Kuka on mukavin julkkis?
Yleensä kun puhutaan negatiivisista jutuista, niin vaihteeksi näin.
Kommentit (93)
Matti Kyllönen. Valoisa ja lapsenmielisen intonsa säilyttänyt ihminen.
Laura Lepistö. Aidosti oma itsensä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:03"]
Mitä kertoo se, että tämä ei saa vastauksia toisin kuin inhokkijulkkisketju?
[/quote]
Jos mukavat julkkikset ovatkin harvassa?
Kari Hietalahdesta jäi tosi rento ja mukava vaikutelma.
Ellen Degeneres. Jennifer Lawrence on kanssa suloisen hassu.
The 69 Eyesin kitaristi Bazie (Pasi). Rento, miellyttävä, kuuntelee aidosti keskustelukumppaniaan eikä vedä mitään "hei mä oon rokkitähti"-juttua.
Nostan tätä ketjua vastapainoksi ikäviä julkkiksia käsittelevälle ketjulle. Ilmiannetaan siis myös mukavia julkkiksia! Muistathan kertoa rikospaikan ja rikoksentekijän tuntomerkit av-mammojen tutkinnan helpottamiseksi! :)
Minä olen mukavin, huumorintajukin mitä mahtavin. Julkisuudessa olin 11-vuotiaana paikallislehdessä.
Jari Sillanpää on kyllä ihana ihminen. Olen joutunut (tai siis päässyt) hänen kanssaan työjuttuja hoitamaan ja on kyllä todella sympaattinen ihminen. Huononakin päivänä on kohtuullinen ja saattaa tokaista että "tänään v--ttaa kaikki kun tapahtui sitä ja sitä, sori jos olen hankala".
Yksi joka on yllättävän kiva tyyppi on Hjallis. Erittäin lojaali läheisille ja myös sellaisille tutuille, jotka ovat lojaaleja hänelle. Kiihtyy kyllä nollasta sataan sekunnissa, mutta leppyy nopeasti. Siis työasioissa. Viljelee liikaa v-sanaa, mutta oikeasti tosi mukava tyyppi.
Tarja Halonen. Olin aikanaan töissä aulapalvelussa helsinkiläisessä korkeaprofiilisessa konferenssipaikassa tuli tavattua tätä valtakunnan kermaa joka päivä joista monesta olisi aika karmeaa kerrottavaa. Halonen kävi presidenttinä muutaman kerran kuukaudessa vieraana ja häntä varten täytyi laittaa punainen matto. Jo ensimmäinen kohtaaminen oli maanläheinen, ystävällinen ja asiallinen. Halonen itsekin sitten muutaman kohtaamiskerran jälkeen heitti vitsiä siitä punaisesta matosta, kuinka järjetöntä se on laittaa joka kerta kun ravaa talossa yhtenään. Oppi nimeni ja kyseli kuulumisia minkä kiireiltään ehti. Voi vitsi miten kaipaankaan häntä presidenttinä!
Antti tuisku ! Aito ja ihana,lämmin ihminen <3
Titi-Nallen Riitta. Ihana ja helposti lähestyttävä ihminen. Tosin eipä kai muuten olisi voinut yli 20v tehdä työtä lasten parissa.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:38"]
Tarja Halonen. Olin aikanaan töissä aulapalvelussa helsinkiläisessä korkeaprofiilisessa konferenssipaikassa tuli tavattua tätä valtakunnan kermaa joka päivä joista monesta olisi aika karmeaa kerrottavaa. Halonen kävi presidenttinä muutaman kerran kuukaudessa vieraana ja häntä varten täytyi laittaa punainen matto. Jo ensimmäinen kohtaaminen oli maanläheinen, ystävällinen ja asiallinen. Halonen itsekin sitten muutaman kohtaamiskerran jälkeen heitti vitsiä siitä punaisesta matosta, kuinka järjetöntä se on laittaa joka kerta kun ravaa talossa yhtenään. Oppi nimeni ja kyseli kuulumisia minkä kiireiltään ehti. Voi vitsi miten kaipaankaan häntä presidenttinä!
[/quote]
Halonen oli tunnetusti alaisilleen ilkeämielinen simputtaja. Ei vaikuta kovinkaan mukavalta ihmistyypiltä.
Michael Monroe tulee täällä Turussa usein vastaa ja vaikuttaa tosi mukavalta. Muutaman kerran on pysähtynyt juttelemaan, kun olen ollut koirani kanssa lenkillä ja hän on halunnut silittää koiraa. Eli hänestä mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.
Mitä kertoo se, että tämä ei saa vastauksia toisin kuin inhokkijulkkisketju?