voi hitto mitä mun mies meni tekee lapselleen!
Sanoi omalle melkein 8-vuotiaalle lapselleen bussiin noustessa et jos kuski kysyy niin oot 6 vuotias! Meni kuskille läpi, kuulemma lapsen mukaan. Isä tätä juttua ei mulle kertonut. Miten pihi paska voi olla kyseessä kun ei voinut heilauttaa lapsen matkakorttia, matka maksaa 0,98 euroa!
Kommentit (11)
Opettaa olemaan valehtelija, kuten itsekin on.
Ja siis vielä täsmennykseksi MINÄ (äiti) olen ostanut matkakorttiin arvoa niin kaun kuin lapsen on täytynyt maksaa joukkoliikenteestä eli sen q
Ja siis vielä täsmennykseksi MINÄ (äiti) olen ostanut matkakorttiin arvoa niin kaun kuin lapsen on täytynyt maksaa joukkoliikenteestä eli sen 1,5 vuotta. Miehen ei oo tarvinnut pennikään laittaa rahaa lapsen matkustamiseen.
On kyllä niin huonoa esimerkkiä lapselle, sietää havetä koko mies mutta eihän ne kaikki tajua mitä on rehellisyys ja miten sitä lapselle opetetaan, se on se esimerkki. Tyhmä mies eipä muuta sanottavaa.
Mun äiti teki tota samaa. Paitsi että sanoi minun olevan vaikka 4v ja itse reippaasti totesin että viisipäs. Eiköhän toi oo paras opetus vanhemmille, mahtoi nolottaa. En mä kovin kieroon asti kasvanut silti ole, ja yhtä rehellinen edelleen. Voithan sä sanoa lapsellesi että ei valehtele vaan kertoo aina totuuden, ei kai sitä kukaan pakota valehtelemaan.
Jos se lapsi on MELKEIN kahdeksan, niin miksi ihmeessä hänelle on ostettu jo 1,5 vuotta lippu? Ihan off topic tuli mieleen...
Niin ja siis on opettanut nyt häntä valehtelemaan sekä tekemään petoksen! -Ap