Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaaninen karjalanpaisti. Kukaan täällä tehnyt?

Vierailija
08.07.2021 |

Millä olette korvanneet lihan? Entä liemen?

Kommentit (599)

Vierailija
461/599 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä?

mistä sukupuoleton sukupuolitauti?

Vierailija
462/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa selvitä suht. helpolla, kun valmistaa vegaanista uunipataa, niin ostaa pussin pakastettuja juureskuutioita, sellaisia kohtalaisen isoja kuutioita, sekä soijasuikaleita. Lisää pataan vegaanista kasvislientä ja haluamiaan mausteita ja lykkää padan uuniin hautumaan. Juuresten ja soijasuikaleiden kypsyessä keittää perunat ja tekee salaatin. Jo on perheen vegaanitytöllekin maukasta mahan täytettä. Saattaa kelvata sekasyöjillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mikä?

mistä sukupuoleton sukupuolitauti?

Tapa itses josl ankea vielä tähän iltapaskan trolliin

Vierailija
464/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karjaton paisti on hyvää! Kuollut eläin ei maistu minulle, en haluaisi olla kävelevä eläinten hautausmaa. Olisi hyvin vastenmielinen ajatus minulle.

Olet kuitenkin tallonut kuoliaaksi miljoonia pieni ötököitä, syönyt salaatin mukana tulleita tuhansia ötököitä, tuhlannut luonnonvaroja, joiden vuoksi 6. sukupuuttoaalto on kiihtynyt. Etkä edes häpeä, vaan pidät muita kävelevinä hautausmaina...

En syö ötököitä salaatin mukana, pesen kaikki kasviksen vesiastiassa moneen kertaan. Nuo ötökät voivat kantaa suolinkaisen munia, en halua niitä. Pesen myös yrtit hyvin. Ötököitä tallon mahdollisimman vähän ja pelastelen niitä kesäisin mm. järvestä. Luonnonvaroja en kuluta sen enempää kuin muutkaan, päinvastoin.

Olen hyvin tyytyväinen ja onnellinen elämääni! En olisi onnellinen jos söisin eläimiä. Et taida sinäkään olla.

Olen ollut vegaani 30 vuotta ja laskurien mukaan olen säästänyt tällä 2500 eläimen hengen(joidenkin laskureiden mukaan jopa 10 000). Tämä on minulle tärkeintä! Miten ihana asia!

Lisäksi olen samalla säästänyt 25 miljoonaa litraa vettä, viljaa 200 000 kg, 31 000 m2 metsää ja tuottanut hiilidioksidipäästöjä 100 000 kg CO2 vähemmän lihaaniin verrattuna. Kyllä kelpaa!

Lihaani aiheuttaa yhdessä päivässä yhden eläimen kuoleman(myös muut kuin lihaeläimet mukaan luettuna, esim. munia varten tapetaan kukonpoikia), kuluttaa 4200 l vettä, 18 kg viljaa ja tuottaa 9 kg CO2 hiilidioksidipäästöjä vegaaniin verrattuna.

Kertokaapa minulle rehellisesti lihaanit että miltä tuntuu että sinun itsekkyytesi vuoksi kuolee joka päivä yksi eläin? Eikö hävetä että sinun itsekkyytesi vuoksi kulutetaan vettä tuhansia litroja ihan turhaan ja syötetään hyvää viljaa eläimille vaikka sen voisi antaa nälkäänäkeville?

Kyllä, se tuntuu sinusta pahalle ja siksi näitä vegaanimollausketjuja tuotetaan tälle palstalle yhä uudestaan.

Etkö papuuni tiedä, että Suomessa karjalle syötetään ruohoa ja heinää ja että vesi ei ole vähissä Suomessa? Sen sijaan sinun papusi rahdataan tänne kaukomailta saastuttaen valtameriä ja tuhlaten paikallisten vähiä vesivaroja? Sinun papusi ja avocadosi varastavat viljelytilaa paikallisten ruoalta. Olet kolonialisti ja riistäjä!

Nih!

Ja enhän minäkään mene sinne syömään niiden banaaneja!

