Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää/miten pukeutuu 7-lk:n äiti?

Vierailija
20.05.2014 |

Huomenna vanhempainilta meille joiden lapsi aloittaa yläkoulun ja varmaan taas saa täällä palstalla lukea miten oli sen ja sen näköistä mammaa liikenteessä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat siistit farkut, vaalea toppi ja sininen bleiseri. Korut hopeaa, kiva kello. Kengät nudet avokkaat ja laukku samaa väriä. Näissä olen itse menossa paikalle. Jos bleiseri tuntuu liian kuumalta, vaihdan silkkipaitikseen.

Vierailija
2/5 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vastaavassa tilaisuudessa porukan parhaimmin pukeutuneita ja mulla oli suorat housut, neule, trenssi (meidän vanhempainilta oli keväämmällä) ja asialliset kengät, ei korolliset.

Muut äidit olivat suurimmaksi osaksi ihan t-paita/tuulitakkilinjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranen... Niillä viiraa päässä,jotka kyttää toisten vaatteita ja käy ne nimettömänä haukkumassa netissä. Mitä sä tollasia murehdit? Laitat ne mitkä tuntuu mukavalta. Tuollaisilla paineilla aiheutat lapsillekkin paineita pukeutumisen suhteen.

Vierailija
4/5 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:21"]

No voi herranen... Niillä viiraa päässä,jotka kyttää toisten vaatteita ja käy ne nimettömänä haukkumassa netissä. Mitä sä tollasia murehdit? Laitat ne mitkä tuntuu mukavalta. Tuollaisilla paineilla aiheutat lapsillekkin paineita pukeutumisen suhteen.

[/quote]On ihan eri asia tehdä huomoita jostain ryhmästä ja kommentoida niistä vartavasten kysyttäessä kuin lapselleen avautua tällaisista asioista, jotka tuskin tätä edes kiinnostavat.

Vierailija
5/5 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lyhyt mekko, aina näin kesäisin ja korkkarit. näin viihdyn. Saa kattella ja tiputtaa silmiään ihan rauhassa. olen tottunut, että käännä muutenkin päitä, kun olen niin nuori..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän