Onko kukaan löytänyt kunnon miestä?
reilua, huumorintajuista. Hoitaa työn ja on sopivasti perheen kanssa. Käyttää kohtuudella alkoholia, tekee järkeviä päätöksiä ja siivoaa enemmän kuin sotkee?
Kommentit (28)
Täältä löytyy. Tosin tuo siivous on vähän niin ja näin, mutta muut jutut kompensoi.
No mä en ole ja etsinyt olen kyllä. Treffiseuraa ja pidempiäkin suhteita löytyy, mutta tuntuu että ongelmat alkaa kun muutetaan yhteen. Mä en meinaan jaksa sitä että itse teen uhrauksia parisuhteen eteen, mutta mies ei ikinä. Ja sitten kun asiasta keskustellaan, mies päättääkin lähteä (vaikka olisi viikkoa aiemmin puhunut tulevaisuudesta, naimisiinmenosta ja lapsista). Tuntuu että heti kun miehiltä pyytää/vaatii vähän panostusta esim yhteiseen kotiin tai yhteiseen aikaan, luikkivatkin karkuun. Ja anna olla jos sanot vaikka peliaddiktoituneelle pelaamisesta, huumeita käyttävälle päihteettömyyden iloista... Hei hei. Oon kyllästynyt miehiin, mulla menee aina paremmin silloin kun olen sinkkuna.
Mä olen juuri sellainen mies, siivoan, olen hauska, teen ruokaa, sisustan, remontoin ja kaikkea muutakin.
M.50
Ei sellaisia olekaan, kusipäitä kaikki miehet, parempi ilman heitä..
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 10:13"]Ei sellaisia olekaan, kusipäitä kaikki miehet, parempi ilman heitä..
[/quote]
Kun aika sinusta jättää, kutsun ison miesjoukon kusemaan haudallesi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 10:13"]Ei sellaisia olekaan, kusipäitä kaikki miehet, parempi ilman heitä..
[/quote]
Kun aika sinusta jättää, kutsun ison miesjoukon kusemaan haudallesi.
[/quote]
No, todistat pointin. Ryhmä naisia ei ikinä kusisi kenenkään haudalle kimpassa :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 10:13"]
Ei sellaisia olekaan, kusipäitä kaikki miehet, parempi ilman heitä..
[/quote]
Hyvä juttu! Jos et jatka sukua jää luonnevikaisuus periytymättä sinun kohdallasi, mahdollisesti.
Mun mies täyttää nuo kriteerit. On vielä ihan hyvännäköinenkin ja huolehtii kunnostaan. Mutta ei hän ole täydellinen, en ole minäkään. Meillä on molemmilla hyvä huumorintaju ja se auttaa kyllä asioissa pitkälle :)