Tove Jansson ateneum, onko hyvä näyttely?
Kommentit (15)
On hyvä näyttely. Myydään myös tuotteita, mutta halvemmallakin niitä saa muualta.
No mä tykkäsin kovasti.Oli yllätys kuinka monitaitoinen Tove oli.Hienoja omakuva-maalauksia.Mene ihmeessä katsomaan.Ja kyllä siellä myytiin asiaan liittyviä tuotteita.
No mä tykkäsin kovasti.Oli yllätys kuinka monitaitoinen Tove oli.Hienoja omakuva-maalauksia.Mene ihmeessä katsomaan.Ja kyllä siellä myytiin asiaan liittyviä tuotteita.
Homosaatio edennyt ateneumiin saakka. Jumalan viha kohtaa vielä Suomen.
Menkää mieluummin muumimaailmaan, jos muumit on ainoa asia jonka Tove Janssonista tiedätte tai joka teitä kiinnostaa!
On kiva näyttely! Jopa meidä skeptinen poika 8 vee sanoi käytyämme että "olipa hyvä että mentiin". :-) Ja tytöt 11 ja 5 v tykkäsivät myös.
En tykännyt yhtään. Tuli ihan kuvottava olo koko näyttelystä
On kyllä aivan mahtava näyttely. Suosittelen! On lapsillekin paljon katsottavaa. Ja upeita Toven puolison tekemiä pienoismaailmoita. " Nukketaloja" Muumilaaksosta.
On kyllä aivan mahtava näyttely. Suosittelen! On lapsillekin paljon katsottavaa. Ja upeita Toven puolison tekemiä pienoismaailmoita. " Nukketaloja" Muumilaaksosta.
Kyllä tiedän ihan muutakin Tovesta kuin muumit :) Silti voi kysyä myydäänkö ateneumissa muumituotteita
Omg Tove tykkäs TYTÖISTÄ!!!! Siis hyi hitto! Jumalaa ei varmaan kiinnosta että Toven taide on tuonut iloa monille ja ehkä pelastanutkin ihmishenkiä niinkuin hyvä taide tekee. Ehei, Jumala muistaa vain sen että hän tykkäs pimpsaloorista.
Olen 26 -vuotias ja menin katsomaan näyttelyn 60 - vuotiaan isäni kanssa. Molemmat tykättiin. Nähtiin paljon lapsiperheitä ja lapsetkin vaikutti tykkäävän. Eli sopii hyvin eri-ikäisille.
Kyllä se oli hieno, monipuolinen näyttely. Olisi kiinnostavaa tietää, miten se voi jotakuta kuvottaa. (:
Ihanan Upea näyttely!! En tiedä, myydäänkö Muumi tuotteita enää näyttelyn jälkeen. Kertoisin heti jos tietäisin vastauksen. Terkkuja kaikille Tove Jansson faneille!!
Ihan kiva. En tiedä myydäänkö.