Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja käytän naisten alusvaatteita. Kysyttävää?

Vierailija
13.07.2014 |

Olen mies ja käytän naisten alusvaatteita. Kysyttävää?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuisi, jos et toteuttaisi tätä taipumustasi? Löytäisitkö elämääsi muuta sisältöä?

Voisin kyllä mennä hallituspolitiikkaan mukaan vihreissä mutta se ei olisi lähellekään niin älyllisesti haastavaa kuin elämäni nyt on.

Vierailija
22/36 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni on samanlainen. Minäkin tuin ja edelleen tuen häntä, mutta hänellä on sen lisäksi erittäin voimakas alistumisfetissi ja itsestäni ei ainakaan ollut dominaksi. Onko sinulla vastaava, vai onko kyse vain niistä asuista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoa, että saat toteuttaa itseäsi eikä sinun tarvitse tehdä sitä salassa naiseltasi. Noin pitää ollakin. Ymmärrän hyvinkin. Terveisin , yks mummi.

Vierailija
24/36 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot

Vierailija
25/36 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö mahdu enää miesten vaatteisiin, vaan piti siirtyä isompaan kategoriaan?

Vierailija
26/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni lainaa jatkuvasti paitoja ja housujani, tämä ärsyttävä tapa ei loppunut vaikka kostolainasin hänen viimeiset puhtaat pikkarit.

Pikkarit tuntuivat heti paremmilta kuin miesten vastaavat ja ovat myös halpoja, pukuhousujen kanssa sopivat hyvin koska munat pysyy paremmin paikoillaan.

Meillä on siis käytännössä enään vaimolla pikkareita joita hän ostaa myös sellaisia malleja joista ei heti erota onko kummalle tarkoitettu.

Vierailija
27/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti noi on kuvitelma seksiä. Kuvittelee jotain illuusiota fantasiaa. On miehiä jotka kerää käytettyjä naisten alushousuja sitten nuuhkii niitä ja antaa vaimolleen ja tyttärelleen ne.On myös pippelin poistaneita jotka käyttää toisten alushousuja ja villahousuja sekä sukkia,kulkee käsilaukku mukana näpistelee ja on rinnaton mutta käyttää aluspaitaa naisten mutta ei rintaliivejä. Jakomäki Kontula. Ne on jostain uskontolahkosta. Myös hebreaa puhuvia homoja siellä mut pukeutuu melkein mieheksi.

Vierailija
28/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa näkee usein mekko päällä miehiä ja peruukki mut esiintyy naisena sitten naispareja joista toinen esittää miestä.Kerran liftattiin autoon minkä kuski oli mies mut sillä oli pitkävartiset naisten saappaat ,nailon sukat ja minihame sekä peruukki ja jonkinlaiset rintatoppaukset.Työssä oli kaksoset pojat molemmat homoja mut ne oli naismaisia nahkahousuja.Blondeja värjättyjä.Yökerhon vessassa oli hebreaa puhuva pitkä mies niin minihame violetti naisten vessassa. Eli näitä tai teitä on paljon.

Vierailija
29/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydät sopivia rintaliivejä? Saatko hyvää palvelua alusvaateosastolla niitä sovittaessasi?

Vierailija
30/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pahasti kieroutunut.Aiotko hakeutua hoitoon?

Vierailija
31/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokonaan päästäsi vinksahtunut, vaiko vain osittain?

Tämä on kysymykseni.

Vierailija
32/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokonaan päästäsi vinksahtunut, vaiko vain osittain?

Tämä on kysymykseni.

Minun kysymykseni on että näitkö vuosiluvun jolloin tämä ketju on postattu ja luuletko ap:n huomaavan kysymyksesi?

Vierailija
33/36 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös naisten alusvaatteita kuten rintaliivit, sukkanauhat ja nylonit ja muita naisten vaatteita. Ihan nuoresta asti kiihottunut pukeutua naisten vaatteisiin , joskus yritin päästä tästä tavasta mutta olen todennut että tämä on osa minun seksuaalisuutta ja näin jatketaan.

M 62 🙂👍

Vierailija
34/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset housuissa on ok mutta miehet hameissa on sateenkaarikamaa?

Vierailija
35/36 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt kolme vuotta naisten vaatteita

Vierailija
36/36 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tunnustaudut milloin mitäkin tekeväksi, ja pyydät sitten asiasta esittämään kysymyksiä.

Kalastelet erikoisella tavalla ihmisten mielipiteitä 'tunnustamiisi' asioihin, mahdollisia loukkauksia jopa. Oletpa katalan ovela!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän