Naapurin lapset pummaa ruokaa joka päivä!
Eivät muutenkaan ole ihan mikään normaali perhe, mutta tuo ruuan kinuminen ärsyttää.Oma lapseni on vasta 4v. ja kolme saman perheen vanhempaa lasta laittavat lapseni kysymään ruokaa, yleensä ranskalaisia.Kerran annoin kun jäi niin paljon yli, mutta joka päivä?! Muutenkin saattavat rikkoa(käskeä lastani rikkomaan) leluja.Lapsi ei vielä ymmärrä jos kiellän olemasta näiden lasten kanssa.Asumme rivitaloyhteisössä.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:40"]
No en mä kyllä jättäisi omaa nelivuotiastani pihalle naapurien isompien kersojen kanssa, jotka vielä ovat jälkijättöisiä! Mistä sä tiedät, mitä ne keksii? Tekevät jotain pahaa sun lapselle, kun ovat omituisia. Mee nyt lapses seuraks, vai onko tärkeempi istua täällä palstalla avautumassa?
[/quote]
Meillä on aidattu piha, näen ja kuulen kaiken, mikä sun ongelma on? Lapset osaavat kyllä ns. käyttäytyä kun olen paikalla tai vieressä mutta kuulen kun pyytävät lastani hakemaan ruokaa meiltä.En viitsi koko päivää tönöttää takapihalla vain nähdäkseni tekopyhää käytöstä.
ap
[/quote]
Pitäiskö tästä "en viitsi koko päivää tönöttää takapihalla" äidistä tehdä LS ilmoitus tai ainakin vinkki iltapäivälehdille seuraavaa kauhutarinaa varten:" lapseni katosi pihasta, olin vain hetken poissa"
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:56"]
No en mä kyllä jättäisi omaa nelivuotiastani pihalle naapurien isompien kersojen kanssa, jotka vielä ovat jälkijättöisiä! Mistä sä tiedät, mitä ne keksii? Tekevät jotain pahaa sun lapselle, kun ovat omituisia. Mee nyt lapses seuraks, vai onko tärkeempi istua täällä palstalla avautumassa?
[/quote]
Meillä on aidattu piha, näen ja kuulen kaiken, mikä sun ongelma on? Lapset osaavat kyllä ns. käyttäytyä kun olen paikalla tai vieressä mutta kuulen kun pyytävät lastani hakemaan ruokaa meiltä.En viitsi koko päivää tönöttää takapihalla vain nähdäkseni tekopyhää käytöstä.
ap
[/quote]
Pitäiskö tästä "en viitsi koko päivää tönöttää takapihalla" äidistä tehdä LS ilmoitus tai ainakin vinkki iltapäivälehdille seuraavaa kauhutarinaa varten:" lapseni katosi pihasta, olin vain hetken poissa"
[/quote] no voi jum..auta sentään! osaatko lukea! aidattu oma piha, ikkunasta lapsi näkyy koko ajan.
l
[/quote]
ap
toikin todistaa jo ihan silkasta kiusaamisesta, osaavat käyttäytyä kun olet ite näkyvillä. älä anna lapses leikkiä enää heidän kanssaan.
[/quote]