Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bongasin saksalaisen namupalan

Vierailija
14.07.2014 |

nimittäin Saksan jalkapallojoukkueen valmentaja Joachim Löw on harvinaisen komea mies kypsemmässä iässä... wau!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ann Kathrin on kyllä todella namu...  saisi seisomaan kuolleella lahnallakin 

https://www.google.com/search?q=Ann+Kathrin+Brommel&tbm=isch

Vierailija
22/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet toi futisvaimojen ketju on tuossa lähistöllä joten siirtykää sinne puhumaan Anneista sun muista. Täällä puhutaan miehistä isolla M:llä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:31"]

Ann Kathrin on kyllä todella namu...  saisi seisomaan kuolleella lahnallakin 

[/quote]

On kaunis muttei nyt sentään niin kaunis. Tuohon vähintään 10kg lisää painoa niin näyttää seksikkäältä.

Vierailija
24/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:31"]Ann Kathrin on kyllä todella namu...  saisi seisomaan kuolleella lahnallakin 

[/quote]

Götze sit ottanu itteään vanhemman typykän.

Vierailija
25/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamonen sofiaruusila kyllä toi Ann-Kathrin. Sen instagramin seuraajaluku kasvaa tällä hetkellä joka sekunti.

Vierailija
26/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löw on muuten käytökseltään saksalaiseksi hyvin eksentrinen, tyyppiä autistic savant tai hullu nero, ei ota kunnolla katsekontaktia eikä näemmä tykkää kosketuksestakaan (ks. kuvia joissa häntä on tultu halaamaan, mies jähmettyy paikalleen...) - eli en ihmettele että suomalaisista naisista kiinnostava, kun suuri osa suomalaisista miehistä on jossain autismikirjolla... T: saksalaisen vaimo

Vierailija
27/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:10"]Löw on muuten käytökseltään saksalaiseksi hyvin eksentrinen, tyyppiä autistic savant tai hullu nero, ei ota kunnolla katsekontaktia eikä näemmä tykkää kosketuksestakaan (ks. kuvia joissa häntä on tultu halaamaan, mies jähmettyy paikalleen...) - eli en ihmettele että suomalaisista naisista kiinnostava, kun suuri osa suomalaisista miehistä on jossain autismikirjolla... T: saksalaisen vaimo

[/quote]

Jaa. Minusta varsin tyypillisen saksalaisen oloinen.

Vierailija
28/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:10"]Löw on muuten käytökseltään saksalaiseksi hyvin eksentrinen, tyyppiä autistic savant tai hullu nero, ei ota kunnolla katsekontaktia eikä näemmä tykkää kosketuksestakaan (ks. kuvia joissa häntä on tultu halaamaan, mies jähmettyy paikalleen...) - eli en ihmettele että suomalaisista naisista kiinnostava, kun suuri osa suomalaisista miehistä on jossain autismikirjolla... T: saksalaisen vaimo

[/quote]

Jaa. Minusta varsin tyypillisen saksalaisen oloinen.

[/quote]

No ei todellakaan ole! :-) Muuta Saksaan, ovat ulospäinsuuntautuneita ja kohteliaita - noin keskimäärin. Mutta siis ihan jännä ja varmasti skarppi tyyppi, mutta hyvin outo lintu - ja jollain tapaa vähän tyyppiä suomalainen mies.

Vierailija
29/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Herr Löwin jossain parien MM-kisojen takaisessa PR-tilaisuudessa. Herra oli tosiaankin vähän omituisen oloinen, tai sitten häntä vain vilutti rankasti lentää ympäri maailmaa niissä kissanristiäisissä. Olen itse mies joten komeuteen en osaa ottaa kantaa.

Vierailija
30/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajat on aina seksikkäitä naisten mielestä. Kisat jatkuneet kuuakuden ja nyt vasta huomasitte.

Muuten skenaario on klassinen eli rikas ja menestyvä mies ja naiset kaikki biksumalleja. Naisethan ei tykkää menestyvistä miehistä ja miehet tisseistä.

Vierailija
31/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuer on aivan käsittämättömän hot <3

Löwillä taas on todella upeat hiukset! Niin tuuheat ja kauniin väriset. Muuten en pidä häntä komeana.

Vierailija
32/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuer on mieletön! Niin KOMEA! Kasvot, kroppa, koko olemus ja tietty se, että ihan valtavan hyvä maalivahti. Algerian pelissä missä juoksi puolusalueelle torjumaan, sai kyllä huokailemaan. Katsokaapa klippejä youtubesta!

Vierailija
33/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:27"]Olen tavannut Herr Löwin jossain parien MM-kisojen takaisessa PR-tilaisuudessa. Herra oli tosiaankin vähän omituisen oloinen, tai sitten häntä vain vilutti rankasti lentää ympäri maailmaa niissä kissanristiäisissä. Olen itse mies joten komeuteen en osaa ottaa kantaa.[/quote

Nenänkaivuuhommat lienee jättänyt..?

Vierailija
34/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummels <3 niin hot!

Vierailija
35/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaivaa nenäänsä ja syö sitä räkää. Tästä on monta videota youtiubessa. Teki samaa jo viime kesänä. Että siinä sulle saksalaista namupalaa. 

Vierailija
36/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:58"]

Se kaivaa nenäänsä ja syö sitä räkää. Tästä on monta videota youtiubessa. Teki samaa jo viime kesänä. Että siinä sulle saksalaista namupalaa. 

[/quote]

... tarkoitan samaa jo viime KISOISSA. Kaivoi räkää, söi sitä, sitten kätteli vastustajan valmentajaa. YÖK!

Vierailija
37/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:27"]Olen tavannut Herr Löwin jossain parien MM-kisojen takaisessa PR-tilaisuudessa. Herra oli tosiaankin vähän omituisen oloinen, tai sitten häntä vain vilutti rankasti lentää ympäri maailmaa niissä kissanristiäisissä. Olen itse mies joten komeuteen en osaa ottaa kantaa.[/quote

Nenänkaivuuhommat lienee jättänyt..?

[/quote]

Ei ole. 

Vierailija
38/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:30"]

Voittajat on aina seksikkäitä naisten mielestä. Kisat jatkuneet kuuakuden ja nyt vasta huomasitte.

Muuten skenaario on klassinen eli rikas ja menestyvä mies ja naiset kaikki biksumalleja. Naisethan ei tykkää menestyvistä miehistä ja miehet tisseistä.

[/quote]

Sakemanneissa ei minusta ainakaan ole mitään seksikästä. Arjalaisuus ei vetoa.

Vierailija
39/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler tykkää kanssa arjalaisesta ulkonäöstä. Natsipojot mammoille. 

Vierailija
40/45 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhuisi mitään näiden hottiudesta, jos olisivat pudonneet aikaisemmin. Olisi ihan eri tyypit puheenaiheena.