Mä vaihdan kansalaisuutta aina tällei kesäisin
Kertaakaan en ole rannalla ollut tai ottamalla ottanut aurinkoa. Jos olisin, niin muistuttaisin varmaan jo afrikkalaista.
Kommentit (7)
Kaunis rusketus. Tarvitseeko sinun käyttää aurinkorasvaa? Tiedän kokemuksesta että toiset ruskettuu nopeasti eikä juuri pala.
En tarvitse aurinkorasvaa Suomessa ollenkaan. Ulkomailla olen käyttänyt toisinaan.
-ap-
Itse rusketun todella nopeasti ja rusketus myös pysyy aika hyvin ympäri vuoden, joten ihoni ei ikinä ole vaalea. En myöskään tarvitse aurinkorasvaa, koska ihoni ei pala millään.
-Täysin suomalainen
Mitä hienoa ruskettumisessa on? Eikö ole kiva lähteä ulkomaille kestoruskettuneiden ihailtaviksi kun saadaan olla näin vaaleita?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:32"]
Kertaakaan en ole rannalla ollut tai ottamalla ottanut aurinkoa. Jos olisin, niin muistuttaisin varmaan jo afrikkalaista.
[/quote] Saatko aina uuden passin?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:32"]
[/quote] Saatko aina uuden passin?
[/quote]
Harmi kun passikuva on mustavalkoinen, niin siitä erota tätä värinmuutosta. Joten en saa.
Täällä porukka ei meinaa uskoa minua suomalaiseksi kesällä, kun olen niin tumma :D Luulevat, että minulla sukujuuria Brasiliassa tai Espanjassa. Talvisin taas olen valkoinen kuin mikä (=suomalainen)
-ap-
Toiset ne ruskettuu helpolla. Itse vaihdan lähinnä lajia ihmisestä ravuksi :D