Valehteleva tyhmä paska tapa ittes

Vierailija
465/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa selvitä suht. helpolla, kun valmistaa vegaanista uunipataa, niin ostaa pussin pakastettuja juureskuutioita, sellaisia kohtalaisen isoja kuutioita, sekä soijasuikaleita. Lisää pataan vegaanista kasvislientä ja haluamiaan mausteita ja lykkää padan uuniin hautumaan. Juuresten ja soijasuikaleiden kypsyessä keittää perunat ja tekee salaatin. Jo on perheen vegaanitytöllekin maukasta mahan täytettä. Saattaa kelvata sekasyöjillekin.

Ei tasan kelpaa... kuka syö soijaa vapaaehtoisesti kun lihakin on keksitty?

Vierailija
466/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirasta,madoista tai muusta saasta oliosta tulisi varmaan hyvä paisti kiinalais klownien tapaan kun nekin syö sellaista mitä ihmislaji ei koskaan syö..Tehän olette piikki faanatikkoja ja siten elimistössä on joka kerta tullut ihmisen ja eläinperäistä solukkoa. Sikiöstä otetruja. Kananibaaleja ne vegaanit ovat. Ne abortteja haluavat syövät jäännöksiä sikiöistä.

Mitä sä vedät? Mulle samaa

Vierailija
467/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karjaton paisti on hyvää! Kuollut eläin ei maistu minulle, en haluaisi olla kävelevä eläinten hautausmaa. Olisi hyvin vastenmielinen ajatus minulle.

Olet kuitenkin tallonut kuoliaaksi miljoonia pieni ötököitä, syönyt salaatin mukana tulleita tuhansia ötököitä, tuhlannut luonnonvaroja, joiden vuoksi 6. sukupuuttoaalto on kiihtynyt. Etkä edes häpeä, vaan pidät muita kävelevinä hautausmaina...

En syö ötököitä salaatin mukana, pesen kaikki kasviksen vesiastiassa moneen kertaan. Nuo ötökät voivat kantaa suolinkaisen munia, en halua niitä. Pesen myös yrtit hyvin. Ötököitä tallon mahdollisimman vähän ja pelastelen niitä kesäisin mm. järvestä. Luonnonvaroja en kuluta sen enempää kuin muutkaan, päinvastoin.

Olen hyvin tyytyväinen ja onnellinen elämääni! En olisi onnellinen jos söisin eläimiä. Et taida sinäkään olla.

Olen ollut vegaani 30 vuotta ja laskurien mukaan olen säästänyt tällä 2500 eläimen hengen(joidenkin laskureiden mukaan jopa 10 000). Tämä on minulle tärkeintä! Miten ihana asia!

Lisäksi olen samalla säästänyt 25 miljoonaa litraa vettä, viljaa 200 000 kg, 31 000 m2 metsää ja tuottanut hiilidioksidipäästöjä 100 000 kg CO2 vähemmän lihaaniin verrattuna. Kyllä kelpaa!

Lihaani aiheuttaa yhdessä päivässä yhden eläimen kuoleman(myös muut kuin lihaeläimet mukaan luettuna, esim. munia varten tapetaan kukonpoikia), kuluttaa 4200 l vettä, 18 kg viljaa ja tuottaa 9 kg CO2 hiilidioksidipäästöjä vegaaniin verrattuna.

Kertokaapa minulle rehellisesti lihaanit että miltä tuntuu että sinun itsekkyytesi vuoksi kuolee joka päivä yksi eläin? Eikö hävetä että sinun itsekkyytesi vuoksi kulutetaan vettä tuhansia litroja ihan turhaan ja syötetään hyvää viljaa eläimille vaikka sen voisi antaa nälkäänäkeville?

Kyllä, se tuntuu sinusta pahalle ja siksi näitä vegaanimollausketjuja tuotetaan tälle palstalle yhä uudestaan.

Etkö papuuni tiedä, että Suomessa karjalle syötetään ruohoa ja heinää ja että vesi ei ole vähissä Suomessa? Sen sijaan sinun papusi rahdataan tänne kaukomailta saastuttaen valtameriä ja tuhlaten paikallisten vähiä vesivaroja? Sinun papusi ja avocadosi varastavat viljelytilaa paikallisten ruoalta. Olet kolonialisti ja riistäjä!

Saatanan aivokuollu ihmisj ä t e suosittelen itsemurhaa parannukseksi aivokuolemaasi.

Vedä hippi henkeä välillä

Vierailija
468/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppasankari kirjoitti:

Tommosia lihapataruokia en lähtis tekemään vegaanisena, koska niissä on ainut tarkoitus pitkällä hauduttamisella että liha saadaan suussasulavan mureaksi ja liemi maukkaaksi.

