SEISKA TÄNÄÄN: Armi Aavikon järkyttynyt äiti jyrähtää Dannylle: Lopeta haudalla hyppiminen - tuhosit tyttäreni elämän!
Kommentit (784)
Otetaas taas! Elämäms ilman viinaa on teeskentelyä vaan!
Tätä Esko Kuusela Armin sisko sanoi sudeksi lampaan vaatteissa. Armi kirjan mukaan, pappi suostutteli perumaan liiton, olisi mennyt yhteen kaksi rikkinäisiä. Esko ei ole rahastanut ja antanut haastatteluja suhteesta. Voi olla, ettei enää ole elossakaan. Olisi tullut toinen Armi Kuusela niminen missi.
Danny:
Tahdon sulle olla hyvin hellä
oisit mulle kukka kämmenellä
tuskaa sulle en vois ikinä mä tuottaa
Armi:
Tahdot mulle olla hyvin hellä
näin kun väität käsi sydämellä
täysin voinko silti sun sanomaasi luottaa
Danny:
Niin suloinen oot, sun vartalosi on niin uskomaton
jos sua koskea mä saan, mä sillon kauttaaltaan käyn vapisemaan
Armi:
Tahdot mulle olla hyvin hellä
näin kun väität käsi sydämellä
täysin voinko silti sun sanomaasi luottaa
Danny:
Tahdon sulle olla hyvin hellä
muuten en sua voisi käsitellä
kauas tahtoisin sut sylissäni kantaa
Armi:
Tahdon sulle olla myöskin hellä
jos voit muutakin kuin lähennellä
jos voit mulle yksin sydämesi antaa
Danny:
kun sua koskea mä saan, sä sillon kauttaaltaan käyt vapisemaan
Armi:
Tahdon sulle olla hyvin hellä silloin onni oisi ihmisellä
kaiken kun hän saa ja kaiken myöskin antaa
Armilla on täytynyt olla muutakin elämää, ymmärrän omaisten loukkaantumisen silti. "Kaiken vieminen" hiukan outo käsite. Olihan hänellä rakastava perhe, ihan myös iskelmätähtenäkin jäi historiaan omasta ansiostaan.
Kun oikein alettaisiin penkoa "kaiken viemistä", menisi jauhot suuhun.
kun sua koskea mä saan, sä sillon kauttaaltaan käyt vapisemaan...
Mitähän tuosta pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
kun sua koskea mä saan, sä sillon kauttaaltaan käyt vapisemaan...Mitähän tuosta pitäisi ajatella?
Ilmeisesti koskettelu sai aikaan kiihottumista ja alavartalon kontrolloimaton vapinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin yläkertaan ja sanoin Dannylle, että älä tuhoa minun tytärtäni tai joudut minun kanssani tekemisiin. Hän oli ukkomies. Olisi pysynyt perheensä luona, toiminut kuin kunnon mies ja jättänyt lapseni rauhaan. Mutta ei, Anja huokaa.
Tämä. Ja toiset vielä pitävät Armia pahiksena ja perheenrikkojana. Ukkomies sotki monta elämää, hyi helvetti. Jos olisi ollut selkärankaa tolla puolikaljulla ukolla niin ei olisi aloittanut suhdetta eikä ainakaan h u o r a n n u t vuosi kausia. Niin se vaan raha vaikutti tällekin vanhukselle.
Pitäkää vaan Liisaa fiksuna mutta ei ole ihan tervettä roikkua tuollaisessa liitossa jolle puoli Suomea nauraa.
Ihan turha vetää lapsia mukaan, kyllä ne lapset ovat tienneet tilanteen.
Ja mitä se harvahapsi piipittää että en koskaan eroa. Joutuhan se eroamaan kun Lissu otti eron siitä. Omituisen myöhään kuitenkin.
En pidä Lissua yhtään parempana tässä casessa.
Liisan rooli tässä kolmiodraamassa on kaikkein omituisin. Sikarikas nainen, jota puoliso näyryytti ja veti kölin alta vuosikaudet, antoi kaiken tapahtua, vaikka olisi koska tahansa voinut viheltää pelin poikki, koska minkäänlaista taloudellista estettä ei siihen ollut. Koko Suomi tiesi, että Liisaa petetään mennen tullen, mutta hän vaan antoi nöyryytää itseään.
Ainakaan lasten takia moisessa nöyryytyksessä ei ollut mitään järkeä, koska avioliitossakaan ei Danny juurikaan lapsiaan nähnyt, joten ihan yhtä hyvin hän olisi voinut eron jälkeenkin tavata lapsiaan sen saman muutaman kerran kuussa, minkä hän teki avioliitossakin.
Ainut selitys tuolle kuviolle on se, että n-henkilö oli saanut vaimonsakin kiedottua niin totaalisesti pikkurillinsä ympärille, ettei hän vaan kyennyt Dannysta irtautumaan. Tämä vaan tuntuu omituiselta, koska ekonomi Liisasta on annettu hyvinkin määrätietoisen bisnesnaisen kuva, jota kukaan ei pompottele.
Vierailija kirjoitti:
Tätä Esko Kuusela Armin sisko sanoi sudeksi lampaan vaatteissa. Armi kirjan mukaan, pappi suostutteli perumaan liiton, olisi mennyt yhteen kaksi rikkinäisiä. Esko ei ole rahastanut ja antanut haastatteluja suhteesta. Voi olla, ettei enää ole elossakaan. Olisi tullut toinen Armi Kuusela niminen missi.
Jos tämä Esko oli se sama limanuljaska joka viimeisinä vuosina luuhasi Armin kanssa kapakoissa, niin hän kyllä oli vieläkin huonompi vaihtoehto Armille kuin Danny.
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi ja tähän tulokseen tulin kirjoitti:
Luin tämän ketjun aikani kuluksi ja paljon ajatuksia herätti.
Lopputulemani on, että näitä kolmea ( jotka nyt on esille nostettu) naista yhdistää se, että haluavat olla esillä, enemmän tai vähemmän tyhmiä ja vietävissä olevia.
Osa tekee tietoisesti ( Helmi ja ehkä Erika ja erika onnistuikin) julkisuuden vuoksi.
Toki Erikan musiikin vuoksi julkisuutta ei olisi tullut. Sai julkisuutta suhteessaan Dannyyn, kuten Helmikin, josta tuskin koskaan mitään sen kummempaa tulee.
Helmiä on maailma täynnä.
Ainoa joka poikkeaa on tämä Armi riepu.
Hänen kohdallaan vähän eri asia.
Toki moitittava Armiakin siitä, että jos olisi järkeä ollut ja tosissaan perheen halunnut, olisi jättänyt Dannyn jolla oli jo perhe. Tyhmänä uskoi tämän puheet.
Armillakaan laulunääni ei erityisen hyvä ollut, joten ei varmasti ilman Dannyä olisi äänen perusteella julkisuuteen päässyt.
Armi on näistä kolmesta kuitenkin se, joka Dannyn toimesta houkuteltiin tähän. Muut halusivat itse. Ainakin tuo viimeisin, mikä onkin suuri ihmetys kun kuitenkin varmasti tiesi mikä Danny on miehiään.Dannyn vaimolla oli kotona pieni vauva samaan aikaan kuin kyseinen häntäheikki ja "riepu" alkoivat tietoisesti suhteeseen ja jatkoivat sitä. Toinen on kestosika joka puolustelee asiaa mm. sillä ettei vaimo tehnyt oloaan tarpeelliseksi (toistan:vauva) ja toinen oli kuse tettava hönö ja tietoinen pettämisen mahdollistaja joita on niin nähty, niin kuultu, näitä jotka kertovat tutuilleen silmät loistaen että ihan kohta se eroaa, meillä on sielunyhteys ja sen Teron vaimo on sitten kauhea (ei tunne vaimoa).
Mä olen syntynyt vauvana vastaavaan kuvioon ja kyllä pidän äitiäni myös melkoisena idioottina, kun ei jättänyt sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo Vilhunen kirjoitti:
Miten Helmi Loukasmäki pystyy imemään Dannyn nahkahuilua?
Koska HL on koko kansan naurun aihe.
Voi jumalauta että naiset voivat olla TYHMIÄ🙈🙈🙈🙈🙈Jättäkää se tyttöparka rauhaan, ei ole syypää Ilkka Lipsasen väärinkäytökseen.
Helmi on niin nuori ja elämää kokematon, ettei ollenkaan tajua, mikä on pelin henki.
Tumma huulipuna ja vaaleat korkkiruuvikiharat ei tee 19-vuotiaasta yhtäkkiä aikuista ja kypsää, sen tekee vain aika ja kokemuksen ja ymmärryksen kasvu.
Kyllä kuule tajusi. Miksi pidätte tätä tekoblondia hiuslisäkkeineen ja korkkareineen niin " sinisilmäisenä" ihan laskelmoidusti ja todellakin vapaaehtoisesti hän tähän lähti.
Ärsyttää nuo säälijät. Helmi tiesi mitä teki. Todellakin.
Toistele tuota niin pitkään kuin tahdot, mun elämäkokemuksen mukaan ei mee noin. Harva 2-kymppinen tietää mitä tekee ja tuon ikäisen kanssa pelehtivä vanhempi mies on poikkeuksetta sika. Ärsyttää vanhojen irstaiden ukkojen peesaajat.
Sairaat kateelliset torjutut miehet täällä panettelevat Dannya, josta edelleen on miestä monellekin malliksi. Dannya ei vuodet verota, luulisi kateellisemmankin näkevän.
Ei kai heidän kenenkään elämä hukkaan ole mennyt. He ovat eläneet, kokeneet, nauttineet joka iikka, jopa se Armin äitimamma, joka itse tanssii tangoa yli hautojen tyttäriään mainostaessaan. On moni muukin äiti pettynyt kun tytär ei saanut sitä rikkaampaa, komeampaa äidin mieleistä vaan joutui ottamaan Juntti- Einarin liki naapurista kun pulla joutui uuniin väärän miehen kanssa.
Kaikilla heillä on ollut ja osalla on yhä hyvä elämä. Jonkun elämä voi olla lyhyt, kuitenkin laadukas ja väkevä. Vaikka Armi ei ollutkaan filosofian tohtori, hän sai paljon onnea ja iloa, ihailua ja rakkautta. Täällä moni ukonkutale kateellisena yhä hänestä uneksii, pyörittää musiikkia, ihailee ja nauttii. Kestäkää vaan ukkelit, ette ole Dannyn veroisia, ette hänen arvoisekseen ikinä tule. Kateuden tuska helpottaa vasta kun elonliekki sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin yläkertaan ja sanoin Dannylle, että älä tuhoa minun tytärtäni tai joudut minun kanssani tekemisiin. Hän oli ukkomies. Olisi pysynyt perheensä luona, toiminut kuin kunnon mies ja jättänyt lapseni rauhaan. Mutta ei, Anja huokaa.
Tämä. Ja toiset vielä pitävät Armia pahiksena ja perheenrikkojana. Ukkomies sotki monta elämää, hyi helvetti. Jos olisi ollut selkärankaa tolla puolikaljulla ukolla niin ei olisi aloittanut suhdetta eikä ainakaan h u o r a n n u t vuosi kausia. Niin se vaan raha vaikutti tällekin vanhukselle.
Pitäkää vaan Liisaa fiksuna mutta ei ole ihan tervettä roikkua tuollaisessa liitossa jolle puoli Suomea nauraa.
Ja mitä se harvahapsi piipittää että en koskaan eroa. Joutuhan se eroamaan kun Lissu otti eron siitä. Omituisen myöhään kuitenkin.
En pidä Lissua yhtään parempana tässä casessa.Liisan rooli tässä kolmiodraamassa on kaikkein omituisin. Sikarikas nainen, jota puoliso näyryytti ja veti kölin alta vuosikaudet, antoi kaiken tapahtua, vaikka olisi koska tahansa voinut viheltää pelin poikki, koska minkäänlaista taloudellista estettä ei siihen ollut. Koko Suomi tiesi, että Liisaa petetään mennen tullen, mutta hän vaan antoi nöyryytää itseään.
Ainakaan lasten takia moisessa nöyryytyksessä ei ollut mitään järkeä, koska avioliitossakaan ei Danny juurikaan lapsiaan nähnyt, joten ihan yhtä hyvin hän olisi voinut eron jälkeenkin tavata lapsiaan sen saman muutaman kerran kuussa, minkä hän teki avioliitossakin.
Ainut selitys tuolle kuviolle on se, että n-henkilö oli saanut vaimonsakin kiedottua niin totaalisesti pikkurillinsä ympärille, ettei hän vaan kyennyt Dannysta irtautumaan. Tämä vaan tuntuu omituiselta, koska ekonomi Liisasta on annettu hyvinkin määrätietoisen bisnesnaisen kuva, jota kukaan ei pompottele.
Tuo aika on kyllä ollut omituista. Oon joidenkin ajan eläneiden naisten kanssa jutellut ja jotkut sanoi, että ero leimasi naisen pahasti. Häntäheikin kanssa elävä nainen taas ei menettänyt arvostustaan, vaan jopa sai sitä, kun kesti niin paljon. Ja jotkut kertoneet, että eron jälkeen ihan työkyvioissakin alkoivat saada ihan törkyehdotuksia. Ehkä avioliitto suojasi Liisaa noilta. Plus eroprosessi oli hankalampi ja ois tarkoittanut oikeudenkäyntiä, jossa Dannyn uskottomuus olisi pitänyt osoittaa eikä se mediarumba varmasti houkuttanut. Mutta se, että niin myöhään erosi... Ois luullut, että ois voinut jo ysärillä erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Lissua yhtään parempana tässä casessa.Liisan rooli tässä kolmiodraamassa on kaikkein omituisin. Sikarikas nainen, jota puoliso näyryytti ja veti kölin alta vuosikaudet, antoi kaiken tapahtua, vaikka olisi koska tahansa voinut viheltää pelin poikki, koska minkäänlaista taloudellista estettä ei siihen ollut. Koko Suomi tiesi, että Liisaa petetään mennen tullen, mutta hän vaan antoi nöyryytää itseään.
Tuo aika on kyllä ollut omituista. Oon joidenkin ajan eläneiden naisten kanssa jutellut ja jotkut sanoi, että ero leimasi naisen pahasti. Häntäheikin kanssa elävä nainen taas ei menettänyt arvostustaan, vaan jopa sai sitä, kun kesti niin paljon. Ja jotkut kertoneet, että eron jälkeen ihan työkyvioissakin alkoivat saada ihan törkyehdotuksia. Ehkä avioliitto suojasi Liisaa noilta. Plus eroprosessi oli hankalampi ja ois tarkoittanut oikeudenkäyntiä, jossa Dannyn uskottomuus olisi pitänyt osoittaa eikä se mediarumba varmasti houkuttanut. Mutta se, että niin myöhään erosi... Ois luullut, että ois voinut jo ysärillä erota.
Plus lisätään kuvioon vuorineuvos- ja liikemiespiirien todella vahva arvokonservatiivisuus. Sikamiesten keskuudessa suurempaa arvostusta varmasti sai sikaa sietävä kuin eronnut nainen.
Tommosia ne miehet oli 70 luvulla.(ei tietenkään kaikki). Ihan yleistä oli pitää nuorta rakastajatarta ja perhettä toisaalla, varsinkin jos mies oli hyvätuloinen. Kaksoiselämää, joka salattiin mutta jonka lähes kaikki tiesi. Seksuaalinen vapautuminen avasi uusia ulottuvuuksia monille ja ilmiön yksi muoto oli tämä.
Haastattelussa kiinnitti huomiotani se, kun Armin äiti kertoi että Armin kuoleman jälkeen oli asunnolta olivat hävinneet kännykkä, tietokone ja albumit. Näitä eivät omaiset olleet vieneet. Oliko joku, joka ei ollut halunnut salaisuuksia pääsevan julkisuuteen? Tuohan on rikos, kun vie tavaraa kuolinpesästä ennen perunkirjoitusta. Tosin rikos on jo vanhentunut, kun siitä on liki 20 vuotta aikaa.
