Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SEISKA TÄNÄÄN: Armi Aavikon järkyttynyt äiti jyrähtää Dannylle: Lopeta haudalla hyppiminen - tuhosit tyttäreni elämän!

Vierailija
08.07.2021 |

Mielipiteitä?

Kommentit (784)

Vierailija
641/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis YouTubesta YLE Areena A+D MS Finlandilla v. 1983 Vain Sinua Varten.

" Elämäni lyhyen voin kai näinkin käyttää ...

Voi miksi?

Vierailija
642/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny oll paska hyväksikäyttäjä kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon sydämestäni, että Anja kertoo ne asiat lehdistölle, mitä Danny ääni väristen pelkää julkaistavan.

Armin päiväkirjat on vielä julkaisematta.

Vierailija
644/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon sydämestäni, että Anja kertoo ne asiat lehdistölle, mitä Danny ääni väristen pelkää julkaistavan.

Armin päiväkirjat on vielä julkaisematta.

No ne olisivat mielenkiintoisia.

Vierailija
645/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anja äidillä ei olisi mitään menetettävää, vaikka puhuisi kaikki iso deen touhut koko kansalle.

Vierailija
646/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny olisi saanut eron vaikka heti jos olisi halunnut. Halusi vain asua Liisan omistamassa asunnossa ilmaiseksi.

647/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän ne neljä juttua on, joilla Anja kiristää Dannyä ? Abortitko ?

Vierailija
648/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tämäntyyppisiä asioita kuten mahdollisesti tehdyt abortit vuotavat jolkisuuteen, niin alkaa varmaan olemaan aika vihaisia ihmisiä siellä sun täällä. Ja siinä tapauksessa Dannyn olisi kannattanit jo hyvissä ajoin muuttaa Liisansa kanssa Ruotsiin. Ja pysyä siellä.

Vierailija
649/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se huhu ihan tuulesta temmattua ole, että Armi olisi nähty Rauman aluesairaalassa, että siellä oltais abortti tehty.

Vierailija
650/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi kehittyi laulajana vuosien varrella, vaikka ääni ei tietenkään mikään huippu ollut. Eini, Meiju Suvas ja Kikka samaa tasoa.

Ensilevytyksissä Armin ääni ei tietenkään soinut hyvin, koska hänet pakotettiin laulamaan Dannyn sävellajista, joka oli Armille aivan väärä. Soololevytyksissä Armin luontainen tumma ääni soi ihan hyvin.

Vierailija
651/784 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä! Olisi kyllä TODELLA kiintoisaa kuulla mitä nuo 4 asiaa on mistä Armin äiti puhui, mitä Danny ei halua julkaistavan. Danny on saanut selitellä asioita itselleen parhain päin, olisiko nyt kuitenkin hyvä Armin äidin vaan kertoa kaikki?

En juuri pitänyt D:sta aiemminkaan, mutta näiden viime aikaisten juttujen ja helmien myötä olen menettänyt sen vähäisenkin kunnioituksen.  

Vierailija
652/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Seura-lehden artikkelin Dannyn ja miss Eurooppa Riittä Väisänen kymmeniä vuosia jatkuneesta ystävyydestä. Riitta voi soittaa Dannylle vaikka yöllä neuvoja kysyäkseen. Ja kaikki tämä tietysti Speden kuoleman jälkeen, koska Speden eläessä Spede teki selväksi, että Riitta on hänen. Ja mitä ylistystä puolin ja toisin. Artikkelia lukiessa tuli mieleen, että vähän liiankin hyviä ihmisiksi molemmat. Dannylla näitä häntä ylistaviä naistuttavuuksia tuntuu olevan vaikka muille jakaa sihteeristä lähtien. On niissä varmaan huoltaa ollut yhdelle miehelle ihan tarpeeksi asti. Miten lie oma perhe ja missä ovat Dannyn miesystävät?

Outoa artikkelissa olisi sekin, että Dannyn äiti oli ostanut Riitalle lahjaksi kultaisen vai hopeisen käsilaukun. Juuri äskettäin mainittiin Seiskan artikkelissa, että Dannyn äiti oli lähettänyt kirjeen Armille, jossa mainittiin, että teistä tulee Dannyn kanssa kaunis pari.

Vierailija
653/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumies on vienyt Armin tietokoneen ja kännykätkin mennessään Armin kuoleman jälkeen. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/kannykka-ja-tietokone-kadoksissa-armi-aav…

Vierailija
654/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valokuva-albumit.