Sut voitais hauduttaa ja syöttää sioille. Olis susta jotain iloa jollekin elävälle olennolle tällä pallolla

Vierailija
469/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan aivokuollu ihmisj ä t e suosittelen itsemurhaa parannukseksi aivokuolemaasi.

Vedä hippi henkeä välillä

Tapa sinä ittes idiootti. Suurin osa eläinten rehusta tuodaan ulkomailta

Vierailija
470/599 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa tuollaista. Sama kuin ttkus riisipiirakoita ilman riisiä

9-0 äänet. Lihajuntit ne jaksaa täällä rinkirunkata samasta asiasta vuodesta toiseen.

Haulikon piippua suosittelen maistamaan parannuskeinoksi noin massiiviseen kollektiiviseen idiotismiin

Vierailija
471/599 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ruokaa jos ei sika ole kunnolla kitunut. Perseeseen kun pistää porsasta ennen teurastusta niin tulee joulukinkkuun pikantti maku. Eikä ole vitsi tämä, kattokaapas onko pelkkää ihraa se valkonen mikä sieltä jouluna pursuaa leikatessa!

Vierailija
472/599 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ensin sekaani vittuilee laittamalla aloituksen vegaanisesta karjalanpaistista. Huom ei vegaani. Sitten vegaaneja aletaan haukkua että miksi ei tavallinen kasviruoka kelpaa. Sekaani sai mitä halusi, on varmasti voittaja olo.

Paitsi ettei ole olemassakaan mitään sekaaneja. 

Vegaaneja on kyllä ja heidän olemassa olostaan ei kukaan jää epätietoiseksi sillä nämä hahmot esittelevätkin itsensä " Olen vegaani".. normaali ihminen esittäytyy kohteliaasti kertomalla nimensä.

Vierailija
473/599 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ensin sekaani vittuilee laittamalla aloituksen vegaanisesta karjalanpaistista. Huom ei vegaani. Sitten vegaaneja aletaan haukkua että miksi ei tavallinen kasviruoka kelpaa. Sekaani sai mitä halusi, on varmasti voittaja olo.

Paitsi ettei ole olemassakaan mitään sekaaneja. 

Vegaaneja on kyllä ja heidän olemassa olostaan ei kukaan jää epätietoiseksi sillä nämä hahmot esittelevätkin itsensä " Olen vegaani".. normaali ihminen esittäytyy kohteliaasti kertomalla nimensä.

Et sinä sitä päätä. Sekaani olet ja nyt kun olet sanan kuullut voit enää inttää "enpäs oooo!" mikä ei muuta asiaa. Sekaani.

Vierailija
474/599 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt. Muuten samoin kuin lihastakin, mutta soijasuikaleilla. Kasvisliemikuutiota käytin. Yllättävän hyvää tuli. 

Vierailija
475/599 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalan evakot kääntyvät haudoissaan xD

Vierailija
476/599 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaanin itku on pitkä viisu

lihaanin itku on loputon

pien lihaanirukka ei kestä

ajatusta että eläimen raatoa ei saisi haukata

lihaani on eläinten hautausmaa!

Vierailija
477/599 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lapsena pakotettiin syömään karjalanpaistia. Se oli ihan hirveää. Itkun kanssa sai sitä lihaa nieleskellä, inhottavia klönttejä jossa pitkät lihasjuosteet erottui.

Pitää aika vinkeä olla mielenterveydeltään että pystyy tuollaista raatoa syömään. Noh, esim. J. Dahmer söi ja säilöi ihmislihaakin että monenlaista laahustajaa lihaaneista löytyy. Vaikea on ymmärtää lihaanin suumieltymyksiä.

Vierailija
478/599 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat syödä vegaanisesti, syö kunnolla kasviksia, älä tekolihaa!

Vierailija
479/599 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasan kelpaa... kuka syö soijaa vapaaehtoisesti kun lihakin on keksitty?

Aika moni on soijalle allerginen, joten kannattaa jättää se pois vegeruuista. Lisäksi se sisältää hormoneja, tuodaan kaukaa Suomeen eikä se edes ole hyvää.

Vierailija
480/599 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näistäkin jutuista taas paistaa B12 puutos aika vahvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän