Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt, miten olette kostaneet pettämisen?

Vierailija
14.07.2014 |

Jos puolisosi on pettänyt sinua, oletko kostanut pettämällä itsekin? Toimiko? Vai oletko keksinyt jonkin muun keinon kostaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kosta, nousen sellaisen yläpuolelle. Jos en voi antaa anteeksi, eroan, jos voin, ei asiaa enää muistella.

Vierailija
2/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestymällä elämässä ilman toista. Exä vonkasi tuloksetta takaisin, jämähti paikoilleen ja alkoi heruttamaan alastonsuomessa. Itse olen hyväpalkkaisessa ammatissa ja naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet sen kaveria.

Vierailija
4/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kostanut mitenkään. Se on paras tapa kiillotella omaa sädekehää, että ei reagoi siihen mitenkään.

Vierailija
5/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kostoa kannattavampaa ole päättää, haluatko pelastaa suhteen vai lähteä litomaan. Jos haluat pelastaa suhteenne, unohda kostaminen. Puolison teolla pitää olla seurauksia (mitä, määrittelet ne itse — rajoituksia, katumusharjoituksia ja pariterapiapakko esim.), mutta "kostaminen" ei liene suhteelle kovin terveellistä. Jos haluat lopettaa suhteen joka tapauksessa, älä tuhlaa energiaasi mihinkään kostotoimenpiteisiin vaan poistu pystypäin.

Vierailija
6/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostin...

Erosin ja petin häntä hänen veljen ja parhaan kaverin kanssa. Kertoi suhteemme aikana että se on hänen pahin pelko,petti minua niin pahasti ja kauan (6kk) että tein ehkä virheen mutta sekaisin olin ja vihainen/pettynyt/hysteerinen/välinpitämätön.. Millään ei ollut mitään väliä.

Tiedän että kuvottavaa mutta sain kerran elämässä satutettu ihmistä kunnolla joka petti minut ja kaikki lupaukset tulevaisuudesta.. Ihminen jonka kanssa petti tuon puoli vuotta oli läheisin ystäväni silloin. 

Tehty mikä tehty,tekemättömäksi en saa.

Vierailija
7/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran jälkeen uskoin anteeksipyyntöön ettei ikinä enää riko sopimustamme. Toisen kerran jälkeen lähdin enkä kuunnellut anelujaan.

En ottanut kuuleviin korviini vakuutteluja siitä että kuulumme yhteen jne. Jatkuvaa (ensin päivittäin, myöhemmin viikoittain) soittelua kesti yli vuoden kunnes kyllästyin ja vaihdoin puhelinnumeron salaiseen.

Jatkoin elämää kohti parempaa. Nyt elän hyvää elämää, suhteessa jossa saan sellaista rakkautta kuin tahdon.

Ihan hyvää elämää kuulemma elää se entinenkin ja hyvä niin. En toivo hänelle mitään muuta kuin onnea.

Vierailija
8/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen kertoo vain sen kuinka heikko ja pettäjän pikkurillin ympärillä mätänevä äpärä olet. Minä en kostaisi, enkä kosta.

Vierailija
9/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:41"]

Kostaminen kertoo vain sen kuinka heikko ja pettäjän pikkurillin ympärillä mätänevä äpärä olet. Minä en kostaisi, enkä kosta.

[/quote]

Olet itse tainnut jäädä suhteeseen jossa sinua on petetty ja "antanut anteeksi"! Tsemiä ;)

Katkeruus paistaa läpi...

Vierailija
10/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hirveetä tekstiä.

Vierailija
11/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut suhteessa, jossa minua olisi petetty tai päin vastoin. Vie väärät analyysisi siis muualle.

Vierailija
12/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Hirveetä tekstiä.

[/quote]

samaa mieltä :/

Vierailija
13/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostamalla alennat vain itsesi yhtä alhaiseksi kuin pettäjä. Sidot suotta aikaasi ja energiaasi johonkin, josta ei ole mitään myönteistä odotettavissa. Ei kostamisesta saa edes mielihyvää vaan pahan mielen itselleen.

Vierailija
14/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Hirveetä tekstiä.

[/quote]

samaa mieltä :/

[/quote]

perussettiä tällä palstalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi