Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on mukavin julkkis?

Vierailija
14.07.2014 |

Yleensä kun puhutaan negatiivisista jutuista, niin vaihteeksi näin.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:56"]

Olavi Uusivirta!

[/quote]Ääni tälle!   <3

Vierailija
82/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:38"]

Tarja Halonen. Olin aikanaan töissä aulapalvelussa helsinkiläisessä korkeaprofiilisessa konferenssipaikassa tuli tavattua tätä valtakunnan kermaa joka päivä joista monesta olisi aika karmeaa kerrottavaa. Halonen kävi presidenttinä muutaman kerran kuukaudessa vieraana ja häntä varten täytyi laittaa punainen matto. Jo ensimmäinen kohtaaminen oli maanläheinen, ystävällinen ja asiallinen. Halonen itsekin sitten muutaman kohtaamiskerran jälkeen heitti vitsiä siitä punaisesta matosta, kuinka järjetöntä se on laittaa joka kerta kun ravaa talossa yhtenään. Oppi nimeni ja kyseli kuulumisia minkä kiireiltään ehti. Voi vitsi miten kaipaankaan häntä presidenttinä!

[/quote]Samat sanat! T. Halonen Oikein mukava, nimmaria pyytelin nuorempana. Alkoi kiireessä ja tungoksessa juttelemaan kanssani, itse aloitti jopa. Tosiaankin ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe Santapukki

Vierailija
84/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lampi. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan sen käyttäytyneen jotenkin huonosti tai tökerösti.

Vierailija
85/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Virtanen

Vierailija
86/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek. Siis oikeasti, olen tavannut pari kertaa asiakaspalvelutyössäni ja on ollut tosi ystävällinen :)

Vierailija
87/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Ranta.. Ihana! :)

Vierailija
88/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe Santapukki, olen nähnyt usein Pelicans-otteluissa. Hymyillen suostuu teinien ym. yhteiskuviin. Maria Drockila, hyvin herttainen ja ystävällinen. Ex-tangokuningas ja nykyinen oopperalaulaja Mika Pohjonen, tosi mukava, ainakin heti tangokuninkaaksi kruunaamisen jälkeen. Jutteli rennosti ja ystävällisesti baaritiskillä. Hannu Aravirta  Pelicans aikoina mukava etenkin hallilla pyöriville pikkupojille.  

Vierailija
89/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti tuisku on ihana,aito ja lämmin ihminen <3

Vierailija
90/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:16"]

Maria Drockila, hyvin herttainen ja ystävällinen.

[/quote]

Pyrkyri ja golddigger.

Vierailija
91/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 05:16"]

Oman kokemukseni pohjalta:

Michael Monroe

Paavo Lipponen

Paavo Arhinmäki

[/quote]

On pakko ottaa kantaa, kun nään ensimmäistä kertaa Lipposta kehuttavan. Minulla on hänestä tasan yksi kokemus työni puolesta, olen siis taksikuski. Hän on ollut kautta-aikain ehkä jopa mukavin ja leppoisin julkkisasiakkaani (ja olen niitä melkosen tukun kuskannut) ja oli todella persoonana totaalinen yllätys, koska minullakin oli luonnollisesti hänestä juuri sellainen yrmy mielikuva, minkä hänestä median kautta saa.

Hän oli jonkun nuoremman naisen kanssa matkassa, mutta ei jutellut hänen kanssaan lainkaan, vaan jutteli leppoisia ja mukavia minun kanssasi ja oli itse aloitteellinen. Oli todella huumorintajuinen ja hymyilevä, eikä asettunut yhtään tavallisen duunarin yläpuolelle, vaan jutteli niin kuin vertaiselleen jutellaan. Aivan mielettömän positiivinen yllätys. Enkä totisesti ole koskaan demareita äänestänyt, eli ei mikään demareiden ylistys ollut tämä, vaan rehellinen mielipide kyseisestä herrasta asiakkaana.

Ihan kaikista poliitikoista ei valitettavasti ole ihan yhtä positiivinen kuva, mutta negatiivisia asioita en ala henkilöittämään, koska jutut kuitenkin luottamuksellisia. Tässä työssä eniten minua etoo asiakkaan ylimielisyys, siis että kuljettajaa pidetään niin alempiarvoisena, että häntä ei edes noteerata, tai jos noteerataan, niin asenne on lähes halveksivan ylimielinen. Harmikseni on sanottava, että että erään puolueen kansanedustajat syyllistyvät tähän enemmän, kuin muiden puoueiden edustajat yhteensä.

Vierailija
92/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:38"]

Tarja Halonen. Olin aikanaan töissä aulapalvelussa helsinkiläisessä korkeaprofiilisessa konferenssipaikassa tuli tavattua tätä valtakunnan kermaa joka päivä joista monesta olisi aika karmeaa kerrottavaa. Halonen kävi presidenttinä muutaman kerran kuukaudessa vieraana ja häntä varten täytyi laittaa punainen matto. Jo ensimmäinen kohtaaminen oli maanläheinen, ystävällinen ja asiallinen. Halonen itsekin sitten muutaman kohtaamiskerran jälkeen heitti vitsiä siitä punaisesta matosta, kuinka järjetöntä se on laittaa joka kerta kun ravaa talossa yhtenään. Oppi nimeni ja kyseli kuulumisia minkä kiireiltään ehti. Voi vitsi miten kaipaankaan häntä presidenttinä!

[/quote]

Halonen oli tunnetusti alaisilleen ilkeämielinen simputtaja. Ei vaikuta kovinkaan mukavalta ihmistyypiltä.

[/quote]

Eikös tässä ketjussa pitänyt olla omakohtaisia kokemuksia, eikä mutuna kuultuja mustamaalauksia. Tuolla lainaamallasi ihmisellähän oli nimenomaan omakohtainen kokemus, jonka sinä siis kyseenalaistit. Perustuiko tuo sinun kommenttisi omiin kokemuksiisi?

Vierailija
93/93 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Porkka. Kun työskentelin vielä myyjän hommissa, oli hän mukava asiakas ja heitti läppää. :) Jannesta olen kuullut myös muilta pelkkää positiivista.

Siltsu ontoinen, josta sai asiakkaana mukavan kuvan ja jota myös muut ovat hehkuttaneet mukavaksi tyypiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän