Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, sanoin vahingossa apteekissa että "kiitos, mä vain katselen"

Vierailija
13.07.2014 |

Ei kai se kuulostanut siltä, että mä etsin sieltä jotain millä saa pään sekaisin tms?? Oon niin tottunut sanomaan noin jossain vaatekaupoissa kun joku tulee tarjoamaan apuaan, että se tuli automaattisesti mun suusta apteekissakin. Ja totta kai mä tiesin mitä olin menossa hakemaan, mutta en kehdannut kailottaa sitä siellä apteekissa (intiimivaivasta kyse), vaan halusin etsiä lääkkeen itse. Kuinka noloa tämä oli??

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/37 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monestikin olen sanonut että vaan katselen...esim särkylääkkeitä en niin paljon käytä niin niitä tarvitessa halusin katsella minkälaisia ylipäänsä löytyy. Ja sama vitamiinien kanssa. Hyvä se on ensin rauhassa harkita ennen ostopäätöstä kun eikö ne apteekeissakin koita ensin myydä sitä kalleinta...ainakin siltä vaikutti kun kosmetiikkatuotteita kerran esittelivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg ehkä nolointa ever. Kukaan ei apteekissa koskaan katsele mitään vaan silmät ummessa suunnistavat tarvitsemansa tuotteen luo. Ne myyjät varmaa jo raportoivat susta eteenpäin et hei tää asiakas kehtas tulla katselemaan. Pälli.

Vierailija
4/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D no olihan tuo vähän noloa.

Vierailija
5/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aineet ole esillä, my dear :) Ja ei, ei tule mieleen ensinkään, että etsit sellaista. Vaan, että haluat katsella. Vaikka rasvoja.

Vierailija
6/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:50"]

Omg ehkä nolointa ever. Kukaan ei apteekissa koskaan katsele mitään vaan silmät ummessa suunnistavat tarvitsemansa tuotteen luo. Ne myyjät varmaa jo raportoivat susta eteenpäin et hei tää asiakas kehtas tulla katselemaan. Pälli.

[/quote]

Kyllä muakin nolottais, yleensä apteekkiin mennään hakemaan jotain tiettyä lääkettä eikä vain katsella, että mitähän tällä kertaa ottais.

Vierailija
7/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua kaipaisit? Kävisikö esim. kriisiterapia tai kukkaterapia?

Vierailija
8/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne varmaan pitää sua ihan nistinä ja tulee ens kerralla ojentelemaan puhtaita neuloja ja hiv-tietolehtisiä!!

Vierailija
9/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään noloa! Tottakai apteekkiinkin voi tulla vain katselemaan, esim. kosmetiikkaa tai lääkekaappiin täydennystä :) Nykyään monessa apteekissa on niin laajat valikoimat kaikenlaista, ettei kukaan ihmettele, jos "vain katselet"

Vierailija
10/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:50"]

[/quote]

Kyllä muakin nolottais, yleensä apteekkiin mennään hakemaan jotain tiettyä lääkettä eikä vain katsella, että mitähän tällä kertaa ottais.

[/quote]

No mä usein otan mitä tarvitsen ja sit katselen onko siellä jotain mielenkiintoisen näköisiä purkkeja, tuubeja tms. Varsinkin siellä kosmetiikkapuolella on näytteitä ja mainoksia uutuuksista. Viimeksi bongasin jalkakylpysuolan, sellaisen oon ajatellut ostaa mut unohtunut vaan. Haahuilen siellä ja kiitän avusta ja saatan sanoa et mietin tässä onkohan mulla jotain muita tarpeita vielä.... enkä mielestäni ole mitenkään outo.

Vierailija
11/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran saman Alkossa. Hävetti vähän. :D

Vierailija
12/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:54"]

[/quote]

En tarvitse terapiaa, mietin vain että kauanko mun tarvitsee hävetä tuota lausahdustani. Mutta onneksi tunnutte olevan sitä mieltä, ettei siinä juurikaan ole hävettävää. ap

Vierailija
13/37 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentään sanonut vahingossa olevasi tk-lääkäri :D

Vierailija
14/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne varmaan pitää sua ihan nistinä ja tulee ens kerralla ojentelemaan puhtaita neuloja ja hiv-tietolehtisiä!!

[/quote]

Totta kai! Ja kysymäsi aine paljastuu olevan tarkemmin etsiessä "tukusta loppu". 

Vierailija
15/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin juuri sanoin että katselen, kun reseptilääkkeitä olin hakemassa ja ottanut jonotusnumeron, ja siinä pyörin miettien puuttuuko jotain muuta. Eihän ne reseptilääkkeitä anna ne jotka kyselemään tulevat kuitenkaan.

Edellisestä apteekkikäynnistäni taitaa joku vuosi olla joten sitä sun tätä voi siinä tulla mieleen ja katsellessa hoksata että ai niin, totakin mulla on ollut tarkoitus hakea.

Vierailija
16/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Taikinaterapiaa :-)

Vierailija
17/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:51"]Ei ne aineet ole esillä, my dear :) Ja ei, ei tule mieleen ensinkään, että etsit sellaista. Vaan, että haluat katsella. Vaikka rasvoja.

[/quote]

"rasvoja"? Oletko vähän pervo??? Kuvittelet ap:n etsivän jotain runkkausliukkaria :o

Vierailija
18/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:58"]

[/quote]

En tarvitse terapiaa, mietin vain että kauanko mun tarvitsee hävetä tuota lausahdustani. Mutta onneksi tunnutte olevan sitä mieltä, ettei siinä juurikaan ole hävettävää. ap

[/quote]

Höh, toivoin että olisin saanut harjoitella sinuun terapiataitojani. Myös mäyräterapiaa olisi tarjolla, mieti nyt vielä, ilmaiseksi saisit.

Vierailija
19/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:58"]

Sanoin kerran saman Alkossa. Hävetti vähän. :D

[/quote]

Tässä on kyllä vielä vähemmän mitään noloa...

Vierailija
20/37 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, pitäiskö apteekkien ja alkon palata aikaan, jolloin mitään katselemista ei juurikaan ollut, vaan kaikki piti pyytää tiskiltä. Ja tuotteet täytyisi pakata, kuin jenkeissä peittävään paperikassiin jottei kukaan naapuri saa vihiä, että mitä epämääräistä ja arveluttavaa on mahdollisesti tullut ostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme