Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä on tosi huoni itsetunto.

Vierailija
18.06.2014 |

Se ottaa kaiken itseensä. Jos kysyn jotain asiaa niin alkaa heti puolustautumaan. Tai jos sanon jostain epäkohdasta vaikka meidän suhteessa niin mies on heti sitä miestä, että mä olen eroamassa. Jos sanon, että kaveri pyysi mua lähtemään vaikka baariin, niin mies alkaa vaahtomaan, että mun kanssa et koskaan mitään.. Rasittavaa. Miten saan sen itsetuntoa ylemmäs?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä kans. Ratkaisi sitten ongelman muilla naisilla, heidän kauttaan vissiin sai jotain feikkiä itsetunnonkohotuksen tunnetta ees hetkellisesti :( Toivottavasti muiden miehet ovat viisaampia!

Vierailija
2/4 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos puhuisit miehellesi esim. näin:"Ymmärrän, että olet hieman epävarma, mutta usko, että rakastan sinua ja olet elämäni mies. Ei ole mitään syytä epäillä sitä. Olet ihana".

Tai

"Rakastan sinua, mutta minua häiritsee kun..."

"Rakastan sinua, mutta [tämä asia] ei tunnu minusta hyvältä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:48"]

"Rakastan sinua, mutta minua häiritsee kun..."

"Rakastan sinua, mutta [tämä asia] ei tunnu minusta hyvältä".

[/quote]

Ja miten tuollaisten retoristen pehmennysten "Rakastan sinua, mutta..." pitäisi muka auttaa asiaa, kun sinä olet kuitenkin se joka valittaa? Minua tuollaiset manipulointiyritykset ja sanavalinnoilla kikkailut vain ärsyttää.

Vierailija
4/4 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä odotan kans vastauksia! Mulla ihan samalainen mies eikä aina oikein meinaa jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi