Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Inhottaako teitä rakastetun hellyydenosoitukset ikinä?
13.07.2014 |
Esim kumppaninne suukottelut ja halimiset, ärsyttääkö ikinä?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on riidelty ja liian nopeasti ennen kuin oon leppynyt tulee halimaan ja pussaamaan, niin ärsyttää kyllä! Ja sanonkin siitä sillon.
Alue: Aihe vapaa
Ei ole vielä koskaan ärsyttänyt. Yhdessä 4v