Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAKSA ON MESTARI WOHOOOOOOOOO!!!

Vierailija
14.07.2014 |

NYT JUHLITAAN!!! JUODAAN BISSEÄ JA SYÖDÄÄN BRATWURSTIA!!! :) :D :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan liikuttavat höpönatsit ja wb-kovikset heräsi henkiin, miten söpöä, hellanduudelis. Suomalaisia alempirotuisina mongoleina ja hyödyllisinä hölmöinä pitäneitä natseja pussataan edelleen joidenkin toimesta peppuuna kieli ruskeana ja pikkuhäntä heiluen: hyväksy minut, huomaa minut, oothan mun kamu, oothan, pliiiiiiiiis, väy väy väy. 

PS Onnea Saksalle MM-voitosta - vanha sanonta piti paikkansa: ensin pelataan vtusti otteluita ja sit Saksa voittaa mestaruuden. 

Vierailija
42/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torgasmus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:08"]Ihan übersuloinen tuo Saksan maalivahti <3

[/quote]

überylimielisen näkönen se on

Vierailija
44/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:08"]Ihan übersuloinen tuo Saksan maalivahti <3

[/quote]

überylimielisen näkönen se on

[/quote]

Ainakin väkivaltainen. Meinasi ilmeisesti tehdä Schumacherit...

Vierailija
45/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eilinen matsi päättyi ja mestari oli selvillä, lopputulos vaikutti yhdentekevältä, koska "oma" joukkueeni ei yltänyt finaaliin asti.

Nyt kun olen päivän lueskellut Argentiina-fanien katkeria Saksaa rienaavia kommentteja, olen suunnattoman onnellinen että juuri SAKSA VOITTI! Schadenfreude nostaa päätään. :)

Erityisen iloiseksi minut tekee se, ettei Mr. Messi tule milloinkaan voittamaan jalkapallon maailmanmestaruutta.

Vierailija
46/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän ikävä kisoja! Laitan kohta jonkun uusinnan pyörimään, että saan korviin sen yleisön ja selostajan äänen. Se yleisön laulanta on niiiin sairaan hienoa, että voisin kuunnella sitä aamusta iltaan!

Vierailija
47/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo katsonut pariin kertaan kuinka Saksa pöllytti takkutuk... öh, brasseja. :D

Vierailija
48/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:28"]

Mä olen jo katsonut pariin kertaan kuinka Saksa pöllytti takkutuk... öh, brasseja. :D

[/quote]

Voisipa muuten katsoakin sen matsin uudelleen! Vaikka Brasilia onkin mun yks suosikeista. Oli se vain jotenkin niin uskomaton peli.

Vierailija
49/49 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa sekin kuinka tällä(kin) palstalla kisojen alussa porukka selitti suu vaahdossa kuinka juuri futisfanit ovat niin fiksua ja sivistynyttä porukkaa. Ja lätkäfanit juntteja.

Kyllä se on nimenomaan fiksuus ja urheiluhenkisyys joiden poissaolo on loistanut viimeisen vajaan vuorokauden.

Mutta joo, jatkakaa. 

37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän