Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok olla pettynyt?

Vierailija
20.05.2014 |

Meillä ollut pitkään vaikeuksia parisuhteessa ja nyt vähitellen alettu nousemaan suosta ja korjaamaan tilannetta. Olen lähdössä pitkälle reissulle ja miehen oli tarkoitus viedä minut kentälle, mutta nyt hän ilmoitti, että juuri samaan aikaan on erään hänen tuttavansa muistotilaisuus (hautajaiset pidetty jo aikoja sitten) ja ns. muistosaattue kaveriporukalla. Tuntuu, että olen niin monta kertaa jäänyt toiselle sijalle, muiden asioiden ollessa tärkeämpiä. Mutta tällainen tilanne, niin onko ok olla pettynyt vai nielenkö pettymykseni jälleen kerran...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi pettynyt kun syy on tuommoinen, en todellakaan. Sen verran itsenäinen olen että pääsen sitten kentälle itse.

Vierailija
2/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi semmoisesta pettyisi, jestas...? selitä...

Vierailija
4/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuu...ehkä en tämmöisessä tilanteessa vetäis hernettä nenään.

Vierailija
5/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet on aina ok, myös pettymyksentunne. Tämä tarkoittaa, että saat rauhassa tuntea pettymystä eikä sen tunteminen tarkoita että sinulla olisi joku ongelma. 

Mutta toisinaan ei ole silti järkevää antaa sen tuntemuksen ohjata käytöstään. Itse päästäisin kyllä miehen muistotilaisuuteen ihan rauhassa tuossa tilanteessa. Kyse on ainutkertaisesta tilaisuudesta, kuolleen tuttavan muistoksi. Matkoja taas tulee ja menee ja varmaan pääset kentälle itsekin ihan hyvin esim. taksilla.

Vierailija
6/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtais tuossa tilanteessa myöntää olevani pettynyt, jotenkin olis tosi itsekeskeistä varsinkin kun kyseessä on joku arkinen juttu kuin lentokentälle saattaminen

Vierailija
7/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit päästää hänet tilaisuuteen, mutta olisi kivaa jos hän huomioisi sinua kuitenkin ennen matkaasi, vaikkei kentälle sinua viekään.

Vierailija
8/9 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eh...no kai nyt aikuinen nainen pääsee itse lentokentälle, öö??? ei kai kukaan siellä tartte pitää  kädestä kiinni??? joskus en vaan ymmärrä naisia vaikka itse olen nainen. Voittehan sanoa "pusi ja hei" kotona aamulla, tai illalla, tai yöllä....whatever????

Vierailija
9/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan