Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi vs. alkoholi?!

Vierailija
17.06.2014 |

Onko teillä muilla yhtään samaa ongelmaa kuin mulla?! Eli jos olen ottanut vaikka vain yhden oluen/siiderin ja sen jälkeen kun tunnelma on mukavasti vapautuneempi, niin kas kas - vaikka seksiä tekee kovasti mieli, niin orkkua en saa tai ainakin siinä menee tosi pitkään :o Ihan sama juttu, oli kyse suuseksistä tai penetraatiosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tunto menee jo yhdestä juomasta :/

Vierailija
2/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.Siksipä en enää juo silloin kun haluan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Harmillinen vaiva. Tosin pienentää riskiä epämääräisiin yhdenillan juttuihin ;)

Vierailija
4/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen absolutisti.

Vierailija
5/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta alkoholista tulee silti todennäköisemmin hyvä olo kuin seksistä. Kokeilkaa jos saisitte alapeukkuennätyksen tehtyä! Kyllä se pitää sadoissa mitata!

Vierailija
6/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? Ainakin tuo lienee yleisempää miehillä, kun taas naisilla yleisempää on rentoutua mukavasti seksiin kohtuullisen alkoholimäärän kanssa. Mutta kaikki ovat yksilöitä ja on paras toimia sen mukaan, mitä on oppinut itseään tuntemaan.

Vierailija
7/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä on sama juttu.

Vierailija
8/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, muttaun pitää juoda enemmän, että tuntoo menee. Toisaalta krapulapäivä pitäisi pyhittää vain sängyssä olemiseen.

Vierailija
9/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt orgasmi on sen rinnalla että vetää pään täyteen. Se jumalaisen voimallinen olo mikä humalasta tulee, kun huolet, stressi sekä kaikki ikävä häviää ja on vain vapautunut olo esiintyä, puhua kaikenlaista eikä nämä typerät murheet mitä täälläkin selvitellään koska millään tavalla.

Alkoholi on siten jumalten juoma ja orgasmi sen rinnalla vain hetken huuma, joka ei edes aina kovin mieltä ylennä.

Vierailija
10/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sama juttu.

Vierailija
11/11 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule orgasmia joi sitten alkoholia tai vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä