Olen mies ja käytän naisten alusvaatteita. Kysyttävää?
Olen mies ja käytän naisten alusvaatteita. Kysyttävää?
Kommentit (36)
Eksäni on samanlainen. Minäkin tuin ja edelleen tuen häntä, mutta hänellä on sen lisäksi erittäin voimakas alistumisfetissi ja itsestäni ei ainakaan ollut dominaksi. Onko sinulla vastaava, vai onko kyse vain niistä asuista?
Ihan hienoa, että saat toteuttaa itseäsi eikä sinun tarvitse tehdä sitä salassa naiseltasi. Noin pitää ollakin. Ymmärrän hyvinkin. Terveisin , yks mummi.
Etkö mahdu enää miesten vaatteisiin, vaan piti siirtyä isompaan kategoriaan?
Vaimoni lainaa jatkuvasti paitoja ja housujani, tämä ärsyttävä tapa ei loppunut vaikka kostolainasin hänen viimeiset puhtaat pikkarit.
Pikkarit tuntuivat heti paremmilta kuin miesten vastaavat ja ovat myös halpoja, pukuhousujen kanssa sopivat hyvin koska munat pysyy paremmin paikoillaan.
Meillä on siis käytännössä enään vaimolla pikkareita joita hän ostaa myös sellaisia malleja joista ei heti erota onko kummalle tarkoitettu.
Oikeesti noi on kuvitelma seksiä. Kuvittelee jotain illuusiota fantasiaa. On miehiä jotka kerää käytettyjä naisten alushousuja sitten nuuhkii niitä ja antaa vaimolleen ja tyttärelleen ne.On myös pippelin poistaneita jotka käyttää toisten alushousuja ja villahousuja sekä sukkia,kulkee käsilaukku mukana näpistelee ja on rinnaton mutta käyttää aluspaitaa naisten mutta ei rintaliivejä. Jakomäki Kontula. Ne on jostain uskontolahkosta. Myös hebreaa puhuvia homoja siellä mut pukeutuu melkein mieheksi.
Julkisissa näkee usein mekko päällä miehiä ja peruukki mut esiintyy naisena sitten naispareja joista toinen esittää miestä.Kerran liftattiin autoon minkä kuski oli mies mut sillä oli pitkävartiset naisten saappaat ,nailon sukat ja minihame sekä peruukki ja jonkinlaiset rintatoppaukset.Työssä oli kaksoset pojat molemmat homoja mut ne oli naismaisia nahkahousuja.Blondeja värjättyjä.Yökerhon vessassa oli hebreaa puhuva pitkä mies niin minihame violetti naisten vessassa. Eli näitä tai teitä on paljon.
Mistä löydät sopivia rintaliivejä? Saatko hyvää palvelua alusvaateosastolla niitä sovittaessasi?
Olet pahasti kieroutunut.Aiotko hakeutua hoitoon?
Oletko kokonaan päästäsi vinksahtunut, vaiko vain osittain?
Tämä on kysymykseni.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokonaan päästäsi vinksahtunut, vaiko vain osittain?
Tämä on kysymykseni.
Minun kysymykseni on että näitkö vuosiluvun jolloin tämä ketju on postattu ja luuletko ap:n huomaavan kysymyksesi?
Käytän myös naisten alusvaatteita kuten rintaliivit, sukkanauhat ja nylonit ja muita naisten vaatteita. Ihan nuoresta asti kiihottunut pukeutua naisten vaatteisiin , joskus yritin päästä tästä tavasta mutta olen todennut että tämä on osa minun seksuaalisuutta ja näin jatketaan.
M 62 🙂👍
Miksi naiset housuissa on ok mutta miehet hameissa on sateenkaarikamaa?
Olen nyt käyttänyt kolme vuotta naisten vaatteita
Sinä se tunnustaudut milloin mitäkin tekeväksi, ja pyydät sitten asiasta esittämään kysymyksiä.
Kalastelet erikoisella tavalla ihmisten mielipiteitä 'tunnustamiisi' asioihin, mahdollisia loukkauksia jopa. Oletpa katalan ovela!
Voisin kyllä mennä hallituspolitiikkaan mukaan vihreissä mutta se ei olisi lähellekään niin älyllisesti haastavaa kuin elämäni nyt on.