Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, sanoin vahingossa apteekissa että "kiitos, mä vain katselen"

Vierailija
13.07.2014 |

Ei kai se kuulostanut siltä, että mä etsin sieltä jotain millä saa pään sekaisin tms?? Oon niin tottunut sanomaan noin jossain vaatekaupoissa kun joku tulee tarjoamaan apuaan, että se tuli automaattisesti mun suusta apteekissakin. Ja totta kai mä tiesin mitä olin menossa hakemaan, mutta en kehdannut kailottaa sitä siellä apteekissa (intiimivaivasta kyse), vaan halusin etsiä lääkkeen itse. Kuinka noloa tämä oli??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä murheet :-D:-D

Vierailija
22/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:51"]Ei ne aineet ole esillä, my dear :) Ja ei, ei tule mieleen ensinkään, että etsit sellaista. Vaan, että haluat katsella. Vaikka rasvoja.

[/quote]

"rasvoja"? Oletko vähän pervo??? Kuvittelet ap:n etsivän jotain runkkausliukkaria :o

[/quote]

Mitähän se apteekin työntekijä tuumaisi, kun kysyisi "Missäs täällä on ne runkkuliukkarit?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä toi vähän oudolta kuulostaa apteekissa sanottuna.

Vierailija
24/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen sekä apteekissa että alkossa. Olen asiakas ja haluan itse päättää, mitä ostan. En ole koskaan edes ajatellut, että asiassa olisi jotakin hävettävää.

Vierailija
25/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 apteekissa henkilökunta käytti 28.6.2014 katukieltä keskenään. Kuulin.

Vierailija
26/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon melkein aina apteekissa, että vain katselen. Ärsyttävää ne farmaseutit, jotka heti ryntäävät päälle kun astuu ovesta sisään.

Vierailija
27/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukieltä? Anna näyte! Breikkasivatko myös?

Vierailija
28/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa.

Vierailija
29/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä.

Vierailija
30/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti rasittaa, että apteekeissa pitää todella päättäväisesti vältelllä henkilökuntaa, jos ei halua olla heidän kanssa tekemisissään. Paljon vaikeampaa kuin muissa liikkeissä. Yhtään ei saa pysähtyä eikä katsoa ympärilleen ja reitit hyllyjen välistä pitää valita niin, että ei osu liian lähelle farmaseuttia.

Laittakaa jumalauta pelkkä palvelutiski tyhjään huoneeseen, jos niihin tuoteisiin ei saa omaan tahtiin tutustua.

Vierailija
31/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä esitän aina kuuroa, saa katsoa rauhassa

Vierailija
32/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kyllä sun täytyy huomenna käydä selvittämässä tämä asia siellä apteekissa. Herra yksin tietää mitä ne farmaseutit susta siellä aattelee. Kyllä sun mainees menetys saattaa olla lähellä jos et selvitä tätä asiaa pohjamutia myöten. 

Vierailija
33/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:50"]Omg ehkä nolointa ever. Kukaan ei apteekissa koskaan katsele mitään vaan silmät ummessa suunnistavat tarvitsemansa tuotteen luo. Ne myyjät varmaa jo raportoivat susta eteenpäin et hei tää asiakas kehtas tulla katselemaan. Pälli.

[/quote]

Olen myös sitä mieltä että tuo ei ollut noloa ja katsella saa, mutta pälliksi haukkuminen oli turhaa.

Vierailija
34/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:54"]

Millaista apua kaipaisit? Kävisikö esim. kriisiterapia tai kukkaterapia?

[/quote]

Taikinaterapiaa :-)

[/quote]

Kuka voi puhtaalla omatunnolla antaa alapeukkuja taikinaterapialle? :-(

Vierailija
35/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:50"]

Minä sanon melkein aina apteekissa, että vain katselen. Ärsyttävää ne farmaseutit, jotka heti ryntäävät päälle kun astuu ovesta sisään.

[/quote]

Sama täällä.

Vierailija
36/37 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan ymmärrä mitä noloa on katsella mitä kaikkea apteekissa on myytävänä, tai vaatekaupassa tai rautakaupassa. Kun menen ostamaan reseptilääkettä, en useinkaan istu odottamaan vaan katselen mitä kaikkea kivaa siellä onkaan.

Vierailija
37/37 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin hakemassa apteekista emätinpuikkoja hiivaan tms. Huomasin innokkaan miesfarmaseutin lähestyvän ja väistin toiselle hyllylle. Mies ryhtyi tinkaamaan, mitä olin hakemassa. Sanoin, että pärjään kyllä ilman apua. Mies vain jatkoi tinkaamista. No minulla lähtee tällaisissa tapauksissa usein tietty vaihde päälle ja niinpä sitten isolla äänellä totesin etsiväni emätinpuikkoja. Mies hieman häkeltyi, mutta alkoi sitten esitellä valikoimaa. Oppi ehkä, että ei kannata tyrkyttää palvelua, jos asiakas ei sitä halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme