sitä ekan kierroksen kumppania... selkäpiitä karmii tällaiset aloitukset :D

[/quote]

Mulla ihan sama tilanne, ikää myöten!

Vierailija
25/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihanan, komean ja vastuullisen lääkärimiehen yhteisen tutun kautta.

Vierailija
26/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mä olin 27 ja mies 30, kun tapasimme.

Vierailija
27/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Semmonen jolla ei ole lapsia edellisestä liitosta. Itse lasken myös avioeron läpikäyneen olevan "toisella kierroksella" (vaikka siitä liitosta ei olisikaan lapsia).

Vierailija
29/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla korkeakoulutetulla, uraorientoituneella miehellä on vaimoa tai lapsia vielä alle 30-vuotiaana.

Vierailija
30/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 37-vuotiaana. Itse olin toisella kierroksella ja kahden lapsen yh. 

Vierailija
31/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:44"]

Harvalla korkeakoulutetulla, uraorientoituneella miehellä on vaimoa tai lapsia vielä alle 30-vuotiaana.

[/quote]

Mutta jokaisella heistä on tyttöystävä tai avovaimo, jos luonne ei ole hirveä ja sosiaaliset taidot olemattomat.

Vierailija
32/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:44"]

[/quote]

Mutta jokaisella heistä on tyttöystävä tai avovaimo, jos luonne ei ole hirveä ja sosiaaliset taidot olemattomat.

[/quote]

Mun piti vielä tulla sanomaan, että itse asiassa tuttavapiiristäni aika harva on sen kumppanin kanssa, jonka kanssa on seurustellut 25-vuotiaana. Ne, jotka ovat hankkineet lapsia lähempänä 30 ikävuotta, ovat enimmäkseen tavanneet kumppaninsa yli 25-vuotiaana.

3

Vierailija
33/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :( mutta minulla taitaakin olla aika korkeat kriteerit. Erosin vähän aikaa sitten pitkästä suhteesta ja miehistä, joita olen sen jälkeen tapaillut, kyllä ainakin jossain vaiheessa huomasi, miksi ovat sinkkuja, potentiaalisimmat puolestaan ovat olleet liian nuoria. Etsinnät siis jatkuvat, parit treffit olisi ainakin luvassa tälle viikolle.

Vierailija
34/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itse olin 28v. ja mieheni 32v. Oltiin molemmat opiskeltu ja nautittu sinkkuelämästä. Sitten kolahti ja kovaa. 4 vuotta seurusteltiin ja nautitiin vain toisistamme, sitten, kihlat ja häät lapsiakin on siunaantunut kaksi.

Vierailija
35/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ovat. Päällisin puolin mainioita löytyy, mutta paljastuvat sitten suhteessa nopeasti luonnehäiriöisiksi, pettäjiksi, narkeiksi, työriippuvaisiksi tms.

Vierailija
36/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:37"]

[/quote]

Semmonen jolla ei ole lapsia edellisestä liitosta. Itse lasken myös avioeron läpikäyneen olevan "toisella kierroksella" (vaikka siitä liitosta ei olisikaan lapsia).

[/quote]

No minun mielestä olennaisinta ei ole avioliitto, vai onko nämä henkilöt eri asemassa?

A) naimissa 2v, yhdessä yht. 4v. Ei lapsia

B) avoliitossa, yhteisiä vuosia 10. Ei lapsia

Kyllä miellän molemmat toisella kierroksella olevaksi.

Vierailija
37/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan parhaimmista eli niistä joilla on uraa, ulkonäköä ja reipasta luonnetta, niin ainoa mahdollisuus on iskeä varattu (ennen kuin ehtivät ottaa yhteistä asuntolainaa).

Vähän rimaa madaltamalla löytyy esim. iso liuta nörttejä, jotka saavuttavat kyllä korkean elintason ja muutenkin kivan elämän, mutta eivät toki ole karismaattisia johtajatyyppejä ja ulkonäössäkin saattaa olla toivomisen varaa.

Naisia löytyy tietenkin vielä paljon, varsinkin jos itsetunto-ongelmat, syömishäiriöt ja täydellisyydentavoittelu, tai epätoivoinen hää- ja vauvakuume eivät haittaa.

Vierailija
38/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:36"]

Jep, ihanan, komean ja vastuullisen lääkärimiehen yhteisen tutun kautta.

[/quote]

Miksi ihmeessä hän oli vapaalla jalalla?

Vierailija
39/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Itse en ollut ekalla kierroksella, mutta löysin aivan ihanan miehen joka oli. Hän oli siinä vaiheessa 30 v. Hän on ihan kaikkea mitä olen miehestä toivonut, mutta todella ujo ja hitaasti lämpiävä.

Sain maailman parhaan miehen.

Vierailija
40/42 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta tapasin unelmakumppanin ollessani 25 ja hän on minua 10 vuotta vähempi, ymmärrän siis täysin, että on kerennyt jo olla naimisissa ja tehdä yhden lapsen. Hän on korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eli käynyt ne koulut jo ennen ekaa kierrosta. En ole ikinä Oikeen ymmärtänyt mitä vikaa on siinä vaikka jompi kumpi olisikin jo kakkoskierroksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän