Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies ja ihana lääkäri

Vierailija
13.07.2014 |

Odotan ensimmäistä lastani ja raskauspahoinvointien voimakkuus yllätti minut siinä määrin, että varasin itselleni lääkäriajan saadakseni jotain apua tukalaan olooni. Odotin ja toivoin lääkärin kirjoittavan minulle reseptin lääkkeeseen, joka ei tietenkään vahingoittaisi vauvaa ja joka taikaiskun lailla veisi etovan olon pois, niin että saisin vain keskittyä raskaanaolemiseen, hehkua ja käydä mammajoogassa. Pettymys oli suuri, kun lääkäri kertoi, että ei tuollaista taikakonstia ole olemassakaan, vaan ainoa mikä asiaan auttaisi edes hieman olisi se, että muistaisin syödä säännöllisesti ja kehotti myös vihjaisemaan miehelleni, että aamiainen vuoteeseen voisi helpottaa oloani. Lähdin lääkärin vastaanotolta pettyneenä ja likipitäen itkien kurjaa oloani, jolle ei siis vieläkään löytynyt helpotusta.

Kotona haukuin miehelleni typerää lääkäriä, joka ei siis kyennytkään parantamaan oloani taikakonstein ja kerroin myös tohtorin ehdotuksesta pyytää aamupala vuoteeseen. En todellakaan odottanut mieheni, joka ei ole se kaikkein reippain yksilö, tarttuvan tuohon täkyyn, mutta jo seuraavana aamuna sain kokea iloisen yllätyksen: Mieheni toi minulle vuoteeseen täyttävän ja herkullisen aamiaisen jonka eteen oli selvästi nähnyt vaivaa! Ei siis mitään jogurttipurkkia ja lusikkaa, vaan sämpylää, kananmunaa, pekonia, mehua sekä valmiikis kuorittu ja paloiteltu omena.

Tätä ihanuutta on nyt jatkunut jo toista viikkoa ja täytyy myöntää lääkäin olleen oikeassa, oloni on parantunut huomattavasti. Lisäksi myös parisuhteemme kukoistaa aivan ennenkokemattomaan tapaan! Huomaan mieheni todella rakastavan minua!

Toivottavasti myös muiden odottajien miehet ymmärtäisivät vaalia tulevien lastensa äitejä samaan tapaan!

Terveisin, Seija Kemistä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöltä kuulostaa. Itse olen tottunut siihen että nainen tekee aamupalan ensiksi miehelleen, joka kuitenkin huolehtii siitä että leipää tulee pöytään, ja sitten vasta itselleen jos jaksaa. Illalla asia on toinen, samalla kun laitan itselleni maksalaatikon mikroon niin lämmitän vaimon pyynnöstä sitä toki hänellekin. Tommoinen höösääminen, varsinkin jonkun puoskarilääkärin käskystä menee yli hilseen. Mielestäni raskaus ei ole sairaus vaan ohimenevä tila. Perkele.

Ystävällisin terveisin, Pekka Karkkilasta.

Vierailija
2/4 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastikko pahoinvoivana tekee mieli munaa ja pekonia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:18"]

Hölmöltä kuulostaa. Itse olen tottunut siihen että nainen tekee aamupalan ensiksi miehelleen, joka kuitenkin huolehtii siitä että leipää tulee pöytään, ja sitten vasta itselleen jos jaksaa. Illalla asia on toinen, samalla kun laitan itselleni maksalaatikon mikroon niin lämmitän vaimon pyynnöstä sitä toki hänellekin. Tommoinen höösääminen, varsinkin jonkun puoskarilääkärin käskystä menee yli hilseen. Mielestäni raskaus ei ole sairaus vaan ohimenevä tila. Perkele.

Ystävällisin terveisin, Pekka Karkkilasta.

[/quote]

Huomaa kyllä Pekka, että olet Karkkilasta. Siellä kaltaisiasi riittää. 

Terv. Jaana Hangosta

Vierailija
4/4 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pekka,

Luultavasti vaimosi karkaa toisen matkaan heti raskaudesta toivuttuaan ja lauantai-iltaisin kossupullon tyhennettyäsi soimaat itseäsi siitä, kun et vaivautunut olemaan yhtä ihana ja vaaliva kuin Seijan mies, jolle Seija todennäköisesti osoittaa kiitollisuuttaan aamupalan jälkeen suuseksillä.

Terveisin, Pirjo Pohjanmaalta