Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvoisat hääparit; kiitoskuvasta asiaa..

Vierailija
13.07.2014 |

Jos ette saa/pysty/kykene lähettämään niitä kiitoskorttejanne kohtuullisen ajan kuluessa häistänne, niin älkää vaivautuko ollenkaan. On kohtuullisen noloa ja myötähäpeää aiheuttavaa saada kiitoskuva parista, jonka häät oli joskus viime elokuussa eli lähes vuosi sitten! Nuo kuvat luulisi 1-2 kuukaudessa pystyvän postittamaan, silloin tulvahtaisi vieraallekin (ehkä) mukavia muistikuvia ko.juhlista. Jos taas kuva tulee 6-12kk häiden jälkeen niin ainoa tunne on vitutus. Ja nykyisin tuntuu olevan enempi sääntö kuin poikkeus tuo piiitkä lähetysaika. Eli meille ei kiitos tartte lähetellä noita kuvia enää, saamme omalla kameralla ne muutamat kuvat jo juhlissa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok en lähetä sulle enää mitään kuvia

Vierailija
22/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: En tuntenut. Meidän hässämme ei ollut edes vieraita, koska vihkiminne tapahtui maistaratissa. Valokuvaamossa emme käyneet lainkaan. Nyt kuvan puuttuminen harmittaa jonkin verran, mutta mikäpä estää ottamasta kuvaa itsemme muistoksi vaikka jostakin hääpäivästä. Tätä kuvaa emme edelleenkään lähettäisi kenellekään, itselle muistoksi vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhnuri-morsiamet alapeukuttaa avausta:D

Vierailija
24/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on lähes perinne, että kiitoskortti tulee noin vuoden jälkijunassa, ei mua haittaa :)

Vierailija
25/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on lähes perinne, että kiitoskortti tulee noin vuoden jälkijunassa, ei mua haittaa :)

Vierailija
26/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ihmiset jaksaa ärsyyntyä. Onneksi ei lähetetty ollenkaan kiitoskuvaa kun ei meistä otettu hääkuvaa niin ei pilattu kenenkään päivää.

Onhan se tietty vähän hassua lähettää vaikka vuoden päästä, sama kun lähettäisi joulukortin juhannuksena, mutta en kyllä keksi mikä siinä ärsyttää.

Vierailija
27/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:58"]Kaikesta ihmiset jaksaa ärsyyntyä. Onneksi ei lähetetty ollenkaan kiitoskuvaa kun ei meistä otettu hääkuvaa niin ei pilattu kenenkään päivää.

Onhan se tietty vähän hassua lähettää vaikka vuoden päästä, sama kun lähettäisi joulukortin juhannuksena, mutta en kyllä keksi mikä siinä ärsyttää.

[/quote] Sinäpä sen sanoit! Sama kuin saisi joulukortin joulun jälkeen, sekin ärsyttää. Ja mua ärsyttää myös se, jos synttärikortti tulee monta päivää myöhässä. Ehkä olen itse niin täsmällinen ja siksi muiden manjana -touhu ottaa päähän.

Vierailija
28/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:58"]Kaikesta ihmiset jaksaa ärsyyntyä. Onneksi ei lähetetty ollenkaan kiitoskuvaa kun ei meistä otettu hääkuvaa niin ei pilattu kenenkään päivää.

[/quote] Sinäpä sen sanoit! Sama kuin saisi joulukortin joulun jälkeen, sekin ärsyttää. Ja mua ärsyttää myös se, jos synttärikortti tulee monta päivää myöhässä. Ehkä olen itse niin täsmällinen ja siksi muiden manjana -touhu ottaa päähän.

[/quote] Tämä siis ap.

Vierailija
29/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, näinkö yleistä se on. Itse ajattelin että minulle oli unohdettu laittaa kortti ajallaan, kun se tuli puoli vuotta jäljessä.

Vierailija
30/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu tulikin hyvään saumaan! Pitää jonnekin laittaa oikein ylös, ettei kiitoskorttien lähettäminen jää jouluun.

T. eilen naimisiin mennyt

Vierailija
31/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks hyvä syy jättää naimisiinmeno. Pitäkää juhlanne, jos jo kiitoskortit aiheuttaa tommosia psyykkisiä heittoja elämässä...

Vierailija
32/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:14"]Tämä keskustelu tulikin hyvään saumaan! Pitää jonnekin laittaa oikein ylös, ettei kiitoskorttien lähettäminen jää jouluun.

T. eilen naimisiin mennyt

[/quote] Hyvähyvä! Ap.

Vierailija
33/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:12"]

Onko jokin syy miksi tämä sua nyt niin vituttaa?

"Nuo kuvat luulisi 1-2 kuukaudessa pystyvän postittamaan,"

Eh.. Jos parilla on suosittu hääkuvaaja kuvaajana niin hääpari ei ehkä ole itsekään saanut kuvia vielä tuohon mennessä.

[/quote]

no on kyllä aika surkeamoraalinen kuvaaja, jos ei pysty vuoden sisällä toimittamaan ottamiaan kuvia

Vierailija
34/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:18"]

Niin, se pienen paikan valokuvaajakin kun voi tehdä keikkaa arjet ja pyhät muuallakin kuin siellä pikkupaikkakunnalla. Hääsessiossa otetaan helposti 1000-1500 kuvaa.

Kokeilepa itse käydä sellainen määrä kuvia läpi ja käsitellä ne.

T: valokuvaaja pieneltä paikkakunnalta

[/quote]

sulla menee vuosi käsitellä asiakkaan kuvat? Kerro, kuka olet, niin en erehdy asiakkaaksi ;)

Vierailija
35/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:16"]

Ihan perushääkuvaajillakin menee nykyään se 6-8 viikkoa kuvien toimittamiseen. Usko pois, tämä on fakta.

[/quote]

6-8 viikkoa on huomattavasti lyhyempi aika kuin 6-8 kuukautta, jolloin ne kuvat saadaan lähetettyä.

Vierailija
36/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:43"]

Laitapa nimesi niin tiedetään kaikki kelle ei kannata kiitoskortteja laitella.

Meille tulee rippi- ja ylioppilaskiitoskortteja seuraavan joulukortin mukana eikä mua asia kiristä yhtään, mulla on elämä niinkuin uskon olevan noilla kortin lähettäneilläkin

[/quote]

On mullakin elämä, mutta myös käytöstavat ;)

kiitoskorttien teetättäminen on aika helppoa, jos itseltä löytyy onnistuneita otoksia.

Vierailija
37/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö joku vielä nykyään naimisiin?

Vierailija
38/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme aio lähettää ollenkaan kiitoskorttia. Laitamme kuvia nettisivuille.

Vierailija
39/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla myös niin että rahat on käytetty juhlissa ja häämatkalla. Ammattivalokuvaajan ottamat valokuvatkin maksaa aika paljon, jos paljon vieraita ja kiitos kortti maksaa muutamia euroja niin se on helposti monen sadan lasku, plus postikulut ym.

Jos myöhässä tullut kortti harmittaa niin nikEt heitä suoraan roskiin.

Vierailija
40/64 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisenlainen "ennätys", saatiin kiitoskortit hääjuhlan loppuvaiheessa. Kuva oli otettu etukäteen ja hääpari lähdössä pitemmäksi aikaa ulkomaille, joten siksi tällainen ratkaisu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi