En normaalisti ole kateellinen ihminen
Mutta kieltämättä ärsyttää kun kaveri sai yksiönsä myytyä pyyntihintaan (n. 100 000€) kun meidän täysin rempattu rivarinpätkä (4h+k) ei mene millään ja pyyntihinta on 110 000€. Maksettiin tästä itse v2010 120 000€+rempat päälle. Itse jouduttiin remppaamaankin. Ollaan lapsiperhe ja tuolla kaverilla on ikääkin huomattavasti vähemmän, elää yksin.. Niin joo, olen kateellinen. Oli tehnyt tarjouksen nyt jostain murjusta keskustasta, jonka aikoo remontoida mieleiseksi. Ja itse ei aio siis tehdä muuta kuin päättää materiaalit. Me jouduttiin ja joudutaan tekee kaikki itse.
Kommentit (108)
Mua tässä provossa ällistyttää kyllä eniten toi 4 huoneen rivitaloasunnon hinta.
Rajakylässä ei kyllä mene kaupaksi mikään muukaan. Tai ehkä menisi jos yh-mammat saisi lainaa...
Pitäisikö kaverisi sitten ostaa myös lapsesi? :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:46"]
Mua tässä provossa ällistyttää kyllä eniten toi 4 huoneen rivitaloasunnon hinta.
[/quote]
Katso ilmoitus etuovesta niin et ole ällistynyt enää...
Vähän viestejä poistunut yön aikana... Samoin toinen ketju asiaa koskien.
Käykääs katsomassa millaisia asuntoja siellä Rajakylässä on tarjolla. Veikkaisin tätä apn asunnoksi, mutta koko ei täsmää. :D
http://www.etuovi.com/kohde/697155
Todella hyvällä maulla sisustettu xD
Voi hyvänen aika sentään... ehkä kaverisi ei halua ostaa teidän asuntoa? Ei niitä noin vain ostella jos ei yhtään sykähdytä. Teillä voi olla ihan eri maku ja tuskin sinkku haluaa ostaa syrjästä isoa asuntoa, mikä ei mene kaupaksi enää. Nyt on tosi huonot ajat. Ehkä teidän täytyy tehdä jotain huonemuutoksia ja tyytyä tuohon, muuttakaa vanhemmat olkkariin tms? Ei sitä omaa harmitusta nyt kaverin syyksi voi laittaa. Jos hän olisi ollut kiinnostunut teidän asunnosta niin varmaan olisi jo ottanut puheeksi.
Mitä ihmeen pihaleikkejä ne teinit haluaa siellä Rajakylässä leikkiä?
Sijoitusasunto Rajakylästä tai Kaijonharjusta :DD Toppila vielä listalle niin siinä on ne alueet mihin kannattaa av-mamman mielestä sijoittaa! Arvo laskee ennätysvauhtia puoleen. Siihen uusi auto pihaan niin ulospäin näyttää hyvältä :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:52"]Mitä ihmeen pihaleikkejä ne teinit haluaa siellä Rajakylässä leikkiä?
[/quote]
Juoda kaljaa ostarilla
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:50"]
Käykääs katsomassa millaisia asuntoja siellä Rajakylässä on tarjolla. Veikkaisin tätä apn asunnoksi, mutta koko ei täsmää. :D
[/quote]
Tuo ei ole ap:n asunto, vaan pesunkestävän yh-mamman. Muutto edessä, kun taas uusi lapsi kolmannelle miehelle tulossa?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:46"]Mua tässä provossa ällistyttää kyllä eniten toi 4 huoneen rivitaloasunnon hinta.
[/quote]
Katsoppa etuovesta Oulun Rajakylän asuntoja. Lähes kaikki siht hyvässä kunnossa, hintaa n. 120 000. Puoli-ilmaiseksi saa mutta sen huomaa viimeistään siinä kun kun lapset kasvaa, alkavat vetää huumeita kaljaa. Ja sitten otetaan aiheettomasti huostaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:53"]Sijoitusasunto Rajakylästä tai Kaijonharjusta :DD Toppila vielä listalle niin siinä on ne alueet mihin kannattaa av-mamman mielestä sijoittaa! Arvo laskee ennätysvauhtia puoleen. Siihen uusi auto pihaan niin ulospäin näyttää hyvältä :D
[/quote]
Niin kauan kun se auto siinä pihalla säilyy ;D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:31"]Tämä on jonkun pipipää velan provo. Heitä tällä vauva-aiheisella palstalla näyttää pyörivän nykyään.
[/quote]
Minusta velat on ok, ja hieman kärjistäen olen vastannut mutta tosiaan tuo on YKSI TAPA JOLLA VOISI AUTTAA. Velana pitää vaan ymmärtää että muilla on lapsia eikä aina tuijotaa omaa napaa ha onneksi ainakin mun tuntema vela tämän ymmärtää. Että ei voi odottaa esim lapsiperheen äitiltä että voi lähteä baariin tunnin varoitusajalla.
-ap
[/quote]
Ai että ensin sä vapaaehtoisesti teet neljä lasta ja sitten odotat että kyllähän muiden nyt pitää teitä sääliä ja auttaa, kun teillähän on sentään lapsia. Että täysin itsekäs päätös perustaa iso perhe onkin yhtäkkiä jokin taakka, jota teidän raukkojen ei pitäisi joutua kantamaan yksin... Huh huh. Ja hei hiukan eri asia ymmärtää perheellisen aikataulurajoituksia kuin ostaa säälistä toisten asunto! :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Tuo ei ole ap:n asunto, vaan pesunkestävän yh-mamman. Muutto edessä, kun taas uusi lapsi kolmannelle miehelle tulossa?
[/quote]
Mulla taas herää yksi kysymys: Mikä on tämän asunnon naisasukkaan BMI?
[/quote]
:DDDDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:38"]Miksi lupaat lapsillesi jotain, mikä ei ole varmaa (ne teinien omat huoneet)?
[/quote]
Onhan se varmaa kun saadaan asunto myytyä. Mutta kyllä näistä alapeukuista näen että monien mielestä olen kohtuuton tai sitten teillä ei ole yhtä hyviä kavereita kuin minä ;). Mutta jos toi kaveri ei hierois tuota omaa talokauppaa meidän naamaan sentään. Ja kyllä siinä mun kaverin uudessa asunnossa on lähes 100m2 jotenkoon puolesta olis kyllä ihan sama missä asuis.
-ap
[/quote]
"teillä ei ole yhtä hyviä kavereita kuin minä"? Kuulostat kyllä hirveältä kaverilta. Ja talon ostossa vaikuttaa muukin kuin talon koko, haloo.
OT, Onpa kyllä halpoja asuntoja Rajakylässä :o Ollaan muuttamassa ouluun, oisko toi rajakylä oikeesti NIIIIIN paha. Noilla hinnoilla saatais tosi iso asunto, saatais miehelle työhuonekin.
Jospa ap on tehnyt asunnosta itsensä näköisen tajuamatta olevansa susiruma, joten siis kämppäkin on tosi ruma. Asuntokaupan vastenmielisimpiä termejä tuo "itsensä näköinen".
No mää voin myöntää, että Oulussa on kolme aluetta minne en lasten kans haluais muuttaa ja harkitsisin aika tarkkaan asunnon ostoa ks.alueilta eli Rajakylä ekana,sen jälkeen Toppilan kerrostaloalue ja Kaijonharju. Ja ennemmin asuisin vaikka keskustassa kuin missään noista..