Mitä teille kuuluu?
Itse en enää jaksaisi tätä elämää. Teen kuitenkin eksälle huomisen merkkipäivän kunniaksi lihapiirakkaa, kun hän siitä tykkää.
Kommentit (18)
Ihan kivaa. Kiitos kysymästä.Nyt pitkälle kävelylle tuttavan kanssa. Ei mitään juoruttavaa, mutta tavataan. Itse asiassa kaipaan lomalle.
Aivan paskaa. Makaan masentuneena päivät sohvalla. Haluaisin vain nukkua. Tänään olen siivonnut keittiön, siinä se.
Todella hyvää. Huomenna risteilylle. Bye bye
No,terve vuan.Siinähä tuo on tuassii vuan männynnä.Suattaaha se olla jotta männöö hyvinnii.Suattaa tuo olla niinnii jotta männöö huonommi.Ee se mittee haittoo jos männöö hyvi mänköön sitte vuan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa. Kiitos kysymästä.Nyt pitkälle kävelylle tuttavan kanssa. Ei mitään juoruttavaa, mutta tavataan. Itse asiassa kaipaan lomalle.
Eniten maailmassa vihaan juoruilevia akkoja! Kannattaisi vaan pitää huoli omista asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ollessa pieniä kävin risteilyillä. Nyt minua ei saisi sinne edes pistooli ohimolla. Ei myöskään etelän matkoille
Väsyttää. Olen ihan sika väsynyt ja ylirasittunut. Pakkanenkin saa voimaan huonosti. Särkee päätä aina pakkasella jostakin syystä ja iho on kuiva ja kutiseva.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. Olen ihan sika väsynyt ja ylirasittunut. Pakkanenkin saa voimaan huonosti. Särkee päätä aina pakkasella jostakin syystä ja iho on kuiva ja kutiseva.
Parempaa vointia sinne. ♥
~ap
Iha jees. Juon muutamat päiväkaljat ja kohta taidan vetää käteen.
Vastasin pitkästi, mutta se meni johonkin tarkastukseen, eikä ikinä tullut tähän, miksi?
Tylsää, masentaa, v.t.ttaa eli normi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin pitkästi, mutta se meni johonkin tarkastukseen, eikä ikinä tullut tähän, miksi?
Joku väärä sana varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ollessa pieniä kävin risteilyillä. Nyt minua ei saisi sinne edes pistooli ohimolla. Ei myöskään etelän matkoille
Onneksi ei ole lapsia, tosin täytän matkalla ollessa 18v, mutta kerranhan sitä 18v täytetään joten miksen sopivasti viettäisi sitä laivalla 🥳
Tulee halvemmaksikin käydä laivalla, kun etelässä. Tai en tiedä halpuudesta, mutta pienempi summa menee kun ei tarvii lippuja hommata, hotellia varata jne. + jos haluaa sen viikon aikana käydä jossain syömässä, ja muutenkin ostaa tietysti jotain. Melkeen voi säästää sen tonnin laivalle + ruokailut, ostokset jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku väärä sana varmaan?
No niitä vääriä sanoja on sitten aika paljon :D
Kuuluu huonoa koska ärtynyt olo. Tuntuu jatkuvasti että kurkussa olisi jotakin enkä ole flunssassa tms ja se ärsyttää kun ei millään lähde vaikka kuinka yskisi tai joisi vettä tai kuumaa juomaa.
Flunssa ärsyttävää, piti tavata kundikaveria eikä nyt voikaan.
Hyvää nyt. Viimeisen myräkän jälkeen nämä pikkutiet oli tukossa.