En normaalisti ole kateellinen ihminen
Mutta kieltämättä ärsyttää kun kaveri sai yksiönsä myytyä pyyntihintaan (n. 100 000€) kun meidän täysin rempattu rivarinpätkä (4h+k) ei mene millään ja pyyntihinta on 110 000€. Maksettiin tästä itse v2010 120 000€+rempat päälle. Itse jouduttiin remppaamaankin. Ollaan lapsiperhe ja tuolla kaverilla on ikääkin huomattavasti vähemmän, elää yksin.. Niin joo, olen kateellinen. Oli tehnyt tarjouksen nyt jostain murjusta keskustasta, jonka aikoo remontoida mieleiseksi. Ja itse ei aio siis tehdä muuta kuin päättää materiaalit. Me jouduttiin ja joudutaan tekee kaikki itse.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:11"]
OT, Onpa kyllä halpoja asuntoja Rajakylässä :o Ollaan muuttamassa ouluun, oisko toi rajakylä oikeesti NIIIIIN paha. Noilla hinnoilla saatais tosi iso asunto, saatais miehelle työhuonekin.
[/quote]
On se. TOP3-spurgulähiöihin kuuluu Rajakylä. Katsopa Meri-Toppilan asuntojen hintoja, jos Rajakylä kiinnostaa. Voisit vilkaista myös rikostilastot.
Tai mitä turhia tänne kirjoitan. Käy vaikka autolla ajelemassa Rajakylän hoodeilla ja katsele, mitä näkyy. Ymmärrät sitten hinnoittelun ja muutat vähin äänin muualle...
[/quote]
Kattelin just google mapsista että hyvältähän tuo näyttää..
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:11"]
OT, Onpa kyllä halpoja asuntoja Rajakylässä :o Ollaan muuttamassa ouluun, oisko toi rajakylä oikeesti NIIIIIN paha. Noilla hinnoilla saatais tosi iso asunto, saatais miehelle työhuonekin.
[/quote]
On se. TOP3-spurgulähiöihin kuuluu Rajakylä. Katsopa Meri-Toppilan asuntojen hintoja, jos Rajakylä kiinnostaa. Voisit vilkaista myös rikostilastot.
Tai mitä turhia tänne kirjoitan. Käy vaikka autolla ajelemassa Rajakylän hoodeilla ja katsele, mitä näkyy. Ymmärrät sitten hinnoittelun ja muutat vähin äänin muualle...
[/quote]
Kattelin just google mapsista että hyvältähän tuo näyttää..
[/quote]
Google maps ei valitettavasti välitä autenttista rajakyläläisten ihmisten välittämää tunnelmaa. Käy paikan päällä ja jätä samalla tarjous ;)
Se teidän läävä on rakennettu 70-luvulla, joten ongelmia piisaa. Lisäksi käytätte välitysalan mätäpaisetta Openmarketia välittäjänä. Hajotkaa paskaan tilanteeseenne. Olet itse syyllinen ahdinkoosi.
hahaha, saipas taas illan naurut :D siis herranjumala oikeesti ap, rauhotu.
Onko ap teidän "täysin rempattu" siis tuo kohde, missä osa kattoa on levyttämättä, yhdestä huoneesta tapettia revitty seinästä, kellari pommin jäljiltä, lampun paikoissa johdot törröllään...?
Mä veikkaan tuota, jossa mm. kph rempattu ja olkkarissa erikoinen huonekalujen sijoittelu.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:46"]
Mua tässä provossa ällistyttää kyllä eniten toi 4 huoneen rivitaloasunnon hinta.
[/quote]
Voi kuule, Rajakylästä voi saada vaikka omakotitalon omalla tontilla 125 000e.
Missä vaiheesaa ap on sanonut asuvansa rajakylässä. Suora lainaus siitä, kiitos!
Onneks taitaa olla provo, muuten kyllä ap olisit itse se lapsellinen tässä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:27"]Kaikista parashan olis jos se kaveri ostais teidän talon, testamenttais omaisuutensa teidän perheelle ja tekisi itsemurhan. Kun se on perheetön perhana vaan.
Toivottavasti en nyt innottanut ap:tä oma-aloitteeseen toimintaan.
Meitä kun on niin moneen junaan...
