Jumalauta tää sää on kamalaaaaaa!!!
+28 luvattu ja lisäksi vielä kosteutta ilmassa, missään ei oo hyvä, mitään ei jaksais tehdä, tuskallista ja nihkeää ja kuumaa ja tuntuu ettei tän kosteus+kuumuus yhdistelmän kanssa edes henki kulje kunnolla.
Juu ja en ole tonninorsu, en vain nauti helteistä, päinvastoin, injoan ja kärsin!!!!!
Kommentit (17)
Odotellaan et tulee kunnon ukkonen joka vähän helpottaisi.
Siunattu ilmalämpöpumppu! Kosteudenpoistotoiminto vähentää ilmasta vettä ja jäähdyttää. Sisällä on miellyttävää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:41"]
Ihanaa.. suomen kesä on niin lyhyt, et täytyy nauttia, niin kauan kun tätä kestää. Kohta taas ihmiset valittaa kun on kylmä ja lunta sataa..
[/quote]
Tämähän tässä eniten vituttaakin, kun *TÄYTYY* nauttia! Kaikki ei vittu nauti!!! Suomalaiset on ihme hellenatseja!
Juu saisi olla paljon lämpimämpää mutta minkäs teet, tällä on mentävä. :/
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:46"]
Laihduta.
Mies
[/quote]
Opettele ymmärtämään lukemasi.
Nainen
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:41"]
Ihanaa.. suomen kesä on niin lyhyt, et täytyy nauttia, niin kauan kun tätä kestää. Kohta taas ihmiset valittaa kun on kylmä ja lunta sataa..
[/quote]Miten nautit kun on kuuma ja hiki valuu
Minkä helvetin takia säästä pitää koko ajan valittaa, kun siihen ei voi vaikuttaa. Itse en jaksa kuunnella tollasta valitusta. Muuttakaa jonnekin helvetin napajäätiköille.
Muuta pohjoisemmaksi niin helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:46"]
Laihduta.
Mies
[/quote]
Vedä kätees.
Nainen
Juu, lämmintä kaipaisin lisää. Varpaita palelee.
Missä? Ootan että tulis helle tänään ja vois mennä rannalle.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:53"]Juu, lämmintä kaipaisin lisää. Varpaita palelee.
[/quote]
Täällä olisi paljon villasukkia tarjolla, ja ihan itse neulottuja :D
Missä on noin lämmin? Oon kateellinen. Helsingissä rannan lähellä ei ole kuin n. 22 astetta ja tuulee niin paljon, että ilman pitkähihaista ja pitkiä housuja en tarkene. Tollanen 28 alkaa olla sellanen lämpötila, että itekin pärjäis kesähepenissä.
Meillä onneksi on sisällä viileää, mutta pakkohan tuo on ulkona olla kun tytär haluaa...plääh, itse olen täysin talvi ihminen