Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelen jokaista kaveriani

Vierailija
08.07.2021 |

Mä en tiedä miksi, mutta mä näen kaikkien tuttujeni (kaverit, tuttavat ja sukulaiset) elämässä asioita, joita en ymmärrä. Arvostelen heidän elämäänsä ja valintojansa. En tietenkään heille.

Onko kukaan muu näin kauhea? Vai minä vain? Ja miksi? Miksen mä vaan voi antaa olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko harkinnut terapiaa? Kuulostat anopiltani.

Vierailija
2/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on pahoja ja ilkeitä. Simple as that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet huomannut ongelmasi. Tiedostat sentään, etkä heittele arvosteluitasi päin naamaa.

Arvostelen kyllä itsekin mielessäni joidenkin tuttujen valintoja. Luulen, että niin tekevät melkein kaikki.

Vierailija
4/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on pahoja ja ilkeitä. Simple as that.

Tarkoitatko, että minä olen paha?

Ilkeä en ainakaan ole kenellekään koskaan.

Mielessäni, omissa ajatuksissa varmasti arvostelenkin ilkeästi.

Mutta minusta kaikki asiat, joita arvostelen, ovat yksinkertaisesti huonoja ratkaisuja tai tyhmää käytöstä.

-ap

Vierailija
5/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että isokin osa ihmisten tekemisistä vaikuttaa ulospäin tyhmältä ja epäloogiselta. Ihmiset eivät ole rationaalisia vaan tunteet, henkilökohtainen historia jne. vaikuttavat päätöksiin.

Itse hakkaan aina henkisesti päätä seinään kun kaverillani on kauhea miesmaku ja sitten suhteet eivät suju, mutta minkäs teet.

6/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet paljon kavereittesi elämää?

Jos itse nyt mietin omien kavereitteni tekemiä valintoja, löydän kyllä asioita, joita en ymmärrä ja jotka tekisin eri tavalla, mutta en juuri koskaan ajattele heitä tuosta näkökulmasta. 

Vain jos joku esim. käyttäytyisi tavalla, joka vaikuttaisi kielteisesti omaan elämääni, miettisin ja arvostelisin sitä.

Vierailija
7/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi saattaa silti näkyä läpi vahingossa kaverin arvostuksen puutteena, vähättelynä tai tyhmänä pitämisenä.

Vierailija
8/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvostelen mielessäni ja jopa ääneen omalle perheelleni muita ihmisiä. 

Kavereita, sukulaisia, naapureita, opettajia, lasten kavereita ja heidän perheitä. 

Ihan normaaliahan se on. Kaikki tekevät niin.

Vierailija
9/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin arvostelen mielessäni ja jopa ääneen omalle perheelleni muita ihmisiä. 

Kavereita, sukulaisia, naapureita, opettajia, lasten kavereita ja heidän perheitä. 

Ihan normaaliahan se on. Kaikki tekevät niin.

Huhhuh...muitakin arvostelijoita siis on. En ole ainoa.

-ap

Vierailija
10/10 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin ajattelemaan, etten tiedä kavereni ja sukulaisten päätöksistä kuin sen näkyvän osan. Eli pinnan alla näkymättömissä ovat kaikki ne syyt, joiden vuoksi toimivat niin kuin toimivat ja itse näen vain hassulta tai järjettömältä näyttävän pinnan - eli toiminnan tuloksen.

En itsekään halua kertoa motiiveitani ja niiden todellisia taustoja, ja jos niitä on pakko joskus kertoa niin lähes poikkeuksetta valehtelen. :( En usko, että yksikään ihminen aidosti voi ymmärtää toisen elämää.