Ketju omille pikkuärsytyksille
Kommentit (72)
Purkasta menee liian pian maku. Sitten otan uuden palan ja siitäkin menee taas pian maku.
Joka ikinen kerta kun tiskaan kädet pesuaineesa, aivastan. Aika vasta kuulin,että oon allerginen sille.
Kaupan housut ovat aina liian pitkiä.
Otan mukillisen teetä, enkä koskaan jaksa juoda sitä kokonaan.
En voinut olla tänään ulkona. Paarma kiusasi minua.
Autoilijat ohittavat, vaikka ajan suurinta sallittua nopeutta.
jos mies kusee pöntön lauteille tai jos joku käyttää paperin loppuun eikä viitsi vaihtaa uutta tilalle
Olen nopealla kauppareissulla ja pitäisi palauttaa vain muutama pullo, niin joku on juuri palauttamassa jätesäkillistä pulloja. Ja palautusreikiä vaan se yksi.
koiraparasta irtoavat karvatupot joita siella taalla ympari kamppaa.
Auton ilmastointilaite puhaltaa liian pistemäisesti. Puhallinta saa vähän väliä suunnata eri paikkoihin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:28"]
Autoilijat ohittavat, vaikka ajan suurinta sallittua nopeutta.
[/quote]
Aina kun minä autoilen mieheni kanssa, roikkuvat muut autoilijat melkein perseessä kiinni, vaikka ajamme suurinta sallittua nopeutta.
Huomenna on varmasti liian kuuma.
Kämpän roskittuminen ja pölyyntyminen vaikka olisin siivonnut edellispäivänä.
Meillä on sotkuista, mutta ei huvita siivota.
Postilaatikon kannessa on linnunkakkaa.
Pöly! Mistä sitä aina vaan tulee??
Aurinko kääntyi ja olen liian laiska nousemaan, että saisin asuntoon valot päälle. Täten nöpötän pimeässä tissit edelleen sipsinmuruissa -ap
Siivoojana ärsyttää välillä tosi paljon vessojen lattioilla olevat ihan pienet vessapaperisilput, jotka eivät keveytensä vuoksi meinaa pysyä rikkalapiossa vaan liitelevät tiehensä.