Millaiset vaatteet sinulla on päällä juuri nyt?
Minulla on pitkä toppi, joka peittää juuri ja juuri pikkarit sekä polvitaipeisiin asti ulottuvat villasukat :D
Kommentit (29)
Hihaton musta lyhyt trikoomekko ja pikkarit.
Kylpytakki, tulin juuri suihkusta.
Musta pitkähihainen trikoomekko ja fleecehuppari. Ei olla Suomessa ja ainakin täällä on aika kolea sää.
Vaaleanpunaiset sydänshortsit ja Hello Kitty yöpaita. So sexy ;D
Harmaa toppi, jonka toinen olkain on vedetty alas - helpompi imettää - sekä mustat lyhyet ja leveälahkeiset trikoohousut. Harmaat alkkarit ja päässä valkoinen villabuffi.
T-paita ja trikoohousut. Just laitoin. Saunasta tultua olin pitkään pelkällä pyyhkeellä.
Jackpotin vaalean vihreä (vanha) pellavamekko, oikein tyttömäinen (olen vasta 59 - vuotias), a-linjainen, lyhyet "pallohihat". Alla löysät silkkipikkarit, joissa löysät lahkeet. Ei muuta!
Sinivalkoinen toppi ja mustat shortsit
Farkkushortsit ja väljä toppi. Kohta ei mitään, meinaa tulla näissäkin jo lämöphalvaus
Harmaat ohuet collegehousut ja pinkki-valkoraidallinen toppi, ei alusvaatteita.
Mustat pikkuhousut, pitkä metsänvihreä toppi ja mustat (polven alapuolelle yltävät) haaremihousut. Rastoissa oranssinkeltainen huivi.
Vanha kesä äitiysmekko (en ole raskaana, mutta on niin ihanan vilposa ja väljä) ja biksujen yläosa.
Pitkähihainen ruskea trikoopaita ja pitkät mustat college-housut (olen kylmäverinen, mulla ei oo koskaan kuuma :D Ei siis tippakaan nytkään vaikka täällä sisällä on varmasti yli 30 astetta lämmintä)
rikkinäiset ja ruosteiset (ihan oikeasti ruostetta, tämä ei ole kiertoilmaisu) nuden väriset maxisloggit, puna-harmaaraidalliset pitkikset ja myrkynvihreä jumppapaita.
Millähän logiikalla tässä ketjussa on laitettu joillekin alapeukkuja?
Valkoinem toppi ja harmaat collegehousut.
Pyyhe. Ei peitä juuri mitään.