Ideoita tuliaisiksi kaivataan
Menossa siis maalle kahden aikuisen perheeseen. Ovat eläkkeellä jo ( juu, ja saaneet ne kaksi rokotusta…). Alkoholia ei voi viedä, koska eivät käytä. Suklaa sulaa tällä helteellä. Kukkia ei oikein maalle viitsi viedä, koska niillä on niitä pihat täynnä. Syömään emme jää. Voisi olla jotain hiukan arvokkaampaa, kun samalla kiitämme eräästä asiasta.
Olen kiitollinen vinkeistä.
Kommentit (37)
Marimekon käsipyyhe, Pentikin salaattikulho tai joku kirja mökkilukemiseksi
juustotarjotin paremmista juustoista.
tapaslautasen tarvikkeet.
nuo kynttilät ja muut romut ovat silkkaa tuskaa saajilleen
Vierailija kirjoitti:
Marimekon käsipyyhe, Pentikin salaattikulho tai joku kirja mökkilukemiseksi
Kotiin mökkilukemista ?
Jos kerta asuvat maalla niin voisitko viedä jotain mitä löytyy sitten vain kaupungista? Esim. Erikoiskahvia/teetä, jotain herkkuja? Mikä on budjetti?
Minä vien usein lyhdyn tuliaisena tai kiitoksena - lyhdyt kuluvat yllättävän pian jos niitä käytetään. Ja jos samalla kiitos, voit hankkia hieman arvokkaamman.
Joku perenna jos puutarhaihmisiä tai sitten nättiin ruukkuun istutettu yksivuotinen kasvi tai vaikka yrttejä.
Hyvää kahvia tai teetä. Jotain kotipaikkakuntasi tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi kauniita, erikoisia kynttilöitä? Vähän luksusta mökille tuleviin, elokuun pimeneviin iltoihin?
Ap on menossa maalle vieraaksi, ei tässä kukaan ole mökkeilystä puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä vien usein lyhdyn tuliaisena tai kiitoksena - lyhdyt kuluvat yllättävän pian jos niitä käytetään. Ja jos samalla kiitos, voit hankkia hieman arvokkaamman.
Kiitos ei lyhtyjä eikä mitään muuta turhanpäiväistä roinaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä turhaa rihkamaa, jota kukaan ei halua nurkkiinsa pyörimään.
Kyllä Maaleekin viitsii viedä kukkia🌻🌻🌻🌼🌼🌼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ei lyhtyjä eikä mitään muuta turhanpäiväistä roinaa.
Mä olisin ihan mielissäni lyhdystä ja noista kynttilöistäkin mitä,kaikki alapeukuttaa.
Lapuan kankureiden parempilaatuinen pellavapöytäliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä turhaa rihkamaa, jota kukaan ei halua nurkkiinsa pyörimään.
No mikä on oma ehdotuksesi?
Miten olisi kauniita, erikoisia kynttilöitä? Vähän luksusta mökille tuleviin, elokuun pimeneviin iltoihin?