Evian=Naive, uskotko SINÄ lähdevesipropagandaan?
Kommentit (13)
Tyhmä av-mamma ei käsitä sanaa propaganda. Onko se jotain mitä voi syödä?
Aika hauska huomio! :D Eikös Eviania mainosteta juuri hyvin terveellisenä lähdevetenä, jotkut jopa käyttävät sitä hiustenpesussa. Evian on todellisuudessa pelkkää hanavettä :D
En osta koskaan pullotettua lähdevettä, koska suomessa hanasta tulee puhtaampaa vettä. Pullotetussa vedessä on enemmän bakteereja kuin hanavedessä, koska vesi seisoo pullossa, kun taas hanavettä juoksutetaan usein.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 16:44"]Tyhmä av-mamma ei käsitä sanaa propaganda. Onko se jotain mitä voi syödä?
[/quote]
Mamma olet sinäkin
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:46"]
En osta koskaan pullotettua lähdevettä, koska suomessa hanasta tulee puhtaampaa vettä. Pullotetussa vedessä on enemmän bakteereja kuin hanavedessä, koska vesi seisoo pullossa, kun taas hanavettä juoksutetaan usein.
[/quote]
Tuo on propagandaa.
En juo pullovettä, koska se on kallista. Minulla on kuitenkin kotivarassaa 150 litraa pullovettä, sillä se säilyy maailmantappiin asti.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:46"]
[/quote]
Tuo on propagandaa.
En juo pullovettä, koska se on kallista. Minulla on kuitenkin kotivarassaa 150 litraa pullovettä, sillä se säilyy maailmantappiin asti.
[/quote]
Mulla on myös jonkin verran kotivaraa, mutta en usko pulloveden säilyvän loputtomiin. Siksi se kiertää vuoden välein mökille mukaan ja uutta ostetaan vastaavasti tilalle.
Tä?