Kaiken Sulle Antaisin feat. Armi Aavikko (sanat: Juha " Junnu" Vainio, säv. & sov. Veikko Samuli) lyrics.fi
Danny
[Danny]: Kaiken sulle antaa tahtoisin
[Armi]: Toisen kulta jos oot kuitenkin
[Danny]: Veisin pois sun, ettei toiset nää
[Armi]: Piiloon missään eivät tunteet jää
[Danny]: Sä olet liian soma
[Armi]: Jos oot toisen oma, mutta
[Danny & Armi]: Kuitenkin, mä sulle kaiken antaa tahtoisin sä olet mulle kaikkein arvokkain mä ilon elämääni kauttas sain katseestas luin merkin ja käsi kaulaan kiertyi herkin kun tuli syttyi ei se suostu heti sammumaan
[Danny]: Kaiken sulle antaa tahtoisin
[Armi]: Aivan niin myös tunnen tietenkin
[Danny]: Liekkiin kosketus sun kuumaan saa
[Armi]: En voi kestää enää kauempaa
[Danny]: Voi oma pikku kulta
[Armi]: Sinä isket minuun tulta
[Danny & Armi]: Rakkahin, mä sulle kaiken antaa tahtoisin sä olet mulle kaikkein arvokkain mä ilon elämääni kauttas sain
Kuulin kuiskauksen ja tunsin lanteen painalluksen kun tuli syttyi ei se sammu ehkä milloinkaan
[Danny]: Sä otit sydämeni
[Armi]: Annan toki viimeiseni
[Danny & Armi]: Rakkahin, mä sulle kaiken antaa tahtoisin sä olet mulle kaikkein arvokkain mä ilon elämääni kauttas sain Kuulin kuiskauksen ja tunsin lanteen painalluksen kun tuli syttyi ei se sammu ehkä milloinkaan
[Danny]: Sä otit sydämeni
[Armi]: Annan toki viimeiseni
[Danny & Armi]: rakkahin, mä sulle kaiken antaa tahtoisin sä olet mulle kaikkein arvokkain mä ilon elämääni kauttas sain kuulin kuiskauksen ... (fades away)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus, ei eronnut koska silloinhan Armi olisi "voittanut" ja ilman esteitä saanut mitä halusi. Kun Armi oli kuollut niin jo vain ukko heivattiin turhana.
Vierailija kirjoitti:
Sairaat kateelliset torjutut miehet täällä panettelevat Dannya, josta edelleen on miestä monellekin malliksi. Dannya ei vuodet verota, luulisi kateellisemmankin näkevän.
Ei kai heidän kenenkään elämä hukkaan ole mennyt. He ovat eläneet, kokeneet, nauttineet joka iikka, jopa se Armin äitimamma, joka itse tanssii tangoa yli hautojen tyttäriään mainostaessaan. On moni muukin äiti pettynyt kun tytär ei saanut sitä rikkaampaa, komeampaa äidin mieleistä vaan joutui ottamaan Juntti- Einarin liki naapurista kun pulla joutui uuniin väärän miehen kanssa.
Kaikilla heillä on ollut ja osalla on yhä hyvä elämä. Jonkun elämä voi olla lyhyt, kuitenkin laadukas ja väkevä. Vaikka Armi ei ollutkaan filosofian tohtori, hän sai paljon onnea ja iloa, ihailua ja rakkautta. Täällä moni ukonkutale kateellisena yhä hänestä uneksii, pyörittää musiikkia, ihailee ja nauttii. Kestäkää vaan ukkelit, ette ole Dannyn veroisia, ette hänen arvoisekseen ikinä tule. Kateuden tuska helpottaa vasta kun elonliekki sammuu.
Ihan mukavaa, että sinä Ilkka-pappa jaksat näin tuskaisen kuumana hellepäivänäkin kirjoitella näitä hassunhauskoja jorinoitasi. Nämä jorinat tuo mukavasti huumoria tähän tuskaisen hiostavaan päivään :)
Ehkä Armin äidin näyttävä ulostulo saa Helmin pakkaamaan tavaransa Dannylän lastentarhasta.
Miksi se Danny käy hyppelemässä Armin haudalla? Voiko tuo olla tottakaan?