[/quote]
No on se tämän nuorimmaisen kummitäti kuitenkin että kaiken järjen mukaan ollaan jo testamentissa ;)
-ap
[/quote]
"ollaan testamentissa"
siis ketkä? Sinä? Älä nyt viitti.
[/quote]
No minä, lapsi, meidän perhe, joku?
-ap
[/quote]
miksi oletat että te tai joku teistä olisi mainittu testamentissa? Tai että sellaista on ylipäätään tehty?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:04"]Missä vaiheesaa ap on sanonut asuvansa rajakylässä. Suora lainaus siitä, kiitos!
[/quote]
Ei ole myöntänyt...tarkistin itsekki.
Pienet asunnot menevät helpommin kaupaksi.
Kurkkasin linkin takana olevaa asuntoa. Piha on mielestäni viehättävä.
Silmäilin lainauksenlainauksenlainaus-vastauksia. Ihmettelen ap:n saamaa hyvin negatiivista palautetta. Inhimillisyys on jälleen kateissa palstamammoilta tai alkoholia on tullut nautittua normaaliannosta (mikä se sitten onkaan) enemmän.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:28"]Kurkkasin linkin takana olevaa asuntoa. Piha on mielestäni viehättävä.
Silmäilin lainauksenlainauksenlainaus-vastauksia. Ihmettelen ap:n saamaa hyvin negatiivista palautetta. Inhimillisyys on jälleen kateissa palstamammoilta tai alkoholia on tullut nautittua normaaliannosta (mikä se sitten onkaan) enemmän.
[/quote]
Täh?
Jos ei ole aivan pakko myydä, odottakaa muutama vuosi. Ei asuntoa kannata tappiolla myydä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:50"]Käykääs katsomassa millaisia asuntoja siellä Rajakylässä on tarjolla. Veikkaisin tätä apn asunnoksi, mutta koko ei täsmää. :D
http://www.etuovi.com/kohde/697155
Todella hyvällä maulla sisustettu xD
[/quote]
Minusta tämä oli oikeasti parempi kuin joku sikakliseinen Artek kämppä. Ja olen siis tehnyt ihan sisustussuunnitteluakin työkseni. Näissä vahvoissa väreissä on se huono puoli vaan että ovat kovin monelle vieraita.
Oma kotini on värimaailmaltaan mausteinen. Ihailen sellaista kulunutta ja värikästä chile/mexican tyyliä. Huonekalut tummaa puuta, silkkiä, aistillisuutta ja isoja viherkasveja.
Ap:n asenteesta en tykkää :(
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:50"]Käykääs katsomassa millaisia asuntoja siellä Rajakylässä on tarjolla. Veikkaisin tätä apn asunnoksi, mutta koko ei täsmää. :D
[/quote]
Minusta tämä oli oikeasti parempi kuin joku sikakliseinen Artek kämppä. Ja olen siis tehnyt ihan sisustussuunnitteluakin työkseni. Näissä vahvoissa väreissä on se huono puoli vaan että ovat kovin monelle vieraita.
Oma kotini on värimaailmaltaan mausteinen. Ihailen sellaista kulunutta ja värikästä chile/mexican tyyliä. Huonekalut tummaa puuta, silkkiä, aistillisuutta ja isoja viherkasveja.
Ap:n asenteesta en tykkää :(
[/quote]
Tuo on wt-koti. Sinulla ei taida olla sisustussuunnitteluun MITÄÄN koulutusta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:50"]Käykääs katsomassa millaisia asuntoja siellä Rajakylässä on tarjolla. Veikkaisin tätä apn asunnoksi, mutta koko ei täsmää. :D
[/quote]
Tuo lastenhuone on ihan kiva, mutta näyttää kuin teinityttö olisi sisustanut koko kodin. Angstinen pikkuprinsessa.
Oi, ja sauna oli kiva.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:50"]Käykääs katsomassa millaisia asuntoja siellä Rajakylässä on tarjolla. Veikkaisin tätä apn asunnoksi, mutta koko ei täsmää. :D
[/quote]
Tuo lastenhuone on ihan kiva, mutta näyttää kuin teinityttö olisi sisustanut koko kodin. Angstinen pikkuprinsessa.
Oi, ja sauna oli kiva.
[/quote]
Joo no sauna on aika erikoinen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:11"]
[/quote]