Kuka on mukavin julkkis?
Yleensä kun puhutaan negatiivisista jutuista, niin vaihteeksi näin.
Kommentit (93)
Robeet Downey Jr. Voisin luetella superlatiiveja jenkkityyliin, on niin mukava mies. Ne ketkä tietää, tietää.
Michael Monroe, Veltto Virtanen, Marie Fredriksson ja Per Gessle Roxette-bändistä, konserttijutusteluiden perusteella Lady Gaga (en ole tosin henkilökohtaisesti jutellut). Tarja Halosen näin kerran kaupassa jutustelemassa ja ainakin tuolloin oli mukavan oloinen nainen.
Kiira Korpi.
Luistelijatyttöni kanssa olimme kerran katsomassa kisoja ja tietenkin piti jäädä odottelemaan nimmareita. Laura Lepistö ja Susanna Pöykiö antoivat nimmarit ja olivat tosi mukavia hekin, ei mitään. Suuri idoli Kiira kuitenkin viipyi pukuhuoneessa tai jossain kauan, kisa ei mennyt todellakaan ihan putkeen, joten kenties pikkuisen "Korpesi". Olimme jo lähdössä pois jäähallilta, kun yhtäkkiä Kiira tupsahti eteemme. Hän laittoi tottakai nimmarin vihkoon, mutta sanoi, että "mulla on tuolla sellaisia kortteja, mennäänkö hakemaan?". Otti tyttöä kädestä ja jutteli koko pitkän jäähallin käytävän hänen kanssaan, kyseli mitä juttuja harjoittelee ja mitä itse pitää hankalana hyppynä jne. Meinasi kavereilta pudota silmät päästä, kun siellä kopin ovella odottelivat Kiiraa ja tämä tulee käsi kädessä luistelukaverin kanssa :) Tämä juttu ei unohdu, vaikka tapahtumasta on jo vuosia.
Koop Arponen! Todella mukava. Aina juttelee fanien kanssa. Jopa liiankin mukava, koska monesti ei osaa sanoa ei, vaikka pitäisi.
Myös huolettomin koskaan tapaamani julkkis ja ihminen. Esimerkki: lähtee kavereiden kanssa mökkireissulle, mukanaan vain päällä olevat vaatteet! Muiden piti kaivella omia laukkujaan vaihtovaatteiden toivossa. Tai ehkä kalaan ei lähdetä lokakuisena iltana esiintymisvaatteissa ;)
Joskus maalta muuttaneena, Torttöilimme minä ja vanha äitini lastenvaunujen kanssa kahvila Ekberissä (koska sinnehän oli päästävä). Oikeastaan kaikki olivat ystävällisiä mutta erityisen ystävällinen oli helena Lindgren. Hän muitta mutkitta auttoi meitä kantamaan vaunuja, tootahan useimmat tekevät niin, tämä suijui häneltä kuitenkin niin luontevasti ja itsestään selvästi ett jouduin muuttamaan ennakkoäsitykseni täysin. Hän on muuten luonnossa paljon kauniimpi kuin mediassa, vaikka ei se tähän kuulukaan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:30"]Lauri Tähkä. Suhatutuu aina hyvin lämpöisesti ja asiallisesti faneihinsa. (Tutustuin "fanijonossa" jo toistakymmentä vuotta sitten - siis silloin hän ei vielä ollut niin suuri stara, mutta eipä ole ylpistynyt).
[/quote]
Mukava ihminen jätti eroviestin tekstarilla/sähköpostilla pitkäaikaiselle bändilleen, siis työkavereilleen. Fiksua ja ystävällistä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:38"]
Tarja Halonen. Olin aikanaan töissä aulapalvelussa helsinkiläisessä korkeaprofiilisessa konferenssipaikassa tuli tavattua tätä valtakunnan kermaa joka päivä joista monesta olisi aika karmeaa kerrottavaa. Halonen kävi presidenttinä muutaman kerran kuukaudessa vieraana ja häntä varten täytyi laittaa punainen matto. Jo ensimmäinen kohtaaminen oli maanläheinen, ystävällinen ja asiallinen. Halonen itsekin sitten muutaman kohtaamiskerran jälkeen heitti vitsiä siitä punaisesta matosta, kuinka järjetöntä se on laittaa joka kerta kun ravaa talossa yhtenään. Oppi nimeni ja kyseli kuulumisia minkä kiireiltään ehti. Voi vitsi miten kaipaankaan häntä presidenttinä!
[/quote]
Halonen oli tunnetusti alaisilleen ilkeämielinen simputtaja. Ei vaikuta kovinkaan mukavalta ihmistyypiltä.
[/quote]
Eikös tässä ketjussa pitänyt olla omakohtaisia kokemuksia, eikä mutuna kuultuja mustamaalauksia. Tuolla lainaamallasi ihmisellähän oli nimenomaan omakohtainen kokemus, jonka sinä siis kyseenalaistit. Perustuiko tuo sinun kommenttisi omiin kokemuksiisi?
[/quote]
Oops. No on se Tarja sitten varmaan se mukavin julkkis. Ei anneta ikävien puheiden himmentää kiiltokuvaa.
[/quote]
Se koira älähtää.... Oliko sinulla niitä omakohtaisia kokemuksia, vai kuulopuheitako vain? Voisitko vastata, kuuntelemme mielellämme.
Mun mielestä esim. Jenni Pääskysaari on symppis, samoin Dianra, Vesa-Matti Loiri ja Jari Sillanpää.Näin äkkiseltään tulee mieleen.
Samuli Putro on todella mukava livenä.
Jussi Lampi AV:n juttujen perusteella. Itse en ole häntä koskaan tavannut.
Arja Koriseva, aina hyvällä tuulella.
Taas tällainen pelkkä kysymys, ap:ltä joka itse ei anna mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 04:25"]
Taas tällainen pelkkä kysymys, ap:ltä joka itse ei anna mitään.
[/quote]
Mitä sitten? Entä jos ap:lla ei ole kokemuksia mukavista julkkiksista ja vaikkapa juuri siksi haluaa tietää onko sellaisia?
Oman kokemukseni pohjalta:
Michael Monroe
Paavo Lipponen
Paavo Arhinmäki
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 05:16"]
Oman kokemukseni pohjalta:
Michael Monroe
Paavo Lipponen
Paavo Arhinmäki
[/quote]
Michael Monroe äänestettiin Turussa mukavimmaksi julkkikseksi, jos en väärin muista!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:51"]
Jussi Lampi. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan sen käyttäytyneen jotenkin huonosti tai tökerösti.
[/quote]
Jussi on mun kuuma päiväuni ;)
T. N23