Onko kukaan löytänyt kunnon miestä?
reilua, huumorintajuista. Hoitaa työn ja on sopivasti perheen kanssa. Käyttää kohtuudella alkoholia, tekee järkeviä päätöksiä ja siivoaa enemmän kuin sotkee?
Kommentit (28)
Oon löytänyt, mutta ei sekään täydellinen ole - niin kuin ei kukaan!
olen löytäny edellisten lisäksi paksu iso se ja paksu lompsa vela vielä kaupan päälle OIH!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:53"]reilua, huumorintajuista. Hoitaa työn ja on sopivasti perheen kanssa. Käyttää kohtuudella alkoholia, tekee järkeviä päätöksiä ja siivoaa enemmän kuin sotkee?
[/quote]
mulla on elämässä ollut vain kunnon miehiä, exäkin vaikka erosimme 14 vuoden jälkeen. Työteliäitä, aikaansaavia, huomioonottavia ja rakastavia - erityisesti nykyinen:)
En ole löytänyt! Olen varmaan maailman ainoa nainen joka ei ole.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:53"]reilua, huumorintajuista. Hoitaa työn ja on sopivasti perheen kanssa. Käyttää kohtuudella alkoholia, tekee järkeviä päätöksiä ja siivoaa enemmän kuin sotkee?
[/quote]
mulla on elämässä ollut vain kunnon miehiä, exäkin vaikka erosimme 14 vuoden jälkeen. Työteliäitä, aikaansaavia, huomioonottavia ja rakastavia - erityisesti nykyinen:)
[/quote]
häh, erosit hyvästä miestä miksi?
Ei oo löytynyt. En ole itse täydellinen eikä tarvitse miehenkään olla
Olen löytänyt. Osallistuu paljon lasten hoitoon, siivoaa vähintään yhtä paljon ku minä, ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ajattelee aina minun ja lasten (4kpl) etua. Mukava oma harrastus löytyy. Lääkäri ammatiltaan. Monesti olen ajatellut, että parempaa en olisi voinut saada.
Minun serkku. Mahtava mies kyllä. Itsekin haluisin löytää samantyyppisen. Taitaa vaan olla liikaa vaadittu. :/
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:54"]Olen löytänyt. Kaiken lisäksi vielä komea.
[/quote]
Sama. Mutta peesaan myös tuota joka totesi että ei ruokaan täydellinen ole... Vastaa kuitenkin ap:n määritelmää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:54"]Olen löytänyt. Kaiken lisäksi vielä komea.
[/quote]
Sama. Mutta peesaan myös tuota joka totesi että ei ruokaan täydellinen ole... Vastaa kuitenkin ap:n määritelmää.
[/quote]
Eli "tuokaan"... ;-)
Olen itse reilu, huumorintajuinen, rakastava, intohimoinen, teen meidän taloudessamme kaikki ruuat, siivoan kodin kokonaisuudessaan, huolehdin naisestani kaikin tavoin ja otan hänet huomioon aivan kaikessa.
Kääntöpuolena on, että juon liikaa ja olen lihava.
Kukaan ei ole täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:53"]
reilua, huumorintajuista. Hoitaa työn ja on sopivasti perheen kanssa. Käyttää kohtuudella alkoholia, tekee järkeviä päätöksiä ja siivoaa enemmän kuin sotkee?
[/quote]
No, mieheni on kaikkea tota, paitsi sotkee kyllä enemmän kuin siivoaa. Ei myöskään ole komea tai rikas, ja on välillä aika rasittava :D
Olen löytänyt juuri tuollaisen ap:n kuvaileman.
Oon löytänyt. Ei ollut erityisen komea ja oli vähän tylsä kun aina mietti asioiden järkevyyttä. Ei jatkoon.
On löytynyt ja on vielä komea ja seksikäskin :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:45"]Olen itse reilu, huumorintajuinen, rakastava, intohimoinen, teen meidän taloudessamme kaikki ruuat, siivoan kodin kokonaisuudessaan, huolehdin naisestani kaikin tavoin ja otan hänet huomioon aivan kaikessa.
Kääntöpuolena on, että juon liikaa ja olen lihava.
Kukaan ei ole täydellinen.
[/quote]
Sinä alapeukuttaja voisit mennä hirttämään itsesi. Olet ihmisroska.
Olen. Kaikkea ap:n mainitsemaa ja vielä huolehtivainen, elättää meidät ihan kohtalaisesti ja tosi kiva kikkeli. Omat vikansa hänelläkin, mutta en todella voisi enempää vaatia, minun oma aarteeni.
Olen löytänyt. Kaiken lisäksi vielä huomaavainen ja oma-alotteinen. Sopivan spontaanikin, niin ei elämä ole kuitenkaan tylsää.
Täydellisistä täydellisin. Lukee vilosoviaa kaiket illat.
Olen löytänyt. Kaiken lisäksi vielä komea.