Vierailija
655/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin todella herkkä ja oma psyykeeni olisi joutunut todella koville jo yhdestäkin tekijästä, mutta nämä kaikki yhdelle (jos siis pitää paikkansa): abortti (herkälle ja lapsirakkaalle ihmiselle), siskon itsemurha, jonka olisi kuvitellut voivansa estää, toisena naisena oleminen vastoin omaa arvomaailmaa, mutta toisen uskotellessa että tässä on niin suuri rakkaus, ettei sitä voi heittää hukkaan. Sitten vielä päälle se, että olisi halunnut kodin ja perheen ja aviomiehen ja lapset ja vuodesta toiseen katsoi kun muut ovat kodeissaan lastensa ja puolisoidensa kanssa ja itse oli sitten aina se vieraileva täti tai omassa kodissaan yksin.  

Itse olisin varmaan masentunut niin, etten olisi päässyt sängystä ylös. Armi sitten turvautui alkoholiin .

Minä olisin varmaan juonut kaikki saatavilla olevat Eau de Golognetkin.

Vierailija
656/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin todella herkkä ja oma psyykeeni olisi joutunut todella koville jo yhdestäkin tekijästä, mutta nämä kaikki yhdelle (jos siis pitää paikkansa): abortti (herkälle ja lapsirakkaalle ihmiselle), siskon itsemurha, jonka olisi kuvitellut voivansa estää, toisena naisena oleminen vastoin omaa arvomaailmaa, mutta toisen uskotellessa että tässä on niin suuri rakkaus, ettei sitä voi heittää hukkaan. Sitten vielä päälle se, että olisi halunnut kodin ja perheen ja aviomiehen ja lapset ja vuodesta toiseen katsoi kun muut ovat kodeissaan lastensa ja puolisoidensa kanssa ja itse oli sitten aina se vieraileva täti tai omassa kodissaan yksin.  

Itse olisin varmaan masentunut niin, etten olisi päässyt sängystä ylös. Armi sitten turvautui alkoholiin .

Minä olisin varmaan juonut kaikki saatavilla olevat Eau de Golognetkin.

Ja syyt juomiseenkin löytyvät useimmiten juuri ikävistä elämän tapahtumista.

Vierailija
658/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin Seura-lehden artikkelin Dannyn ja miss Eurooppa Riittä Väisänen kymmeniä vuosia jatkuneesta ystävyydestä. Riitta voi soittaa Dannylle vaikka yöllä neuvoja kysyäkseen. Ja kaikki tämä tietysti Speden kuoleman jälkeen, koska Speden eläessä Spede teki selväksi, että Riitta on hänen. Ja mitä ylistystä puolin ja toisin. Artikkelia lukiessa tuli mieleen, että vähän liiankin hyviä ihmisiksi molemmat. Dannylla näitä häntä ylistaviä naistuttavuuksia tuntuu olevan vaikka muille jakaa sihteeristä lähtien. On niissä varmaan huoltaa ollut yhdelle miehelle ihan tarpeeksi asti. Miten lie oma perhe ja missä ovat Dannyn miesystävät?

Outoa artikkelissa olisi sekin, että Dannyn äiti oli ostanut Riitalle lahjaksi kultaisen vai hopeisen käsilaukun. Juuri äskettäin mainittiin Seiskan artikkelissa, että Dannyn äiti oli lähettänyt kirjeen Armille, jossa mainittiin, että teistä tulee Dannyn kanssa kaunis pari.

No sitähän kaikki odotti että Danny sitoutuu. Äitikin vielä uskoi tähän. Mutta D halusi tehdä "spedet". Spedellä oli nuori kaunis missi Riitta Väisänen, jolle aukesi tv-ura Speden tallissa. Riitta oli vuosia Speden rakastajatar, kaikkihan sen tiesi vaikka julkisuudessa ei tunnustettu. Riitta onneksi osasi irtaantua ajoissa ja sai oman perheen ja tyttären. Arille jäi perhe vain haaveeksi, se oli hänen suurin unelmansa. Ei show- ala.

Vierailija
659/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs seikka Armin kuolinpesässä on jäänyt vaivaamaan Anjaa. Kun hän kävi tyttärensä asunnolla kaksi viikkoa tämän kuoleman jälkeen, joku oli jo käynyt tyhjentämässä huoneistoa. Kuolinpesästä oli hävinnyt kännykkä, tietokone ja albumit.

– En tiedä, kuka ne oli vienyt. Isännöitsijä vaihtoi heti lukot ja totesi, että täällä ei enää Mersu-kuskit pihassa käy.

Vierailija
660/784 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas semmonen Mersu mies oikein on??