Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilukumäärä neljästä viiteen?

Vierailija
14.07.2014 |

Oliko suuri muutos perheelle kun lapsilukumäärä kasvoi neljästä viiteen vai meneekö jo ikäänkuin rutiinilla ja ns. siinä sivussa? Mielenkiinnosta lukisin kokemuksesta kommentteja. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto pitää vaihtaa suurempaan.

Vierailija
2/7 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä auton joutuu kyllä vaihtaa jo siinä vaiheessa kun tulee se neljäs lapsi perheeseen. Kolme lastahan korkeintaan mahtuu perus henkilöautoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin synnytyskoneet

Vierailija
4/7 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lapsi ei mene siinä sivussa. Jokainen lapsi vaatii erityistä huomiota, rakkautta, opastusta ja kuuntelijaa. Riittäisikö sinulla aikaa viiteen puolisoon?

Tämä on toki vain minun mielipiteeni, ja se perustuu siihen että olen itse isosta perheestä, meitä lapsia oli juurikin 5.

Vierailija
5/7 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:15"]helvetin synnytyskoneet

[/quote]

Illanjatkoa sullekin!

Vierailija
6/7 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:19"]Yksikään lapsi ei mene siinä sivussa. Jokainen lapsi vaatii erityistä huomiota, rakkautta, opastusta ja kuuntelijaa. Riittäisikö sinulla aikaa viiteen puolisoon?

Tämä on toki vain minun mielipiteeni, ja se perustuu siihen että olen itse isosta perheestä, meitä lapsia oli juurikin 5.

[/quote]

Ei riittäisi varmaan viiteen puolisoon, mutta viidelle lapselle riittäisi. Tiedän kyllä mitä lastenkasvatus vaatii. Minullakin on lapsia.

Vierailija
7/7 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:19"]Yksikään lapsi ei mene siinä sivussa. Jokainen lapsi vaatii erityistä huomiota, rakkautta, opastusta ja kuuntelijaa. Riittäisikö sinulla aikaa viiteen puolisoon?

[/quote]

Ei riittäisi varmaan viiteen puolisoon, mutta viidelle lapselle riittäisi. Tiedän kyllä mitä lastenkasvatus vaatii. Minullakin on lapsia.

[/quote]

Jaa että ne lapset pärjää vähemmällä huomiolla kuin aikuiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä